Sunday 6 October 2024
Αντίβαρο
Κύπρος Κωνσταντίνος Χολέβας

Τι θα έλεγε ο Ευαγόρας Παλληκαρίδης για το Νέο Σχέδιο Ανάν

toliadis-nai-ksexnw-sxedio-ananΞημέρωνε η 14η Μαρτίου 1957. Στις Κεντρικές Φυλακές Λευκωσίας η αγχόνη των Άγγλων αποικιοκρατών έκοβε το νήμα της σύντομης ζωής του δεκαοκτάχρονου μαθητή και ποιητή Ευαγόρα Παλληκαρίδη. Ο Βαγορής, όπως τον φώναζαν, από την Πάφο είχε ενταχθεί στο απελευθερωτικό κίνημα της ΕΟΚΑ για την Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα. Όταν αποφάσισε να ανέβει στο βουνό για να αποτινάξει τη βρετανική κυριαρχία ο νεαρός μαθητής άφησε ένα ποίημα στους δασκάλους και στους συμμαθητές του:

«Θα πάρω μιαν ανηφοριά, θα πάρω μονοπάτια, να βρω τα σκαλοπάτια που παν στη Λευτεριά. Κόρη πανώρια θα της πω, άνοιξε τα φτερά σου και πάρε με κοντά σου, μονάχα αυτό ζητώ….».

Ο Ευαγόρας Παλληκαρίδης και άλλοι οκτώ  Έλληνες της Κύπρου απαγχονίσθηκαν για την Ένωση με  την Ελλάδα. Πολλοί άλλοι συναγωνιστές τους έπεσαν μαχόμενοι εναντίον πολλαπλασίων δυνάμεων. Στα Φυλακισμένα Μνήματα των Κεντρικών Φυλακών οι τάφοι τους αποτελούν αιώνιο προσκύνημα του Ελληνισμού και δίπλα τους ως ακοίμητος φρουρός στέκεται μία λήκυθος με χώμα από τον Παρθενώνα. Με το αίμα τους, με την αγωνία τους, με τον αγώνα τους, με τα ποιήματά τους, με τις μαθητικές διαδηλώσεις οι έφηβοι και τα κορίτσια της Κύπρου έδωσαν κατά την τετραετία 1955-59 το μήνυμα ότι ήταν είναι και θα παραμείνουν υπερήφανοι Έλληνες!

Και τώρα τί θα έλεγε ο Ευαγόρας Παλληκαρίδης αν τον είχαμε μπροστά μας; Φοβούμαι ότι θα έκλαιγε βλέποντας τα διάφορα σχέδια τύπου Ανάν και Μπαν Κι Μουν να προσπαθούν να νομιμοποιήσουν τα τετελεσμένα της τουρκικής εισβολής και να προωθούν έναν σταδιακό αφελληνισμό της Μεγαλονήσου. Θα φώναζε σήμερα ο Παλληκαρίδης ότι η θυσία του δεν πρέπει να πάει χαμένη. Ότι για άλλα ιδανικά αγωνίσθηκε σύσσωμος ο Κυπριακός Ελληνισμός -πλην της ηγεσίας του κομμουνιστικού ΑΚΕΛ- κατά  της αποικιοκρατίας. Θα μας θύμιζε τους προαιώνιους δεσμούς της Κύπρου με τον Ελληνισμό από την εποχή που ο βασιλεύς Κινύρας έστειλε μία ασπίδα ως συμβολική συμμετοχή στην Πανελλήνια εκστρατεία κατά της Τροίας. Θα εξέφραζε την πικρία του για την ανοχή που επιδεικνύουν ορισμένοι σύγχρονοι Ελληνοκύπριοι στα  διχοτομικά σχέδια με τα παραπλανητικά περιτυλίγματα.

Ο Παλληκαρίδης θυσιάσθηκε για μία Κύπρο ελεύθερη και ελληνική!

Κ.Χ. 12.3.2014

25 comments

Άντης Ροδίτης 17 March 2014 at 18:04

Δεν τα ξέρετε καλά κύριε Χολέβα, και μη ξέροντάς τα καλά αναποδογυρίζετε την αλήθεια και προβάλλετε το ψέμα για αλήθεια.
Αν μόνο το ΑΚΕΛ δεν στήριξε την Ένωση, πώς και ήταν το πρώτο και το κύριο στήριγμα τού Αρχιεπισκόπου Μακαρίου;
Και, δεν είναι το ΑΚΕΛ που κράτησε τον Σπύρο Κυπριανού, πιστό οπαδό και συνεχιστή τού Αρχιεπισκόπου Μακαρίου, δέκα χρόνια στην προεδρία της Κυπριακής Δημοκρατίας; Kαι, δεν είναι ο άλλος συνεχιστής του Μακαρίου, ο Τάσσος Παπαδόπουλος, που εξέλεξε στην προεδρία της Κ.Δ. τον Γ.Γ. του ΑΚΕΛ Δημήτριο Χριστόφια;
Και δεν είναι ο σημερινός υιός Παπαδόπουλος, σφοδρός, κατά τα άλλα “πολέμιος” του σχεδίου Ανάν, που γύριζε τα προάστια της Λευκωσίας δωρίζοντας καλλωπιστικά φυτά προκειμένου να πείσει τον λαό να ψηφίσει δήμαρχο Λευκωσίας την ακελική κυρία Μαύρου, οπαδό του σχεδίου Ανάν;
Και ρίξτε και μια ματιά στη νεότερη ελληνική λογοτεχνία της Κύπρου, στα διηγήματα τού πολυβραβευμένου από την Κ.Δ. κυρίου Πάνου Ιωαννίδη, για να δείτε πώς ακριβώς ο Κινύρας όχι μόνο “συμβολικά” αλλά και κοροϊδευτικά συμμετείχε στην τρωική εκστρατεία στέλνοντας μόνο ένα από τα δέκα πλοία που είχε υποσχεθεί στον Αγαμέμνονα. Πάνω σε αυτό το ένα ήταν και η ασπίδα, που λέτε, και εννέα… πήλινα πλοία!!
Το σχετικό διήγημα – αν επιμένετε θα σας παραπέμψω σε τίτλο και έτος έκδοσης και εκδοτικό οίκο – ταυτίζει τον εκ Πάφου Κινύρα με τον εκ Πάφου Μακάριο, εξομοιώνοντας και υμνώντας και τον αρχαίο βασιλιά και τον νεότερο Πρόεδρο για την ικανότητά τους να ξεγελούν τους “Καλαμαράδες”, αρχαίους τε και νεότερους, εις βάρος της Κύπρου, βέβαια, και του ελληνισμού.
Αφήστε, λοιπόν, ήσυχο τον Βαγορή, γιατί αν ζούσε θα ήξερε πολύ καλά τι θα έπραττε δαχτυλοδείχνοντας τούς πραγματικούς προδότες τού αγώνα τής Κύπρου.
Αλλά εκτός από τη δική σας εξ Ελλάδος αφέλεια υπάρχει και η σκόπιμη παραπληροφόρηση: Δέστε στην “Καθημερινή” της 9ης Μαρτίου, την απόπειρα Θάνου Βερέμη να καταπνίξει κάθε φωνή υπέρ της ιστορικής αλήθειας http://www.kathimerini.gr/757264/opinion/epikairothta/politikh/enas-istorikos-grifos-poy-perimenei-lysh
“Γρίφος”, τάχα, η τεκμηριωμένη έκθεση της ιστορικής αλήθειας. Αυτή είναι η απίστευτη παρακμή της σημερινής Ελλάδος.

