Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός
«Αυτείνοι, οι Ευρωπαίγοι, είναι άνθρωποι χωρίς ηθική και πίστη και κρίμα στα φώτα τους, ότι ο άνθρωπος κάνει τα φώτα και όχι τα φώτα τον άνθρωπο».
Μακρυγιάννης
Εδώ και 20 χρόνια που γράφω-δημοσίευσα το πρώτο μου άρθρο σε τοπική εφημερίδα του Κιλκίς με τίτλο «οι φαυλότητα της πολιτικής και οι πολιτικοί της φαυλότητας»- δεν έκρυψα ποτέ την απέχθεια και την περιφρόνηση που νιώθω γιά τα καθάρματα τους Ευρωπαίγους, όλο αυτό το μνημονιακό σκυλολόι, τους δημίους του λαού μας.
Απ’ όλους τους ευρωπαϊκούς λαούς, εμείς οι Έλληνες, βιώσαμε και ζήσαμε τις μεγαλύτερες καταστροφές εξ αιτίας της κακουργίας τους. Κατάπιαμε την μεγαλειώδη απάτη του «δυτικού πολιτισμού», πως δήθεν εδράζεται στην αρχαία αθηναϊκή δημοκρατία, τις κοραϊκές ονειροφαντασίες περί «μετακένωσης των φώτων», και την μόνη «μετακένωση» που γνωρίσαμε ήταν του αίματος και της καταστροφής της πατρίδας μας. Ξεκίνησε το «ματοβαμμένο» κρατίδιό μας ελπίζοντας από την Ευρώπη προστασία και αλληλεγγύη.
Καρτερούσαμε «οι πάντοτ’ ευκολόπιστοι και πάντα προδομένοι» (Σολωμός), από την «πολιτισμένη Ευρώπη» βοήθεια και συναντίληψη. Από ποιά Ευρώπη; Από την «πολιτισμένη Ευρώπη» των Κογκισταδόρες που εξόντωσαν είκοσι εκατομμύρια ιθαγενείς της Αμερικής και εξαφάνισαν εν ψυχρώ τον πολιτισμό τους; Την Ευρώπη της Ιεράς Εξέτασης, των Σταυροφοριών και του Αγίου Βαρθολομαίου; Την «προοδευτική» Ευρώπη του κατακτητή με την τιάρα, του θηρίου της Ρώμης, του Πάπα; Την Ευρώπη του δουλεμπορίου, της Ιεράς Συμμαχίας και των δύο παγκοσμίων ανθρωποσφαγών του εικοστού αιώνα;
Ανέφερα πριν τον Σολωμό. Σαν χθες, 9 Φεβρουαρίου του 1857, έκλεινε τα μάτια του ο μεγάλος μας ποιητής. Και επειδή τούτη την κρίσιμη στιγμή,«αδελφοί μας βρίσκει το κακό και θολώνει ο νους μας», υπακούοντας και στην ποιητική προτροπή του Ελύτη, τον μνημονεύουμε, γιατί έγραψε τον Ύμνον όχι εις την Ελλάδα, αλλά «εις την Ελευθερίαν», ήθελε να μας πει ότι Ελλάς και ελευθερία είναι όπως η ψυχή με το σώμα. Η Ελλάδα χωρίς την λευτεριά, δεν μπορεί να ζήσει. Και, επαναλαμβάνω, οι δυτικές δυνάμεις προκάλεσαν όλες τις συμφορές του νεότερου Ελληνισμού.
