“Το δε την Πόλιν σοι δούναι, ουτ’ εμόν εστί, ούτ’ άλλου των κατοικούντων εν ταύτη,
κοινή γαρ γνώμη πάντες αυτοπροαιρέτως αποθανούμεν και ου φεισόμεθα της ζωής ημών.”
Κωνσταντίνος Παλαιολόγος 1453
Αναρωτιέται διαρκώς στο κους-κους του 1821 ο συγγραφέας
Τατσόπουλος, “Γιατί η Επανάσταση ξεκίνησε το 1821;” μα αν είχατε
διαβάσει Ιστορία κύριε Βερέμη θα ξέρατε οτι η Επανάσταση δεν σταμάτησε ΠΟΤΕ!
Ηταν διαρκής και ανηλεής!
Ηταν Αγώνας επιβίωσης!
Αλλά οι Τουρκολάγνοι, Αμερικανόδουλοι θέλουν να περάσουν το μύνημα ο΄τι επι Τουρκοκρατίας υπήρχε Ειρήνη κι Ευημερία!
Δείτε και τον Χορηγό! Η Τουρκική finansbank δια μέσω της Εθνικής Τράπεζας! Τύχαιο;
Ας διαβάσουν τα παρακάτω Ιστορικά Ντοκουμέντα, ο
Μυστακοφόρος ΕΛΙΑΜΕΠ κι ο “Συγγραφέας” κ.Πέτρος “δώστε-του-το-νόμπελ-να
φύγει” Τατσόπουλος αλλά κι ο συμπατριώτης μου Αρης
“ο-Κωνσταντινουπολίτης-που-νομιζε-ότι-ήταν-Ελληνας”
ΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟ ΤΟΥ 1821!
Δεν
θα αναφερθώ στους Αμυντικούς Πολέμους, όπως η Άλωση της Χαλκίδας, η
Πολιορκία της Ρόδου, η Άλωση της Ρόδου κτλ, αλλά μόνο στις διαρκείς
προσπάθειες απελευθέρωσης των ΕΛΛΗΝΩΝ!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Μετά
την Αλωαη της βασιλεύουσας στα εδάφη της Ανατολικής Ρωμαϊκής
Αυτοκρατορίας παρέμεναν πληθυσμοί αδύναμοι λόγω των προηγηθείσων της
Αλώσεως πολεμικών δοκιμασιών, αλλά και με την Ελπίδα ότι ή συμφορά θα
ήταν προσωρινή. Παραδόσεις πριν από το 1453 προέλεγαν για την Άλωση αλλά
και για την ανάσταση του Γένους, με την βοήθεια των Χριστιανικών
Δυνάμεων και φυσικά της |Υπερμάχου Παναγιάς. Υπάρχουν επιστολές κι άλλα
κείμενα, λογίων της εποχής, αλλά και τα δημοτικά τραγούδια κι οι
“Θρήνοι”.
Ο Ανδρόνικος Κάλλιστος (1400-1486)
στην “Μονωδίαν” του γράφει “Επί τη δυστυχεί Κωνσταντινούπολει”
απευθύνεται προς την Ρώμην και την Βενετίαν και ικετεύει να επέμβουν: “Ω Ρώμη θεία, τι πότε δράσεις, της θυγατρός γενομένης δούλης;”
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟΝ
1457
Ο λόγιος Βησσαρίων (1403-1472) από
την Τραπεζούντα, μαθητής του Γεμιστού, μητροπολίτηςς Νικαίας, παρά του
ότι μετεστράφει στονΚαθολικισμό.. Προσπάθησε με όποιον τρόπο μπορούσε να
απελευθερώσει τους Ελληνες. Με την επιρροή που είχε στον πάπα Καλλιστό Γ’
συγκέντρωσαν χρήματα, εξόπλισαν 40 πλοία και το 1457 με 10.000
στρατιώτες έπλευσε στο Αιγαίο και μαζί με την βοήθεια των Ιπποτών του
Αγίου Ιωάννου και του Μέγα Μαγίστρου, κατέλαβαν την Λέσβο, την Λήμνο,
την Θάσο και την Σαμοθράκη, τον Αύγουστο του 1458 η σταυροφορία
διαλύθηκε.
1459
Ο Βησσαρίων με τον πάπα Πίο Β‘, ξαναπροσπάθησε να οργανώσει σταυροφορία αλλά τα σχέδια ναυάγησαν από τις εσωτερικές διαμάχες των Γερμανών ηγεμόνων.