Reply
Alexandros 18 March 2014 at 11:17

Ο Ερογλού πάντως μιλάει για δυο λαούς στις συνεντεύξεις του, μήπως αυτό είναι παραβίαση του κοινού ανακοινωθέντος ήδη? Τι θα γίνει αν κερδίσει και την αναγνώριση της εισβολής? Επίσης, προμήνυσε ότι οι κλεμμένες περιουσιες θα πρέπει να παραμείνουν κλεμμένες και απλώς η Ελληνική πλευρά να το δεχτεί! Επιπλέον το Βάρβαρος κόβει συχνά πυκνά βόλτες στην Κύπρο και παρα τους λεονταρισμούς του προεδρου εντός συνόρων δεν αντέδρασε καν στις Τουρκικες προκλήσεις!

Πως τα κρίνετε αυτά κύριε Ροδίτη?

Reply
Άντης Ροδίτης 18 March 2014 at 14:26

Κι αν είναι παραβίαση του “κοινού ανακοινωθέντος” ποια είναι η εισήγησή σας; τι νομίζετε πρέπει να γίνει; αν είσασταν εσείς πρόεδρος της Κ.Δ. τι θα κάνατε;
Ξέρετε κάτι καλύτερο από τους “λεονταρισμούς”, που εν πάσει περιπτώσει δεν είναι λεονταρισμοί; O πρόεδρος είπε πως θα αποχωρούσε από τις συνομιλίες αν οι Τούρκοι παρενοχλούσαν εργασίες στην κυπριακή ΑΟΖ κι όχι επειδή κόβουν βόλτες γύρω από την Κύπρο (εδώ και 40 χρόνια). Βόλτες αεροπορικές και θαλασσινές κόβουν και στο Αιγαίο. Εκεί που έχετε αξιόλογη αεροπορία και ναυτικό γιατί δεν βυθίζετε/καταρρίπτετε κάνα τουρκικό σκάφος;
Γενικά λυπούμαι να παρατηρήσω ότι πέρα από το κουτσομπολιό, τις κόντρες και τις ρηχές σκέψεις, σπάνια διαβάζει κανείς αληθινά σοβαρές και υπεύθυνες σκέψεις στο Αντίβαρο.

Reply
NF 18 March 2014 at 18:47

Η δικη μου προταση είναι η εξης:

Οι επιλογες της Κυπρου:

1η ΕΠΙΛΟΓΗ:
Να μη δεχτει τη “λυση” που της προτεινουν, και να περιμενει για καλυτερες μερες.

2η ΕΠΙΛΟΓΗ
Διχοτομηση, με ανταλλαγμα πολυ μεγαλη επιστροφη εδαφους: Οι Τουρκοι ηταν 19 % του πληθυσμου το 1974, και ελεγχουν το 37 % του εδαφους. Θα πρεπει να απαιτησουμε 75-80 % του εδαφους με αναλογο ποσοστο της ακτογραμμης και των καλλιεργησιμων εκτασεων. Οι υδρογοναναθρακες νοτιως της Κυπρου θα πανε φυσικα στους Ελληνες, αφου ειναι στο δικο τους κομματι. Σε ανταλλαγμα να δεχθουμε τη διχοτομηση, ή αν δεχθουμε πολύ χαλαρη συνομοσπονδια, να προβλεπεται “διαδικασια διαζυγιου” με δικαιωμα καθε πλευρας να ενωθει με την Ελλαδα ή την Τουρκια. Σημειωνεται οτι το σχεδιο Αναν εδινε στους Τουρκους το 29 % της Κυπρου, με τουλαχιστον 40 % της ακτογραμμης και τις καλυτερες γεωργικες εκτασεις.

3η ΕΠΙΛΟΓΗ
Σχεδιο τυπου «Αναν» ή «Γκαλι» που ηδη μαγειρευεται. Οι Τουρκοι στην πραγματικοτητα βλεπουν το προτεινομενο σχεδιο σαν μια ευκαιρια να θεσουν υπο ελεγχο ΟΛΟΚΛΗΡΗ την Κυπρο, και φυσικα να βαλλουν χερι στους υδρογονανθρακες.

Ας μην κοροϊδευομαστε. Δεν θα δουλεψει η “λυση” τυπου Αναν, για τους ιδιους λογους που δε δουλεψε η Ζυριχη. Οποιος εχει μελετησει τι εγινε το 1960-1963 το ξερει καλα.

Αντεχει η Κυπρος να περιμενει μεχρι να ελθει (αν ελθει) η λυτρωση, οπως περιμενε η Κρητη ολοκληρο το 19ο αιωνα; Αν ναι, να απορριψει αυτό που μαγειρευεται και να κανει υπομονη. Αν όχι, μπορει να δεχθει τη δευτερη επωδυνη επιλογη. Σε καμμια περιπτωδη να μη δεχτει την 3η επιλογη, μια “λυση” τυπου Αναν, που θα κανει ΟΛΗ την Κυπρο τουρκικο τσιφλικι, μεσω των εφιαλτικων συνταγματικων ρυθμισεων που προτεινονται, και με διεθνη νομιμοποιηση μαλλιστα.

Κατα τη γνωμη μου το καλυτερο ειναι η 1η επιλογη, δηλαδη απορριψη των σχεδιων που μαγειρευονται και υπομονη. Ισως η επομενη γενεα πετυχει την Ενωση της Κυπρου- ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ- με την Ελλαδα. Φυσικα αυτό δεν θα γινει αν καθομαστε με σταυρωμενα χερια. Απαιτειται ριζικη ανασυγκροτηση, ιδιως οικονομικη και στρατιωτικη.

Reply
Alexandros 18 March 2014 at 21:22

Αυτές είναι δικες σου δηλώσεις Κύριε Ροδίτη, αυτό που έπρεπε να κάνει είναι να κρατήσει το λόγο του και να αποχωρήσει από τις συνομιλίες ρίχνοντας την ευθύνη στην Τουρκια. Το να προσκυνάει δε βγαίνει σε καλο και πουθενά, εξού και οι δηλώσεις Ερογλού περί δυο λαών, άρα λοιπόν άλλη μια απόδειξη ότι μονο μπαρούφες έλεγε ως τώρα και πως όχι μονο δεν κερδίζει αλλα χάνει με την τακτική του σκυψίματος!

Reply
Ελευθέριος 19 March 2014 at 09:05

@ NF

Η δεύτερη πρότασή σας, θα ήταν ίσως η ευνοϊκότερη για την ελληνοκυπριακή πλευρά – όπως έχουν τα πράγματα στη σημερινή συγκυρία – λύση, αλλά γνωρίζετε ότι δεν αποτελεί καν μία “επιλογή”. Ιστορικά οι Τούρκοι δεν παραχώρησαν ποτέ έδαφος που κατείχαν, αν δεν εξαναγκάζονταν να το πράξουν, και δεν έχουν κανένα λόγο να το πράξουν τώρα αν δεν πάρουν ανάλογης αξίας ανταλλάγματα, θεωρώντας τις συνέπειες του Αττίλα ως κεκτημένο.

Reply
Alexandros 19 March 2014 at 11:44

Για να καταλάβει κανεις ποσο επικίνδυνοι είναι αυτοί που έχουν αναλάβει εργολαβικά και υποσχόμενοι ψέματα στους Ελληνοκυπριους, αρκεί να κάνουμε μια μικρή ανασκόπηση των γεγονότων!