Δεν υποδούλωσαν οι Οθωμανοί τον βυζαντινό Ελληνισμό. Είχε εξουθενωθεί, λεηλατηθεί, κατακερματισθεί από τις άγριες επιδρομές της παπικής ψευτοεκκλησίας. Αποφράς ημέρα του Γένους δεν είναι η 29 Μαΐου 1453, αλλά η 13 Απριλίου 1204. Τότε «εάλω η Πόλις», όχι από τους Τούρκους, αλλά από τις ορδές των σταυροφόρων-συμμοριών. Τα χρόνια της δουλείας επέπεσαν όλοι οι αρχαιοκάπηλοι και εγκληματίες αρπάζοντας τις αρχαιότητες, καταστρέφοντας Παρθενώνες, μία Πνευματική Γενοκτονία, όπως προσφυώς ονομάστηκε. Κατά την Επανάσταση μας έστελναν αλιτήριους, τυχοδιώκτες τύπου Τσώρτς και Κόχραν, μην ξεφύγουν τα σύνορα, ώστε να περιοριστούμε στο υποτελές, λυμφατικό κρατίδιο της Μελούνας. Από την εισβολή του Ιμπραήμ και τη γενοκτονία που ακολούθησε, από τον ακρωτηριασμό του ελεύθερου έθνους, τις επεμβάσεις των κανονιοφόρων, τους αποκλεισμούς και τις κατοχές ως την ατίμωση του 1897, από την μικρασιατική καταστροφή και τον εμφύλιο ως και την κυπριακή τραγωδία, πάντοτε μπροστά μας οι Ευρωπαίοι. Οι Τούρκοι ήταν και είναι πειθήνια ενεργουμένα τους. Και πάντοτε έβρισκαν πέντε δέκα ημέτερα καθάρματα-Γραικύλους της σήμερον, για να κάνουν την βρόμικη δουλειά. «Υπακοή στην Τρόικα» τσιρίζουν οι μνημονιακοί λακέδες. «Ο φιλήκοος των ξένων είναι προδότης» τους απαντά ο Καποδίστριας.
Είμαστε λαός πληγωμένος. Και όποιος πληγώνεται αντιστέκεται. Και η καλύτερη αντίσταση είναι η αντεπίθεση. «Να χτυπήσουμε» και τον επιχειρούμενο «εξευρωπαϊσμό» της πίστεώς μας». «Εντολή γάρ Κυρίου μη σιωπάν εν καιρώ κινδυνευούσης πίστεως. Ώστε ότε περί Πίστεως ο λόγος, ούκ έστιν ειπείν, εγώ τις ειμί; Ιερεύς, άρχων, στρατιώτης, γεωργός, πένης; Ουδείς μοι λόγος και φροντίς περί του προκειμένου. Ουά, οι λίθοι κεκράξονται, και συ σιωπηλός και άφροντις», πάντες ευθυνόμαστε και πάντες θα λογοδοτήσουμε για τυχόν ολιγωρία και αμέλεια, κατά τον άγιο Θεόδωρο Στουδίτη. Ο οικουμενικός θρόνος κηρύσσει, δεκαετίες τώρα, γυμνή τη κεφαλή, και προσπαθεί να παρασύρει και τοπικές εκκλησίες, στην αίρεση του Οικουμενισμού. Να φύγει και η Εκκλησία από αυτή την απαίσια φραγκοσφηκοφωλιά, το Π.Σ.Ε.
«Να χτυπήσουμε» τους ψευτομορφωμένους που λυμαίνονται την παιδεία μας. Τα σύγχρονα δεινά της πατρίδας μας σε τέτοιους «ευρωλιγούρηδες» (Ζουράρις) οφείλονται. Αυτοί οι ημιμαθείς, οι ανθρωποκάμπιες που λέει ο Κόντογλου, περιφρόνησαν τον λαό μας με το πάθος κάθε πεμπτοφαλαγγίτου.
Κατακρεούργησαν την γλώσσα μας, περιφρόνησαν την παράδοσή μας, την πίστη μας για να γίνουμε δήθεν Ευρωπαίοι. Ας το χωνέψουμε:
Εξασθένιση της Ορθοδοξίας σημαίνει πλήγμα στα θεμέλια του Ελληνισμού. Φτάνει τόσα χρόνια το μπούκωμά μας με τα ξυλοκέρατα, τις γουρονοτροφές των Φράγκων. Λύκοι είναι προβατόσχημοι που θέλουν να μας εξαφανίσουν ως λαό ιστορικό.
Τέτοιο ήταν πάντα και τώρα είναι χειρότεροι, γιατί στις μέρες μας, αποθηριώθηκαν.
Κλείνω με δύο επεισόδια από την πρόσφατη ιστορία μας.Τα έχω ξαναγράψει, αλλά τα επαναλαμβάνω για να μην ξεχνούμε ποιοι ήταν και είναι οι Ευρωπαίοι «εταίροι» μας.