1463
Ο καρδινάλιος πλέον Βησσαρίων το
1463 ξανασυγκέντρωσε στρατό από το Μιλάνο, από τη Γερμανία και την
Ιταλία κι από την Μοδένα και Βολώνια πλοία ενώ κι ο Βησσαρίων εξόπλισε
κι ένα με δικά του έξοδα. Όμως για να πετύχει χρειαζόντουσαν και την
συνδρομή της Βενετίας. Ο πάπας στις 8 Νοεμβρίου 1463 έστειλε γράμμα στον
δόγη της Βενετίας Μoro που έγγραφε :
“…Αμα
φανής επί του Βουκενταύρου ενδεδυμένος την πολύτιμον στολήν, ου μόνο η
Ελλάς αλλά και η Ασία θα λαβώσει τα όπλα. Μεγάλη τιμή τη δημοκρατία τιμή
κι όφελος τη Χριστιανοσύνη θέλουσι προσγίνει άμα υμείς ενωθήτε μεθ
‘ημών, αφού μάλιστα πρόκεται περί πολέμου υπέρ της θρησκείας του
Σωτήρος…”
Τι
γράφει ο Πάπας το 1463; Η “Ελλάς”! Το 1463! Κι ο Τατσόπουλος ψάχνει
ακόμη να μάθει από την καταγωγή του σπέρματος που μας έκανε Ελληνες το
1821! Δυστυχώς ο δόγης ολιγώρησε να απαντήσει κι ο πάπας απεβίωσε εν τω
μεταξύ κι η εκστρατεία ακυρώθει.
1463
Μετά
την κατάλυση του δεσποτάτου του Μωριά από τους Μογγόλους το 1460, η
Βενετία άρχισε να προετοιμάζεται να υπερασπισθεί τις κτήσεις της στην
Πελοπόννησο. Το 1463 κήρυξε πόλεμο κατά των Τούρκων απέστειλε τον Alvise
Loredano και αργότερα τον Αρχιστράτηγο Bertolo d’Este. Η απελευθέρωση
του Αργους αναπτέρωσε το ηθικό των Ελλήνων και εξεγέρθηκαν. Μερικοί από
τους αρχηγούς, που δεν ήταν Ελληνες κατά τους άσχετους οχετούς του ΣΚΑΙ,
ήταν ο Κροκόδειλος Κλαδάς, ο Μιχαήλ Ράλλης, ο Πέτρος Ραλλης, ο Μιχαήλ
Μπούας, ο Νικόλαος Γραίτζας κι άλλοι. Στο Γαρδίκι ήταν ο Προικονοκοκκάς,
ο Μανουήλ Μπόχαλης, στην Καρύταινα ο Παλαιολόγος Γραιτζάς. Το πρώτο
χρόνο ο πόλεμος πήγαινε καλά, αλλά μετά τον θάνατο του d’Este τον
Νοέμβριο του 1463 περιορίσθηκαν σε αμυντικό πόλεμο, μέχρι την άφιξη του
Malatesta. Απελευθέρωσαν την Καλαμάτα, απέτυχαν να κυριεύσουν το φρούριο
του Μυστρά. Οι Μογγόλοι αντεπιτέθηκαν με τον βεζίρη Μαχμούτ πασά, η
πλάστιγγα έγειρε υπέρ των βαρβάρων κι οι ο Malatesta εγκαταλείπει τους
υπόδουλους στην τύχη τους ο προνοητής του Μωριά Barbarigo φονεύτικε λίγο
αργότερα, ο Ράλλης ανασκολοπίσθη κι ο στρατός διαλύθηκε. Από τους
διωγμούς πολλοί αιχμαλωτίστηκαν και πολλοί κατέφυγαν στην Ζάκυνθο κι
άλλες βενετοκρατούμενες περιοχές.
1468-1469
Ο λόγιος, όχι του τύπου ΕΛΙΑΜΕΠ, Μιχαήλ Αποστόλης εις το “Προσφώνημα” του προς τον Αυτοκράτορα της Γερμανίας Φρειδερίκον Γ’ τον καλεί να απελευθερώσει του Ελληνας (!) και να δώσει τον θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως στον υιό του Μαξιμιλιανόν
1470
Η Χαλκίς εάλω.