Εκλέχθηκαν υποσχόμενοι ψέματα, πως δεν θα επιχειρήσουν την επίλυση του Κυπριακού εν μέσω κρίσης, προχώρησαν με βάση το σχέδιο Άνναν, το οποιο είχε απορρίψει ο Κυπριακός λαός συντριπτικά, εξέδωσαν κοινό ανακοινωθέν, το οποιο τάχα αναγνώριζε έναν λαό και μια χωρα αν και ουσιαστικά αναγνώριζε τα τετελεσμένα της εισβολής και δεν προέβλεπε καν την αποχώρηση των κατοχικών στρατευμάτων. Δεν έμειναν εκεί όμως εμφανίστηκαν ως αποφασισμένοι να προχωρήσουν με αυτή την επίλυση και είπαν ότι αν η Άγκυρα παραβίαζε την Κυπριακή AOZ τότε θα αποχωρούσαν από τις συζητήσεις όχι μονο αυτό είπαν πως για να προχωρήσει η επίλυση του Κυπριακού και για να δελεάσουν την Άγκυρα, πως θα στείλουν τους φυσικούς πόρους της Κύπρου στην Τουρκια και θα πουλάνε τους πόρους αυτούς μέσω Τουρκίας και δίνουν και δίνουν και ανέχονται τα Τουρκικα σκάφη να βολτάρουν στην Κυπριακή AOZ, έξω από τις Κυπριακές πόλεις και δεν κρατάνε το λόγο τους βεβαια, και ανέχονται τους Τουρκοκυπριους να παραβιάζουν το κοινό ανακοινωθέν μέσα σε λίγες ώρες μιλώντας για δυο λαούς και δυο κράτη, μιλώντας για το πως θα νομιμοποιήσουν τα εγκλήματα και τις κλοπές και τους βιασμούς και το διωγμό και τις δολοφονίες!

Έχετε δίκιο όσοι λέτε ότι αυτοί δεν είναι προδότες, δεν είναι έχω κάνει λάθος, είναι γενίτσαροι!

Ευθέως πλέον απειλούν την ύπαρξη της Ελληνικής ταυτότητας στο νησί, είναι οι πλέον επικίνδυνοι για να χειρίζονται την επίλυση του Κυπριακού, είναι ακατάλληλοι, δουλεύουν για τα Τουρκικα, τα Αμερικανικα και τα προσωπικά τους συμφέροντα, ο Κυπριακός λαός πρέπει άμεσα να τους ανατρέψει!

Reply
Άντης Ροδίτης 19 March 2014 at 15:00

Οι πομφόλυγες και οι μπαρούφες δεν αντικαθιστούν το “Μέγας” μπροστά από το Alexandros. Ο κ. Χολέβας, όμως, γιατί δεν κατεβαίνει από τον άμβωνά του να απαντήσει στις εντοπισμένες ανεπάρκειες του άρθρου του;

Reply
NF 19 March 2014 at 18:00

Αγαπητε κυριε Ροδίτη

Κοιταξτε να δειτε. Οι οπαδοι του ΔΗΣΥ στην τεραστια πλειοψηφια τους ψηφισαν κατά του σχεδιου Α(υ)νάν, ο κ. Ανα(ν)στασιάδης τους ειπε ότι δεν θα συζητησει ξανα τετοιου ειδους σχεδιο, και συνελληφθη ψευδομενος ασυστολλως από τα Wikileaks. Η διγλωσσια του δεν αφηνει κανενα περιθωριο να τον εμπιστευτει κανεις.

Αληθεια, αυτος ο Πανος Ιωαννιδης εγραψε διηγημα οπου υμνει την ικανοτητα του Μακαριου να ξεγελαει τους «καλαμαράδες» ; Θα σας παρακαλεσω να μας πειτε πανω κατω τι γραφει. Παντα ημουν περιεργος να μαθω τι λενε για εμας τους Ελλαδιτες οι ανθενωτικοι όταν δεν αυτολογοκρινονται.

@Ελευθεριος

Το σχεδιο Γκαλι εδινε στους Τουρκους 27,4 % του εδαφους, το σχεδιο Α(υ)ναν τους εδινε 28,5 %. Όμως η «κοκκινη γραμμη» της Κυπρου ηταν το 25 % .
Επομενως οι Τουρκοι θα δωσουν εδαφη σε οποιαδηποτε λυση. Το θεμα είναι να τους υποχεωσουμε να επιστρεψουν πολλα εδαφη, αν θελουν πχ «χαλαρη συνομοσπονδια» και δικαιωμα αποσχισης, αλλιως να αρνηθουμε τη λυση χρεωνοντας τους την αποτυχια, και να υπενθυμιζουμε σε ολους ότι στη Βρεττανικη απογραφη του 1960 οι Τουρκοι ηταν 18 % του πληθυσμου. Ας μην κοροϊδευομαστε η «λυση» θα αποτυχει, και τοτε ο καθενας θα παρει το δρομο του με τα εδαφη του.
Αυτό είναι το πρακτεο αν αποφασισαμε να δεχθουμε την ηττα του 1974. Εγω λεω ότι δεν πρεπει να την αποδεχθουμε και να απορριψουμε τα σχεδια Α(υ)ναν. Και καποτε θα γυρισει ο τροχος, όπως γυρισε και στην Κρητη.

Reply
Ελευθέριος 20 March 2014 at 00:47

@ NF
“Αυτό είναι το πρακτεο αν αποφασισαμε να δεχθουμε την ηττα του 1974. Εγω λεω ότι δεν πρεπει να την αποδεχθουμε και να απορριψουμε τα σχεδια Α(υ)ναν. Και καποτε θα γυρισει ο τροχος, όπως γυρισε και στην Κρητη.”

Σε τρείς προτάσεις τοποθετείτε δύο καίριες επιλογές, το μεγάλο ΝΑΙ και το μεγάλο ΟΧΙ, και μεταξύ αυτών επιλέγετε την άρνηση, ευελπιστώντας σε καλύτερες μέρες με βάρκα μία ευγενή τυφλή ελπίδα, ή άλλως την ευγενή μας τύφλωση.
Η διαφορά με αυτούς που επιλέγουν το μεγάλο ΝΑΙ έγκειται στο ότι αυτοί είναι τυφλοί εκ γενετής.

Reply
Ελευθέριος 20 March 2014 at 05:23

Συμπληρώνοντας το προηγούμενο σχόλιο, η άποψή μου συγκλίνει προς τη διαπραγμάτευση, αλλά επί σκληρού εδάφους και με προαπαιτούμενα (π.χ. αποχώρηση τουρκικών στρατευμάτων, σταμάτημα του εποικισμού κ.λ.π.), όχι του υποχωρητικού αμμώδους σημερινού που βουλιάζει στην ασταθή βάση του κοινού ανακοινωθέντος, ο Ανα(ν)στασιάδης δεν εμπνέει καμμία εμπιστοσύνη, συμφωνώ επ’αυτού με τον Αλέξανδρο.

Reply
Ελευθέριος 20 March 2014 at 05:40

… και με ΝF “Η διγλωσσία του δεν αφήνει κανένα περιθώριο να τον εμπιστευτεί κανείς.”