«Στις αρχές της Κατοχής, και στην πλατεία του Κλαυθμώνος, που την είχανε μεταβάλει οι Γερμανοί σε χώρο στάθμευσης, ένας Γερμανός σωφέρ, έτρωγε απ’ την καραβάνα του το φαϊ του, καθισμένος στο σκαλοπάτι του αυτοκινήτου του. Έτρωγε μ’ αχορταγιά, ενώ γύρω του, οι άλλοι πείναγαν. Τότε ένα παιδάκι, ίσια με εφτά-οχτώ χρονών, άπλωσε το χεράκι του, με την ιδέα ότι κάτι θα του έδινε για να ρίξη στο πεινασμένο στομάχι του, ο Γερμανός στρατιώτης.
Αντίς όμως ο στρατιώτης να κάνη τότε μία ανθρώπινη χειρονομία, έκανε αυτή την ελεεινή και βάρβαρη πράξη.
Άφησε στο σιδερένιο σκαλί τη γιομάτη καραβάνα του, σηκώθηκε απάνου, άρπαξε το με πνεύμα ικεσίας τεντωμένο χέρι του παιδιού, το στήριξε πάνω στο γόνατό του, και μπροστά στα μάτια του κόσμου, το έσπασε στα δύο σαν ξερό κλαδί».
Κι ενώ τα μάτια του Αρμένη δακρύζουν στη θύμηση της σκληρής αυτής εικόνας, μου προσθέτει:
-Ήμουνα αυτόπτης μάρτυς. Κι έφυγα από κει φτύνοντας αυτόν και τη φυλή του ολόκληρη».
Το γεγονός περιέχεται στο βραβευμένο από την Ακαδημία Αθηνών, βιβλίο «Οι σφαγές του Καλαβρύτων», του Κώστα Καλαντζή .(Αθήνα 1962, σελ. 26).
Το δεύτερο από το βιβλίο του Χρ. Αγγελομάτη «Το χρονικόν της Μεγάλης Τραγωδίας».
«Οι παλαιότεροι θα ενθυμούνται την δημοσιευθείσαν είδησιν εις τας αθηναϊκάς εφημερίδας, μίαν ημέραν του Φεβρουαρίου του 1924. Το προσεγγίσαν εις την Θεσσαλονίκην αγγλικόν πλοίον ‘Ζάν’, μετέφερε 400 τόννους οστών Ελλήνων της Μικράς Ασίας, από τα Μουδανιά εις την Μασσαλίαν, προς βιομηχανοποίησιν. Οι εργάται του λιμένος Θεσσαλονίκης, πληροφορηθέντες το γεγονός, εμπόδισαν το πλοίον να αποπλεύση, επενέβη όμως ο Άγγλος πρόξενος και επετράπη ο απόπλους». Τα πήγαιναν τα κόκκαλα τα ιερά των σφαγιασθέντων Ελλήνων για «σαπούνι Μασσαλίας». Οι Τούρκοι τα πούλησαν, οι Γάλλοι τα αγόρασαν, οι Άγγλοι διευκόλυναν και οι Γερμανοί αργότερα μιμήθηκαν. Όλη η Ευρωπαϊκή Ένωση, δηλαδή.
5 comments
Δάσκαλε συνέχισε. Όσες φορές και να τα γράψεις, πάλι θα πρέπει να τα γράψεις άλλες τόσες.