1492-1496
Μετά
τον θάνατο του Μωάμεθ Β’ το σουλτανάτο το διεκδίκησανοι γιοί του
Βαγιαζίτ Β’ και Τζέμ. Ο Τζέμ ηττήθηκε και μετά από περιπλάνηση κατέληξε
στην Αυλή του Καρόλου Η’ της Γαλλίας. Ο Τζεμ θεωρήθει κατάλληλη ευκαιρία
για μια νεα σταυροφορία ως διάδοχος. Σημαντικό ρόλο έπαιξε κι ο Ανδρέας
Παλαιολόγος ανιψιός του Κωνσταντίνου, που παραχώρησε το δικαίωμα του
στον θρόνο του Βυζαντίου στον βασιλεία της Γαλλίας. Ο Κάρολος επικεφαλής
30.000 ανδρών διέβη τις Αλπεις το 1494, ενώ ο στόλος μετέφερε άλλες
10.000 άνδρες. Οι Ελληνες μόλις έμαθαν το νέο αναθάρρησαν κι ιδιαιτέρως
οι κάτοικοι της Ηπείρου και της δυτικής Ελλάδας. Οι επαναστάτες 5.000
κατέλαβαν την Σκόρδαν κι άλλους τόπους και περίμεναν την βοήθεια που
τελικά ουδέποτε ήρθε. Οι Βενετοί κατέλαβαν το πλοίο που είχε στείλει ο
καθολικός Επίσκοπος Δυρραχίου Μαρτίνος με όπλα. Ο Μαρτίνος αφέθηκε
ελεύθερος οι Βενετοί πρόδωσαν την Επανάσταση στον Σουλτάνο κι αυτή
καταπνίγηκε εν τη γενέσει της.
1508
Ο Ιανός Λάσκαρις το 1508
είχε συντάξει σχέδιο εκστρατείας εναντίων των Τούρκων κι απευθύνθηκε
κατά καιρούς στον ηγεμόνες της Ευρώπης όπως ο Κάρολο Η’, Λουδοβίκο ΙΒ’,
αρχιδούκα της Αυστρίας Φερδινάνδο, πάπα Ιούλιο Β’, Λέοντα Ι’, Κλημέντα
Ζ’. Χαρακτηριστική είναι και μια επιστολή του που αναφέρει για ….
Ελληνες! Ναι!
“..Τους
γουν περι τον αρχιερέα τον άκρον ανακοινουμένους εκάστοτε σοι περί
μεγίστων, ο παύη παροξύνων, προστήναι μεν της ευσεβών…..Και ου υπερ σώσαι την Ελλάδα πονείς, των δε καθ’εκάστον Ελλήνων υπερφρονείς…”
Ναι ΕΛΛΑΔΑ κι ΕΛΛΗΝΕΣ το 1508!
Επιστήμονες στην Ιστορία και πρωταθλητές στη οσφυοκαμψία, αυτά δεν σας
τα έμαθαν στην Πρεσβεία; Ψάξτε εσείς για σπέρματα και DNA! Για φρονήματα
και Εθνικσμούς! ΕΛΛΗΝΕΣ το 1508!
1513
Ο
Μάρκος Μοσουρός εκδίδει από το τυπογραφείο του Αλδου Μανούτιου τα έργα
του Πλάτωνα, κι απευθύνεται προς τον πάπα Λέοντα Ι’ και τον ικετεύει να
ηγηθεί εκστρατεία δια την απελευθέρωση των Ελλήνων.
1521
Άλωση Βελιγραδίου
1522
Άλωση Ρόδου
1529
Πολιορκία της Βιέννης
1566
Ξεσηκώνονται στην Χιμάρα ! Λόγω
της υψηλής φορολογία και του επαχθούς παιδομαζώματος, Δυστυχώς δεν
είχαν την τύχη να μάθουν από τον ΣΚΑΙ, ότι το παιδομάζωμα ήταν μύθος,
απλώς ήταν κυβερνητικό έργο για την μείωση της Ανεργίας κι αυξήσεως της
Απασχόλησης. Αρε κωλο-Ελληνόφωνοι από τότε τεμπέληδες ήσασταν, αλλά δεν
ζούσε ο Πάγκαλος να σας τα χώνει. Οι Χιμαριώτες πρόβαλλαν ισχυροτάτη
αντίσταση και έσφαξαν πολλούς υπάνθρωπους… συγγνώμη Paxottmanous. Τον
Μαρτιο του 1570 οι Βενετοί υποχρεώνονται να σεβαστούν την αυτονομία της
Χιμάρας μετά την εκδίωξη των Τούρκων ενώ τους δίνουν κι όπλα. Οι
επαναστάτες με αρχηγό τον Εμμανουήλ Μορμόρη συνέχισαν τον Αγώνα μέχρι το
1573!
1568
Οι Μανιάτες
ξεκινούν Αντάρτικο. Οι Τούρκοι έστειλαν 25 πλοία, έκαψαν τα χωρία και
έκανα τα φονικά, που οι Βερέμης τα λέει “περνάγαμε ωραία, με τούτη την
παρέα, λα-λα-λα”. Οι Μανιάτες κατάφεραν να προβάλλουν αντίσταση στα
Ορεινά κι οι Τούρκοι έφυγαν άπραγοι. Παράλληλα με την Μάνη ξεσηκώνονται
και σε μικρότερες περιοχές Γαλαξίδι, Σάλωνα, Κρήτη, Επτάνησα.