Reply
Άντης Ροδίτης 20 March 2014 at 07:28

Αλήθεια, “αυτός” ο Πάνος Ιωαννίδης κατέχει 5 κρατικά βραβεία, περιλαμβανομένου του αριστείου γραμμάτων και τεχνών και μπορείτε να δείτε εδώ τις λεπτομέρειες:
http://www.parathyro.com/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%83-%CE%B9%CF%89%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%83-%CE%B7-%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%83-%CE%B3%CE%B5%CE%BC%CE%AC%CF%84/
Το χάζι με σας τους “Καλαμαράδες”, δηλαδή τι “χάζι”, η τραγωδία μαζί σας είναι πως ενώ δεν έχετε ιδέα περί Κύπρου, έχετε τελεσίδικη… άποψη! Μέσα σε δευτερόλεπτα, κύριε ανώνυμε NF, όχι μόνο αναλύσατε αλλά και… λύσατε κιόλας το Κυπριακό. Δεν έχει καφενέ η γειτονιά σας να πάτε να τα λέτε αυτά και κάθεστε και τα γράφετε κιόλας; Ο Τζόνσον το 1964 είπε πως το Κυπριακό είναι το δυσκολότερο πρόβλημα του κόσμου (θα μου πάρει ώρα να σας παραπέμψω στο σχετικό έγγραφο και δεν το κάνω εκτός κι αν επιμένει και παρακαλεί πολύ κανείς).
Όσο για το διήγημα του Πάνου Ιωαννίδη έχει τίτλο “Κινύρας”, παίρνει 42 σελίδες, είναι στη συλλογή “Κρόνακα” (τουτέστι Χρονικό), εκδόσεις Ι.Μ., Λευκωσία 1972, και μεγάλη η χάρη σας που θα σας πω τι “πάνω-κάτω” γράφει. Πάνω-κάτω είναι όλη η Ελλάδα, κι εμείς οι ενωτικοί δεν είναι τέτοια που τη θέλουμε-θέλαμε, οπότε τέρμα τα χατίρια. Ζητήστε το στην Εθνική βιβλιοθήκη, στο έθνος ανήκει και η Κύπρος, οπότε μπορεί να το έχουν εκεί.
Κι επί τη ευκαιρία δέστε κι αυτό: http://www.cytoday.eu/index.php?id=357&nid=2743505
Η μια από τις δυο οροσειρές της Κύπρου, ο Πενταδάκτυλος, λένε η Τούρκοι, είναι δική τους και θα την κάνουν ό,τι θέλουν. Το θέμα, όμως, είναι ότι ο Πενταδάκτυλος κι όλα τα βουνά και οι πεδιάδες και οι παραλίες και οι πόλεις και τα χωριά και η ΑΟΖ της Κύπρου, δεν είναι της Κύπρου, αλλά της Ελλάδας, ανήκουν στην Ελλάδα κατά φύση, κατά ιστορία, κατά Γεωγραφία, κατά πολιτισμό. Οπότε αντί να τα βάζετε με τον εκάστοτε Αναστασιάδη ή όποιον άλλο δεν γουστάρετε (βάσει των πολιτικών σας φρονημάτων που σας έχουν καταφάει και ξεκοκαλίσει), που δεν πάει κολυμπώντας να βυθίσει το “Μπαρμπαρός”, πάτε σεις που έχετε και αεροπλάνα και βαπόρια να βυθίσετε αναδρομικά το “Χόρα” κι ό,τι άλλο σήμερα αλωνίζει μέσα και πάνω από το Αιγαίο κι εμείς εδώ είμαστε. Κάντε σεις την αρχή κι εμείς θα κάνουμε όπως πάντα το κομμάτι μας. Κι ας πάει και το παλιάμπελο, που είναι η Κύπρος! Εσείς πάλι από την Αθήνα, σαν να μη συμβαίνει τίποτε θα συνεχίσετε να προσφέρετε “λύσεις” από τα καφενοαντίβαρα!
Ο κ. Χολέβας, πού είναι; Θα κατέβει από τον άμβωνα να διαλεχθεί και να μας πείσει γιατί φταίει μόνο το ΑΚΕΛ κι όχι ο Μακάριος που καλλιέργησε το ΑΚΕΛ μέχρι που και κυβέρνησε και κατέστρεψε ό,τι απέμεινε από την εισβολή; Και μη ξεχνάτε, το σκέδιον του Ανάν ή του Αυνάν, δεν είναι ο Ανα(ν)στασιάδης που το έφερε αλλά ο Μακάριος με την ανθελληνική και την ανθενωτική πολιτική του, με στήριγμα την ανθελληνική και ανθενωτική πολιτική του ΑΚΕΛ και της Σοβιετικής Ένωσης. Ρωτήστε και τον Αναστάση Πεπονή που τα έζησε πρώτο χέρι στη Λευκωσία, Οκτώβρη του 1964.
Ο εξ Ελλάδος υπολοχαγός Νικόλαος Παπαγεωργίου έφυγε άρον άρον από τον γάμο της αδελφής του το 1964 για να προλάβει να πολεμήσει για την Ένωση στο Λωρόβουνο τον Αύγουστο εκείνου του χρόνου. Εκεί σκοτώθηκε. Έπεσε μαχόμενος. Τον έθαψαν πρώτο τραπέζι πίστα στο Νέον Ελληνικόν Κοιμητήριον Λευκωσίας “Κωνσταντίνου και Ελένης”, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΚΕΙ! Τον σήκωσαν εδώ και καμιά δεκαριά χρόνια για να βάλουν άλλον στον τάφο του. Αλλά ποιον άλλον; Επειδή όλοι εσείς οι ανώνυμοι και ψευδώνυμοι ανώδυνοι και αναίμακτοι “ήρωες” του Αντίβαρου θα θέλατε πολύ να μάθετε ποιον έβαλαν στον τάφο του εκδιωχθέντος σώματος του ήρωος της Ένωσης, Νικόλα Παπαγεωργίου, θα πρέπει να το ζητήσει ο κ. Χολέβας, ο κ.Παπαθεμέλης, ο Σερ Βασίλειος και άλλοι τινές από άμβωνος κήρυκες του Αντιβάρου, για να σας πω. Μην πω πως και αυτοπροσώπως και ιδιοχείρως και ο κυρ Θάνος Βερέμης, πρέπει να το ζητήσει, όστις από “Καθημερινής” (9 Μαρτίου) αποπειράθηκε να εφεύρη τάχα “γρίφους” απέναντι στα ντοκουμέντα που αποκαλύπτουν τους αληθινούς ενόχους της ελληνικής τραγωδίας της Κύπρου.

Reply
Ελευθέριος 20 March 2014 at 09:40

Τον Ανα(ν)στασιάδη δεν τον πάμε, όχι για τα πολιτικά του φρονήματα, μήτε γιατί βάφει τα μαλλιά του και την ξινή του φάτσα, αλλά για τον συγκεκριμένο τρόπο που πολιτεύεται το εθνικό θέμα ως πρόεδρος της Κ.Δ.

Εμείς εδώ που σχολιάζουμε, επώνυμα, ανώνυμα, ψευδώνυμα, ετερώνυμα κι ανώδυνα, είμαστε απλοί άνθρωποι χωρίς διοικητικές θέσεις και δεν διαμορφώνουμε πολιτική. Αν μας οικτίρεις (καλαμαράδες, αναίμακτοι ήρωες κ.λ.π.) και μας αρνείσαι αυτό το ελάχιστο να έχουμε ή να εκφράζουμε την άποψή μας για την πορεία του Κυπριακού, θεωρώντας το εθνικό θέμα, με ποιούς μετά, καλέ μου Άντη, θέλεις να ενωθείς και να συνδιαλέγεσαι, τους πολιτικούς ή τους “κήρυκες από άμβωνος” των οποίων η καλλιτεχνική σου ματαιοδοξία επιζητεί διακαώς την αναγνώριση;

Reply
Beriev 20 March 2014 at 10:54

Η “4η ΕΠΙΛΟΓΗ”:

Η εποχή είναι ιδανική, οι ΗΠΑ είναι αποδυναμωμένες με συνεχώς συρρικνούμενο ρόλο στην περιοχή, η Βρετανία είναι σε φάση διαλύσεως, το Ισραηλ έχει κοινά συμφέροντα στην περιοχή με εμάς, η Ρωσία είναι αδιάφορη και γενικώς εξυπηρετεί τα συμφέροντα της όπως και να έχει, οπότε:

Πάνω στην επερχόμενη μεγάλη πολιτική αναμπουμπούλα που θα γίνει στην Τουρκία, πρόκληση από εμάς “αναταραχών” και “συμβάντων” στα κατεχόμενα αλλά και στο Ελληνικό μέρος της Κύπρου και στην συνέχεια επιχείρηση αστραπή στρατιωτικής ανακατάληψης της νήσου.