Οἱ γνωστὲς κοινοτοπίες περὶ τοῦ «ἀναδέλφου ἔθνους». Ἂν, βέβαια, ρωτήσει κανεὶς τοὺς Βουλγάρους πῶς κατάφεραν καὶ ἔχασαν τὸ Κιλκὶς καὶ ὅλη τὴν Μακεδονία, θὰ μάθει ὅτι τοὺς τὴν ἅρπαξαν οἱ «ξενόδουλοι» καὶ «διεφθαρμένοι» Ἕλληνες μὲ τὰ χρήματα τῶν «βρωμερῶν Εὐρωπαίων». Τὰ ἴδια, δηλαδή, κοσμητικὰ ἐπίθετα πού χρησιμοποιεῖ ὁ συγγράψας τὴν ἀρχικὴ ἀνάρτηση. Τόση πιὰ ὁμοφωνία ; Οὔτε Βούλγαρος νὰ ἦταν ! Διότι ἡ Βουλγαρία τῶν «πατριωτῶν» εἶχε ἀποτινάξει τὸν διεθνῆ οἰκονομικὸ ἔλεγχο, ἐνῶ ἡ Ἑλλάδα «στέναζε» κάτω ἀπὸ τὴν μπόττα τοῦ δικοῦ της Διεθνοῦς Οἰκονομικοῦ Ἐλέγχου καί τῶν «πέντε-δέκα» σκουληκιῶν Ἑλλήνων πού συνεργάζονταν μαζί του. Οἱ Βούλγαροι παρέταξαν ὅλον τους τὸν ἀνδρικὸ πληθυσμὸ στὰ πεδία τῶν μαχῶν, ἐνῶ οἱ «βρωμεροὶ Εὐρωπαῖοι» ἄφησαν νὰ ἀγοράσουν οἱ Ἕλληνες πυρομαχικὰ γιὰ τὸν «Ἀβέρωφ» μόλις τὶς παραμονὲς τῆς ναυμαχίας τῆς Λήμνου. Καί, φυσικά, οὔτε λόγος νά πᾶνε ὅλοι οἱ ἄρρενες Ἕλληνες στρατιῶτες, ἀφοῦ δὲν ἄφηνε ὁ Διεθνὴς Οἰκονομικὸς Ἔλεγχος τὸ Ἑλληνικὸ κράτος νὰ ἀγοράσει στολὲς καὶ ὅπλα γιὰ ὅλους. Βέβαια, ὅπως ὁ πόλεμος παρετείνετο πέρα ἀπὸ τοὺς σχεδιασμοὺς τῶν ἐπιτελείων, οἱ Βούλγαροι στρατιῶτες καὶ ὁ πληθυσμὸς λιμοκτονοῦσαν, ἐνῶ οἱ Ἕλληνες δανείζονταν μυθώδη ποσά (τὸ ἰσόποσο τεσσάρων ἐτησίων προϋπολογισμῶν μέσα σὲ ὀκτὼ μῆνες) γιά νὰ τοὺς πολεμήσουν. Νὰ τὶς χαίρεται, λοιπόν, ὁ «δάσκαλος» τὶς μπαροῦφες πού γράφει καὶ τὶς παιδικές ψυχὲς πού δηλητηριάζει μὲ τὴν παθιασμένη ἡμιμάθειά του. Ἂς εἶναι καλὰ καὶ τὸ «Ἀντίβαρο» πού δημοσιεύει τακτικὰ αὐτὲς τὶς ἀνοησίες γιὰ νὰ ξέρουμε ποιὸς θὰ φταίει αὔριο πού ἡ παθιασμένη ἡμιμάθεια θὰ μᾶς ὁδηγήσει σὲ νέα ἐθνικὴ καταστροφή.
Αυτό που χαίρομαι σε σας κ. Γεωργάνα, είναι το ότι κάθε σχόλιο σας κάτι έχει να προσφέρει.
Αλλά δε θα ήταν πολύ πιο εποικοδομητικό εάν η προσωπική σας γνώμη ήταν λίγο πιο διακριτική;
Κατακρίνετε το Αντίβαρο για την επιλογή της αρθρογραφίας του. Κατακρίνετε τους αρθογράφους….Ας διατηρήσουμε το επίπεδο εκεί που αξίζει!
Και, εν τέλει, τι διαφορετικό λέτε στο δικό σας σχόλιο (εξαιρουμένης της χρήσης του πολυτονικού);
@Kostas Dimopoulos
Πολύ εὐχαρίστως θά ἔβλεπα μία πρότασή σας γιὰ τὸ πῶς θὰ ἔπρεπε νὰ μεταφέρω τὰ ἴδια νοήματα μὲ πιὸ «ἐποικοδομητικὸ» τρόπο. Πῶς θὰ γράφατε ἐσεῖς τὸ σχόλιο ;
Σᾶς εὐχαριστῶ
Αγαπητέ κ. Γεωργάνα,
Σας έχω πει και στο παρελθόν ότι τα σχόλια σας καθ’αυτά (δηλαδή η ανάλυση και η τεκμηρίωση της απόψεώς σας) αποτελούν τροφή για σκέψη, ασχέτως του πόσο μπορεί κάθε φορά να συμπίπτουν με τις δικές μου απόψεις.
Θέλω απλά να σας ζητήσω να μην είστε (τρόπον τινά) επιθετικός…
Επίσης θα ήθελα να καταλάβω που τελικά διαφοροποιηθήκατε από το άρθρο.
Ευχαριστώ.