Αξιομνημόνευτοι είναι, ο Κερκυραίος Πέτρος Λαντζάς, οι Κρήτες Νικόλαος
Φασιφώνης και Μιχαήλ Μακρής
1571
Η
γνωστή Ναυμαχία της Ναυπάκτου. Μετά την κατάληψη και της Κύπρου οι
Ισπανοί, οι Βενετοί κι ο πάπας ο Πίος Ε’ παρασκεύαζαν εκστρατεία κατά
των Τούρκων. Οι Ελληνες ήταν πάλι σε επαναστατικό αναβρασμό στην
Πελοποννήσου και στην Ήπειρο. Ο Πελοποννήσιος μάλιστα Πέτρος Μενάγιας
υπέβαλε στην Ισπανική Κυβέρνηση κάλεσμα για απελευθέρωση. Οι Τούρκοι
στην περιοχή ήταν μόνον 5.000 περίπου με 1.400 ιππείς αρκούσαν μόλις
10.000 Ισπανοί και 1.000 ιππείς. Το σχέδιο προέβλεπε συγκέντρωση στο
βασίλειο της Νεαπόλεως, επίθεση στα στρατηγικά σημεία στο Ναβαρίνο,
Ανδρούσα και Μεθώνη. Ο πληθυσμός της Πελοποννήσου θα συμμετείχε
σύσσωμος, αλλά δεν προχώρησε.
1572
Τον
Νοέμβριο του 1571 ο Φίλιππος Β’ της Ισπανίας ενέκρινε κι έστειλε μέχρι
το 1592 χιλιάδες όπλα στον Πελοπόννησο. Ο διοικητής του παπικού Στόλου
Marcantonio Colonna ανακοίνωσε στους Μανιάτες ότι θα τους βοηθήσει,
αυτοί αναθάρρησαν επιτέθηκαν σε πολλές Τουρκικές φρουρές, αλλά τελικά οι
Ισπανοί περιορίσθηκαν σε ναυτικές επιδρομές, προς απογοήτευση των
επαναστατών που μετά από λίγο διαλύθηκαν.
Την
ίδια χρονιά 15/3/1572 ο Μητροπολίτης Τιμόθεος (άντε πάλι η εκκλησία,
τους τα χαλάει) έστειλε υπόμνημα στον Πάπα Πίο Ε’ και τον καλούσε να
αναλάβει δράση κατά των Τούρκων. Το σχέδιο ήταν να αποβιβαστούν
χριστιανικές δυνάμεις στην Πελοπόννησο και την Ήπειρο, να συναντηθούν
στην Θεσσαλονίκη και να εκστρατεύσουν κατά της Πόλης.
1581
Οι κάτοικοι της Χιμάρας απηύθυναν έκκληση στον Πάπα Γρηγόριο ΙΓ’ να τους βοηθήσει :
“να λυτρώσεις ημάς και τα παιδιά μας, όλης της Γρετζίας (ΓΡΑΙΚΙΑΣ !!!!! ΕΛΛΑΔΑΣ !!! Βερέμη πές Αλεύρι!!!), όπου καθημερινώς τα παίρνουν οι ασεβείς κάνουν Τουρκόπουλα”
Μάλλον εννοεί τον μύθο του παιδομαζώματος. Ρεπουσοκουλούρη το ήξερες αυτό; Η βοήθεια δεν ήρθε και κατέθεσαν τα όπλα το 1590.
1585
Εξερράγη
επανάσταση στη Βόνιτσα και στο Ξηρομέρι. Ο Αρματολός Θεόδωρος Μπούας
Γρίβας, κι ο αδελφός του Γκίνος Μπούας ύψωσαν την Σημαία της
Επαναστάσεως στην Ακαρνανία και στην Ήπειρο κι εκτέλεσαν σε μια νύχτα
όλους τους Τούρκους της Pax Πουτάνα Βόνιτσα και στο Ξηρομέρι.
Ακολούθησαν οι Αρματολοί της Ηπείρου Πούλιος Δράκος και Μαλάμος που
κατέλαβαν την Αρτα.