Έτσι άλλωστε την πήραν την μισή Κύπρο οι Τούρκοι έτσι μόνον θα την ξαναπάρουμε πίσω και εμείς. Όλα τα άλλα είναι αποδοχή των τουρκικών τετελεσμένων, ασκήσεις επί χάρτου και passa tempo.

Φυσικά μια κυβέρνηση Σαμαρα-Βενιζέλου-Τσίπρα δεν μπορεί να φέρει σε πέρας μια τέτοια επιχείρηση. Μια εθνική κυβέρνηση όμως μπορεί. Οι Τούρκοι στρατιωτικά, ακόμα, έχουν το μαύρο τους το χάλι.

Και μετά ας πάει η Τουρκία στον Αναν και στον ΟΗΕ να βρει το “δίκιο” της…

ΥΓ
Επειδή πάλι θα ακούσω …χλευασμούς, σκεφτείτε καλύτερα. Και επίσης σκεφτείτε ότι κοντεύετε να ξεχάσετε το μόνο καλό που έχει σκεφτεί και “προσφέρει” στη χώρα ο Νίκος Δήμου, το motto: “Δεν ξεχνώ”…

Reply
Beriev 20 March 2014 at 11:02

(Συμπλήρωση)

Απόδειξη του ότι η υπόθεση της Κύπρου είναι “προδοσία” εκ των έσω είναι το ότι ουδέποτε η Ελλάδα και η Κυπριακή δημοκρατία δεν επιχείρησε ανακατάληψη της νήσου. Ούτε καν κάθησε να σχεδιάσει με σοβαρότητα ένα σχέδιο ανακατάληψης.

Μετά την κατάληψη της νήσου το νότιο μέρος έπρεπε να είχε εξοπλιστεί μέχρι τα δόντια.

Αυτό θα έκανε κάθε σοβαρή χώρα. Αντ’αυτού η Ελλάδα και η Κύπρος έτρεχε μόνον στον ΟΗΕ και έψαχνε να βρει “διπλωματικό” τρόπο να πάρει πίσω αυτά που έχασε στρατιωτικά…

Εαν αυτο δεν αποτελεί επιτομή της ανοησίας, τότε τι αποτελεί;…

Reply
Άντης Ροδίτης 20 March 2014 at 11:31

Είστε και τυχερός κύριε NF. Ακολουθεί απόσπασμα από το βιβλίο “Την Ελλάδα θέλομεν και ας τρώγωμεν πέτρες”, που αναφέρεται στη νουβέλα (όχι διήγημα) του Πάνους Ιωαννίδη, “Κινύρας”. Σε αγκύλες τωρινά σχόλια, δικά μου:

“Ο Κινύρας, στην ομώνυμη νουβέλλα του Πάνου Ιωαννίδη, μυθικός βασιλιάς της Πάφου (κι ο Μακάριος ήταν Πάφιος) την εποχή του Τρωικού πολέμου, φιλοδοξεί ν΄αποδείξει πως ο Αγαμέμνων [Παπανδρέου ή χούντα ή οποιαδήποτε άλλη ελληνική κυβέρνηση] ‘δέν είναι ο ηγεμόνας που χρειάζεται σ΄αυτές τις χαλεπές μέρες η Ελλάδα’. Κρίνοντας ο Πάφιος (ο Μακάριος) ότι τα συμφέροντα της Πάφου (της Κύπρου) δέν είναι δυνατόν να ταυτίζονται με εκείνα του Αγαμέμνονα και της Ελλάδος παίζει ένα άσκημο παιγνίδι κοροϊδίας σε βάρος του στέλλοντας στο Ίλιο ένα πραγματικό πλοίο και 49 πήλινα [όχι δέκα], αντί 50 πολεμικά πλήρως επανδρωμένα όπως είχε με δημόσιες υποσχέσεις δεσμευτεί. Μια παρασπονδία που παραπέμπει κατ΄ευθείαν όχι μόνο στον περίφημο όρκο της Φανερωμένης (‘θα παραμείνωμεν πιστοί έως θανάτου κλπ’), αλλά και στο πιό πρόσφατο τότε ‘άλλα συμφωνούμε κι άλλα πράττετε Μακαριώτατε’ του Γεωργίου Παπανδρέου. Παράλληλα ο [Πάνος] Ιωαννίδης παρ΄όλο που επικεντρώνει την προσοχή του στην ομοφυλοφιλία των Αχαιών ως το κύριο πολιτισμικό τους χαραχτηριστικό και στα παντοειδή όργια στην παφιακή αυλή – λες κι οι Κύπριοι ήξεραν μόνο την Πάνδημη κι αγνοούσαν την Ουρανία Αφροδίτη – δέν παραλείπει να τονίζει ευθέως τον ανέμπιστο χαραχτήρα του Κινύρα (Μακαρίου), το γεγονός ότι είχε στα χέρια του συγκεντρωμένη όλη την εξουσία, πολιτική κι εκκλησιαστική, το αστυνομικό κράτος, τον χαφιεδισμό, τις δολοπλοκίες και τις μηχανορραφίες, την κολακεία που επέτρεπε να τον περιτριγυρίζει ασύδοτα και ανεμπόδιστα κι ακόμα το γεγονός ότι πάθαιναν ‘ασυνήθιστα ατυχήματα’ όσοι από δική τους αμέλεια δέν κατόρθωναν να εξασφαλίσουν θέση στη μακροσκελέστατη λίστα των ενθουσιωδών υποστηριχτών του. Ο Κινύρας, λοιπόν, που ήταν τόσο φιλόδοξος ώστε ‘δέν αποκλείεται να πείσθηκε πως έφτασε ο καιρός να επεκτείνει την επιρροή του στην ίδια την Ελλάδα…’, [Ο Μακάριος προαλειφόταν για νέος Βενιζέλος] έπρεπε οπωσδήποτε να φύγει από τη μέση. Όχι τόσο γιατί δέν συνήθιζε να κρατεί τον λόγο του, όσο γιατί γελοιοποίησε την ελληνική ηγεσία (ο Μακάριος περηφανευόταν πως ‘έφαγε’ 12 ελληνικές κυβερνήσεις και δέν επρόκειτο να κάμει πίσω στη 13η – εξάλλου το 13 ήταν ο τυχερός του αριθμός) και ως εκ τούτου ήταν φυσικό να προσβλέπει και σε αντικατάσταση της με την αφεντιά του.

“Ο ήρωας της νουβέλλας, πρέσβυς του Ατρείδη Ταλθύβιος, καταφθάνει και αποβιβάζεται μυστικά στην Κύπρο (δίκην Γρίβα) σταλμένος από τον Αγαμέμνωνα με σκοπό να οργανωσει πραξικόπημα και ‘να εκδικηθεί εν ονόματι των Ελλήνων τον προδότη’ ξεπαστρεύοντας τον οριστικά.

“Ο Ταλθύβιος βέβαια, δέν είναι παρά ένας αφελής και ευκολόπιστος στρατιωτικός, παντελώς ανίκανος να παραβγεί με τον παμπόνηρο Κινύρα. Εν πρώτοις όλοι πάνω στους οποίους βασίζεται για να εφαρμόσει το πραξικοπηματικό του σχέδιο, στρατιωτικοί, διανοούμενοι και καλλιτέχνες που τάχα ‘περισσότερο από την ευμάρεια σέβονταν την καταγωγή τους’, που τάχα ήταν ‘περισσότερο πιστοί στην Ελλάδα και λιγότερο στην αυτόνομη Πάφο’, όλοι τελοσπάντων ‘οι έντιμοι Πάφιοι’ αποδεικνύεται στο τέλος πως ο μόνος λόγος για τον οποίο παρέμειναν ‘έντιμοι’ ήταν επειδή ‘δέν είχαν μέρισμα στο κρατικό ταμείο!

“Ο ίδιος ο Ταλθύβιος γίνεται αμέσως αντιληπτός, άμα τη αφίξει του, από τον πρώτο αργυραμοιβό που συναντά στον δρόμο του, αφού ο χαφιεδισμός είχε φτάσει σε τέτοιο σημείο ώστε ‘για κάθε αντιδραστικό αναλογούσανε και δέκα μυστικοί’ και δέν αργεί όχι μόνο να πέσει στα δίχτυα μιας από τις πιό ταλαντούχες πόρνες του παλατιού (που παριστάνει την νοικοκυρούλλα) και να βάλει στη μπάντα το ανατρεπτικό του σχέδιο, αλλά και ν΄ανακαλύψει πως ο ίδιος, σε χρόνο ανύποπτο, είχε καρφώσει στον Κινύρα όλους τους ‘έντιμους’, όλους όσοι ήταν έτοιμοι ‘να πεθάνουν για την Ελλάδα’. Σε κείνων ‘την αξία και την αρετή’ είχε παροτρύνει τον Κινύρα να στηριχθεί, κι ο Κινύρας ‘τέτοιους ανθρώπους τους χρειάζομαι’ είπε και φρόντισε να τους εξαγοράσει αμέσως διορίζοντας τους αρχιαστυνόμους και αρχιχαφιέδες στο παλάτι. Όσοι επέμεναν να δηλώνουν πίστη στην Ελλάδα υπέστησαν βεβαίως τα σχετικά ατυχήματα. ‘Ο Ζήνων πνίγηκε και ο Νικίας καταπλακώθηκε…’

“Εγκλωβισμένος πλέον σ΄αυτές τις πραγματικότητες ο Ταλθύβιος, με σπίτι, έπιπλα, υπηρεσία, φιλενάδες και φίλους πληρωμένους από τον Κινύρα του οποίου ‘οι μαρμάρινες, οι ξύλινες, οι χάλκινες και οι εγχάραχτες μορφές δεσπόζανε παντού, σε πλατείες, σε αετώματα, δημόσια κτίρια, καπηλειά, πορνεία’, υποκύπτει θέλοντας και μή στη μοίρα του και μετατρέπεται κι αυτός σε αυλικό του Κινύρα ‘με προγούλια και δίπλες στην κοιλιά’. Πίσω στην Ελλάδα, ‘τον στείλαμε στην Πάφο ν΄ανατρέψει τον Κινύρα’ έλεγε ο Αγαμέμνων ‘και τώρα είναι Μέγας Σύμβουλος στην Αυλή του’, ‘και να φανταστείς δέν τον υπολογίζαμε για άνθρωπο ικανό’ συμπλήρωνε ο Οδυσσέας.

“Ο [Πάνος] Ιωαννίδης βέβαια έπεσε έξω κατα παρασάγγας. Μερικοί δέν εξαγοράστηκαν με τίποτε, τα ‘ατυχήματα’ δέν στάθηκαν όλα καρποφόρα, τα σκυλιά δέν ήταν ακριβώς αφελείς στρατιωτικοί ή απλώς ομοφυλόφιλοι αχαιοί (‘πουστοκαλαμαράδες’ στην καθομιλουμένη κυπριακή, το νερό στα στρατόπεδα των οποίων έκοβαν οι οπαδοί του ΑΚΕΛ από το 64 μέχρι το 67 για να φεύγει η μεραρχία το συντομότερο) κι ο παμπόνηρος Αρχιερεύς που έτρωγε ελληνικές κυβερνήσεις για πρόγευμα δαγκώθηκε άγρια κι ανεπανόρθωτα. Μαζί του κι όλη η Κύπρος. Εγώ όμως ξεκίνησα να σας μιλήσω για την επιστήμη και μπλέχτηκα με τη λογοτεχνία πάλι. Πίσω λοιπόν σ΄αυτής τα κατορθώματα…”

Reply
Alexandros 20 March 2014 at 13:01

Τα ανησυχητικά μηνύματα συνεχίζουν να έρχονται σωρηδόν, η ανοχή της Ελληνικής πλευράς έχει σαν αποτέλεσμα να τρέχουν οι pseutoypourgoi του ψευτοκράτους που προέκυψε από την Τουρκικη εισβολή και τα Τουρκικα εγκλήματα σε όλον τον κόσμο και να συναντούνται επίσημα με τους πάντες και να μιλάνε για κράτη και λαούς και για το ότι είναι και αδικημένοι ενώ κανεις δεν αναφέρει πλέον για καμια εισβολή και κατοχή, μάλλον εμείς είμαστε οι εγκληματίες που βρεθήκαμε μπροστά στον λαό τούι πολυχρονεμένου και δεν εξαφανιστήκαμε οικειοθελώς!

Αυτά είναι τα αποτελέσματα του σκυψίματος……..

Και κανεις δε μιλάει για τίποτα, μονο ο χονδρος και άχρηστος γενίτσαρος μιλάει για την Κριμαία και οι άλλοι τον παρακολουθούν χάσκοντας και οι Γενίτσαροι της Κύπρου έχουν μείνει εμβρόντητοι και άλαλοι και συζητάνε μάλλον με τον εαυτό τους για το Κυπριακό, γιατί το κοινό ανακοινωθέν που τόσο πάσχισαν για να το βγάλουν το έκανε η άλλη μεριά κουρέλια σε μερικές μέρες!

Reply
Ελευθέριος 21 March 2014 at 07:27

Beriev,
μην πείς πάλι ότι σε χλευάζω. Ολόκληρη μεραρχία είχαμε στην Κύπρο από το ’64 ως το ’67, τότε επί Κινύρα, και δεν έγινε τίποτα, τι Αγαμέμνονες, τι Ταλθύβιους, τί Ζήνωνες και Νικίες, τι πουστοκαλαμαράδες, όλους τους κορόϊδεψε και τους εξουδετέρωσε αυτός ο παμπόνηρος Κινύρας, και να κάνουμε τώρα το ντού; Ήθελα νάξερα τί πίνεις και δεν μας δίνεις ρε σύ.

Reply
Ελευθέριος 21 March 2014 at 07:37

…θα μου πείς, τώρα στα πράγματα δεν είναι ένας Κινύρας, αλλά ένας οσφυοκάμπτης βαψομαλιάς, που ξέρεις μπορεί και να πετύχει! Μπροστά να βάνουμε αυτόν να στήνει κώλο, κι από πίσω εμείς να μπουκάρουμε και να πιάσουμε στον ύπνο τα μεμέτια. Τότε θα τους δείξουμε, γλέντια εμείς, σεκλέτια αυτοί!

Reply
Άντης Ροδίτης 21 March 2014 at 07:43

Εμείς οι χαζοκούμπαροι της Κύπρου, κύριε Χολέβα μου και λοιποί, έχουμε μια φράση που λέει “παίζει πελλόν”, δηλαδή κάνει πως δεν καταλαβαίνει, σφυρίζει αδιάφορα και στρίβει στη γωνία, προκειμένου να αποφύγει να απαντήσαει.
Λοιπόν, έχω θέσει μια φάουσα ερωτήματα στα οποία ο κύριος Χολέβας δεν απαντά, ενώ οι άλλοι ψευδώνυμοι-ανώνυμοι και μασκοφόροι “παίζουν πελλόν” “απαντώντας” άλλ’ αντ’ ‘αλλων, δηλαδή τρολάροντας.
Ξαναρωτώ τον κ. Χολέβα:
Αν μόνο το ΑΚΕΛ δεν στήριξε την Ένωση, πώς και ήταν το πρώτο και το κύριο στήριγμα τού Αρχιεπισκόπου Μακαρίου; Είναι ή δεν είναι το ΑΚΕΛ που κράτησε τον Σπύρο Κυπριανού, πιστό οπαδό και συνεχιστή τού Αρχιεπισκόπου Μακαρίου, δέκα χρόνια στην προεδρία της Κυπριακής Δημοκρατίας; Είναι ή δεν είναι συνεχιστής του Μακαρίου, ο Τάσσος Παπαδόπουλος, που εξέλεξε στην προεδρία της Κ.Δ. τον Γ.Γ. του ΑΚΕΛ Δημήτριο Χριστόφια;
Το ξέρετε ή δεν το ξέρετε πως ο σημερινός υιός Παπαδόπουλος, σφοδρός, κατά τα άλλα “πολέμιος” του σχεδίου Ανάν, γύριζε τα προάστια της Λευκωσίας δωρίζοντας καλλωπιστικά φυτά προκειμένου ο παλαβός λαός να ψηφίσει δήμαρχο Λευκωσίας την ακελική κυρία Μαύρου, πιστή οπαδό του σχεδίου Ανάν;
Ρίξατε ή όχι μια ματιά στη νουβέλα “Κινύρας” ή στην περιγραφή της που έκανα, τού πολυβραβευμένου από την Κ.Δ. μυθιστοριογράφου, θεατρικού συγγραφέα και ποιητή Πάνου Ιωαννίδη, για να δείτε πώς ακριβώς ο Κινύρας δεν ήταν άλλος από τον Μακάριο κι ο Μακάριος δεν ήταν άλλο από ένας Κινύρας της σύγχρονης εποχής;
Έχετε ένα άλφα ενδιαφέρον στην ελληνική λογοτεχνία της Κύπρου, ναι ή όχι; Έχετε κάτι να πείτε για τη φιδίσια συμπεριφορά του κ. Θάνου Βερέμη να βαρέσει πισώπλατα ένα βιβλίο που φέρνει στο φως άκρως ενδιαφέροντα έγγραφα τουλάχιστο για την ελληνική διπλωματία του 1964 και μεγάλου ιστορικού ενδιαφέροντος για την Κύπρο και την Ελλάδα; Πώς κρίνετε τη συμπεριφορά μιας εφημερίδας με το εκτόπισμα της “Καθημερινής” να φιλοξενεί τέτοιες αισχρές χειρονομίες απέναντι σε σοβαρά βιβλία και να αποφεύγει να δημοσιεύσει τις αρμόδιες απαντήσεις; Είναι ή δεν είναι αυτά ενδείξεις της σημερινής ελληνικής παρακμής;
Επιπλέον, τι λέτε για το “Μπαρμπαρός” που ξεσκίζει και ξεπαρθενεύει την κυπριακή (δηλαδή την ελληνική και ελλαδική) ΑΟΖ χωρίς ο… Αναστασιάδης να αποχωρεί υπερηφάνως από τις συνομιλίες ή να βυθίζει το “Μπαρμαπρός”; Γιατί δεν το κάνει το ελληνικό ναυτικό ή η ελληνική αεροπορία; Περιμένουμε την εβραϊκή άραγε; Ή τη ρώσικη; Κι ένα νεότερο ερώτημα: Γιατί δεν μιλά κανείς να πει ότι αυτό που κάνει ο θαρραλέος και δυναμικός Πούτιν με την Κριμαία (το 1950 η Κύπρος ψήφισε σε δημοψήφισμα με 96% υπέρ της Ένωσης με την Ελλάδα), προσπάθησε να το κάνει ο Γεώργιος Παπανδρέου το 1964 φέρονοντας 10.000 ελήνικό στρατό στην Κύπρο, αλλά τον ΕΜΠΟΔΙΣΕ Ο ΜΑΚΑΡΙΟΣ;
Και τελικά, ερώτηση προς κ. Χολέβα και λοιπούς ανωνύμους και ψευδωνύμους και μασκοφόρους της προστασίας του Αντιβάρου, θέλετε ή δεν θέλετε να ξέρετε, ενδιαφέρεστε ή δεν ενδιαφέρεστε γιατί πέταξαν τα λείψανα του ήρωα της Ενώσεως εξ Ελλάδος Έλληνος υπολοχαγού Νικολάου Παπαγεωργίου, για να θάψουν ποιον εχθρό της Ελλάδας και της Ένωσης, κολλητό του Προέδρου και Αρχιεπισκόπου Κύπρου και πάσης Ιουστινιανής, υπογράφοντος δια κινναβάρεως (ερυθράς μελάνης), φέροντος ερυθρό μανδύα και αυτοκρατορικό σκήπτρο;

Reply
NF 21 March 2014 at 17:36

Αγαπητε κυριε Ροδιτη,
Γιατι αυτο το οργισμενο υφος; Φιλικα συζητουμε, δεν αντιδικουμε.

Εμεις ειμαστε οι ανωνυμοι μασκοφοροι που τρολλαρουν; Παραξενο, διοτι εγω εδωσα τον οβολον μου για να αγορασω δυο βιβλια σας, και διαφημιζω στο Διαδικτυο το «Κουραγιο Πηνελοπη», αν και εχω μερικες μικροδιαφωνιες με τα συμπερασματα του βιβλιου.

Εγω δεν κατηγορησα τον Ανα(ν)στασιαδη γιατι δεν βυθισε το τουρκικο βαπορι, αλλα για την υποκριτικη του διγλωσια. Γιατι ενώ διαβεβαιωνε το λαο ότι «το σχεδιο Α(υ)νάν είναι νεκρο» ταυτοχρονως διαβεβαιωνε τους Αμερικανους (αλλα και τους Τουρκους!) ότι θα το επαναφερει. (διαρροες Wikileaks)

Δεν εντυπωσιαζομαι καθολου από το διηγημα του Π. Ιωαννίδη, και δεν μας τα λεει καθολου καλα σε ότι αφορα τον «Ταλθύβιο».

Σε ότι αφορα τον ανεκδιηγητο Βερεμη, διαβασα τι εγραψε στην «Καθημερινη» και μαλλον δεν εχετε αδικο.

Reply
Άντης Ροδίτης 21 March 2014 at 18:36

Εγώ στο Αντίβαρο δεν συνάντησα φιλικούς ανώνυμους-ψευδώνυμους μασκοφόρους, αλλά κρυβόμενους πίσω από μάσκες ακριβώς για να έχουν την “ελευθερία”, δηλαδή την ασυδοσία, να απαντούν με υβρισίες, παραποιήσεις και εξευτελισμούς όταν τους έλειπαν τα επιχειρήματα. Αν δεν υπήρξατε ένας από αυτούς – και μάλλον δεν – δεν σας αφορά η “οργή” μου.
Αν έχετε “μικροδιαφωνίες” με τα συμπεράσματα των βιβλίων μου να τις πείτε να τις ακούσουμε, να δούμε αν μπορούμε να σας δώσουμε τεκμηριωμένες απαντήσεις.
Η συμβουλή μου είναι να μη δίνετε πολλή πίστη στην τηλεόραση για την ενημέρωσή σας. Γιατί δεν τα βάζετε με τον Τάσσο Παπαδόπουλο που είπε ότι το σχέδιο Ανάν χρειάζεται βελτιώσεις, αλλά μόνο με τον Αναστασιάδη; Δεν είναι η πολιτική της παράταξης του Αναστασιάδη που έφερε το σχέδιο Ανάν, αλλά η πολιτική της παράταξης του Παπαδόπουλου. Αυτό γιατί δεν το λέτε; Δεν το ξέρετε; Κι αν δεν το ξέρετε, γιατί δεν το ξέρετε; Να σας πω, όμως, εγώ γιατί δεν το λέτε. Επειδή όλοι εσείς οι Ελλαδίτες είστε κακώς ενημερωμένοι και όλοι επιλέγετε τον εύκολο δρόμο της ανάδειξης του πατριωτισμού σας βάλλοντας κατά του επικρατέστερου “εχθρού”. Δεν θα κάτσω τώρα να αναλύσω πώς έχει δημιουργηθεί κι από ποιούς ο “εχθρός”. Ούτε αποτελώ την άμυνα του Αναστασιάδη. Με ενδιαφέρει η χρόνια παραπλάνηση κι αυτήν πολεμώ με τα βιβλία μου. Αφού τα αγοράσατε, διαβάστε τα κιόλας. Και πέστε τις “αμφιβολίες” σας.
Δεν είναι το διήγημα του Πάνου Ιωαννίδη που διαβάσατε, αλλά μια κριτική που έκανα εγώ γι’ αυτό και η άποψή μου είναι πως πρέπει να τη διαβάσετε ξανά με περισσότερη προσοχή κι όχι με την ταχύτητα και την επιπολιαότητα που υπαγορεύει και περίπου επιβάλλει το διαδίχτυο.
Η Κύπρος βίαια και προδοτικά έγινε “κράτος” κι αυτό δεν την αποσπά από την ελληνική εθνική συνείδηση. Οπότε αντί να τα βάζετε με τον Αναστασιάδη καλύτερα να τα βάζετε με εκείνους που πέτυχαν την μετατροπή της σε κράτος, που αποδυνάμωσαν την Ελλάδα με τις προδοσίες τους και τώρα ζητούν και τα ρέστα από εκείνους που προσπαθούν να περισώσουν ό,τι περισώζεται. Η Ελλάδα δεν μπορεί να αποποιηθεί την Κύπρο κι αντί να διαμαρτύρεστε εύκολα και “πατριωτικά” για τη διγλωσσία του Αναστασιάδη και τον εξευτελισμό του από το τουρκικό ναυτικό, καλύτερα να κλαίτε για την αδυναμία της Ελλάδος (και τον μεγάλο της εξευτελισμό) να υπερασπίσει τα δίκαιά της.
‘Ισως τώρα να καταλάβατε και την “οργή” μου και γιατί εκτός από τους ανώνυμους-ψευδώνυμους μασκοφόρους συντοπίτες σας, που με βρίζουν (υπό την προστασία του Αντιβάρου) όταν δεν έχουν επιχειρήματα να απαντήσουν, περιμένω και θα περιμένω από τον κ. Κωνσταντίνο Χολέβα να απαντήσει στα ερωτήματα που έθεσα και τον αφορούν άμεσα, λόγω τού επίσης ευκολότατα και ανώδυνα “πατριωτικού” άρθρου του.
Ο Ευαγόρας Παλληκαρίδης είναι πατέρας μου και είμαι πατέρας του και είναι αδελφός μου. Το όνομά του, όσον με αφορά και με αφορά πλήρως, δεν προσφέρεται για τις δωρεάν και ανέξοδα δάφνες κανενός.
Ποτέ δεν σας τα είπε κανένας και είναι καιρός να τα ακούσετε. Επώνυμοι και ψευδώνυμοι και μασκοφόροι και οι προστάτες τους.
Αν το Αντίβαρο δεν ενοχλείται να είναι ο καφενές της ανευθυνότητας, εγώ ενοχλούμαι, και θα μπαίνω στον καφενέ όποτε μου γουστάρει, εκτός κι αν θέλει να με διώξει ο καφετζής και να κρατήσει όλους τους άλλους.

Reply
NF 21 March 2014 at 21:13

Θα καταθεσω αργοτερα μερικες αντιρρησεις μου στο εξαιρετικο βιβλιο «Κουραγιο Πηνελοπη», το οποιο συστηνω σε ολους. Σε κάθε περιπτωση όμως συμφωνω απολυτα με τη γενικη ιδεα: Η Κυβερνηση Γ.Παπανδρεου εφθασε πολύ κοντα στην Ενωση, την οποια όμως τορπιλισε ο πανουργος Μακαριος, ποδοπατωντας τον τρομερο Ορκο της Φανερωμενης.

Ο Τασσος υπηρετησε τωοντι το σαπιο μακαριακο καθεστως. Ομως τελικως απερριψε το ολεθριο σχεδιο Α(υ)ναν αντιστεκομενος σε τεραστιες διεθνεις πιεσεις, ξεκινησε την ιστορια με το αεριο, και γενικως ηταν καλος Προεδρος. Αρχη ανδρα δεικνυσι, και ο Τασσος εξιλεωθηκε για το κακο μακαριακο παρελθον.

Τα περι Αναστασιαδη μην τα λετε σε εμενα, αλλωστε εγω δεν ψηφιζω στην Κυπρο. Να τα πειτε στους οπαδους του ΑΠΟΕΛ, που τον κηρυξαν ανεπιθυμητο όταν προ τριετιας πηγε στο συλλογο να μαζεψει ψηφαλακια. Βλεπετε στην Κυπρο το ποδοσφαιρο μπλεκεται περιεργως με την πολιτικη, και οι ΑΠΟΕΛιστές, hard core Eνωτικοι, «αθλίους ανανιστές αποστρέφονται!». Και εχουν πολλες χιλιαδες ψηφους οι ατιμοι………

http://www.sigmalive.com/sports/football/cyprus/a+league/368008

Υποθετω και ελπιζω ότι στο ιστολογιο αυτό ο καθενας λεει ότι γουσταρει. Δεν ειμαστε εδώ μακαριακο καθεστως του 1968, να φιμωνονται και να γιαουρτωνονται οι διαφωνουντες. (Τ.Ευδόκας)

Reply
Alexandros 24 March 2014 at 17:21

Κύριε Ροδίτη με όλα αυτά που γράφετε το πρόβλημα ανήκει στην παράταξη, την οποια αντιπροσωπεύεται, η οποια έχει προφανώς μολυνθεί με ανθρώπους που είτε άλλαξαν κριτήρια η ποτε δεν υποστήριζαν αληθινά, αυτά που υποστήριζε η παράταξη!

Εντέλει όμως το πράγμα φαίνεται να μην είναι ακριβώς παραταξιακό, αλλα μάλλον έχει να κάνει με τα πρόσωπα και την κατάληξη της εξουσίας και στο τέλος είναι με το τι πιστεύεις εσύ κι εγώ για το σχέδιο Άνναν, το υποστηρίζεις ναι η όχι και γιατί, θα πρέπει επιτέλους και σε Ελλάδα και σε Κύπρο, και μάλλον εσείς είστε πολύ πιο προσκολλημένοι, να απελευθερωθούμε από παρατάξεις, οι οποιες εντέλει ίσως δεν εξυπηρετούν τίποτα περισσότερο από το προσωπικό συμφέρον μερικών.

Εσύ Κύριε Ροδίτη έχεις τη δύναμη εσύ είσαι υπεύθυνος, εγώ είμαι υπεύθυνος, ο NF η δεν ξέρω κι εγώ ποιος άλλος είναι υπεύθυνοι να αντισταθούμε και να παλέψουμε για την ανεξαρτησία του Ελληνισμού! Και το σχέδιο Άνναν δεν είναι προς την αντίθετη κατεύθυνση τέλεια και παύλα! Στην Κύπρο τσακώνονται ο Αναστασιάδης με τον Χριστόφια για το ποιος υποχωρεί πιο επιτυχημένα και δεν τους έχετε πάρει ακόμα με τις πέτρες, το ίδιο συμβαίνει και στην Ελλάδα!

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.