1596
Νέα
εξέγερση στην Χιμάρα τον Αύγουστο με μπροστάρη πάλι την Εκκλησία
(τ’ακους Ιερώνυμε;) υπό του Μανιάτη Αρχιεπισκόπου Αχρίδος Αθανασίου,
(αυτοί ήταν παπάδες, όχι με μερτσέντες). Ο Αρχιεπίσκοπος ζήτησε βοήθεια
από τον πάπα Κλημέντα Η’ κι από τον Γερμανό Ροδόλφον Β’ αλλά δεν έδειξαν
ενδιαφέρον.
Επειδή
δεν ήξεραν μάλιστα οι “κάτοικοι” της Μακεδονίας, Θεσσαλίας και Ηπείρου,
ότι δεν είναι Ελληνες έστειλαν στον πάπα Κλήμεντα Η’ γράμμα, ευτυχώς ο
Συγγραφέας ήρθε να αποκαταστήσει την αλήθεια στον ΣΚΑΙ. Το γράμμα
έγγραφε:
“…Κέχηνε προς τούτο ο του Χριστού λαός, ο Θετταλίας, Ηπείρου τε και Μακεδονίας και σύμπασα εφεξής η ΕΛΛΑΣ (!!!!) και μυρίους υπερ της πίστεως θανάτους υποστήσεται…..”
Σε
αυτή την κίνηση θεωρείται πιθανόν να αναμειχθεί κι ο Μητροπολίτης
Τρίκκης Διονύσιος Β’΄ο Φιλόσοφος (ή Σκυλόσοφος). Έχω βαλθεί να τους
ξεκάνω γιατί αυτοί ακούνε παπάδες και βγάζουν εκζέματα!
1600
Το
1598 πήγε στην Βενετία μοναχός από τα Ιωάννινα, απεσταλμένος του
Μητροπολίτου Λαρίσης για να συνεννοηθεί με τους Ελληνες της διασποράς
για την απελευθέρωση, με την βοήθεια του Φιλίππου Γ’ της Ισπανίας και
του Ροδόλφου Β΄ της Γερμανίας. Η επανάσταση ξέσπασε το 1600 αλλά βάφτηκε
στο αίμα. Ανάμεσα στα θύματα ήταν κι ο νεομάρτυρας Αρχιεπίσκοπος
Νεοχωρίου και Φαναρίου Σεραφείμ. Ο Διονύσιος καθαιρέθηκε από την
αρχιεπισκοπή μετά από την σφαγή και διέφυγε στην Ιταλία.
1602
Ο
μακρινός απόγονος του Παλαιολόγου και Γάλλος ευγενής Charles Gonzaguw
(1580-1637) δούκας του Nevers με την έγκριση του Γάλλου Βασιλιά Ερρικού
Δ’, μετείσχε σε επίθεση των χριστιανικών κρατών κατά των Τούρκων κατά
τον πόλεμο με τους Ουγγρους. Εκεί ήλθε σε επαφή με τον αρχιεπίσκοπο
Τιρνόβου Διονύσιον Ράλλη Παλαιολόγο ο οποίος ήταν θερμός υποστηρικτής
μιας επανάστασης. Το σχέδιο του αρχικώς δεν πραγματοποιηθεί αλλά το 1609
οι Μανιάτες ήρθαν σε επαφή μέσω κληρικών με του δούκα και του ζητούσαν
να ηγηθεί επανάστασης. Οι ετοιμασίες είχαν φτάσει σε καλό σημείο ο
στρατός είχε συγκεντρωθεί αλλά ξέσπασε ο Τριακονταετής Πόλεμος
(1618-1648) και τα σχέδια δεν πραγματοποιήθηκαν. Στις προεργασίες
συμμετείχαν κι ο Λακεδαιμονίας Χρύσανθος κι ο πρώην (καθαιρέθηκε)
επίσκοπος Λάσκαρης.
1609
Ο
Διονύσιος επανήλθε στην Ελλάδα στην ιερά μονή Αγίου Δημητρίου Διχούνη.
Συγκέντρωσε ολίγους επαναστάτες όπως ο επίσκοπος Δρυϊνοπόλεως Ματθαίος, ο
γραμματικός του Οσμάν Ιωάννης Λάμπρος, ο Ζώτος Τσιρίπος, ο Ντελή
Γιώργος. Κατέλαβαν τα Ιωάννινα αλλά οι Τούρκοι αντεπιτέθηκαν και
συνέλαβαν κατόπιν προδοσίας τον Διονύσιο. Τον έγδαραν ζωντανό οι Pax
ELIAMEP κι έστειλαν ολόκληρο το δέρμα του τρόπαιο στην ISTANBUL (καλά το
είπα κύριε Πρέσβη;). Ο Ντελής κι ο Λάμπρος κάηκαν ζωντανοί. Μετά από
την αποτυχία της επανάστασης η περιοχή πέρασε από το λεπίδι και το
θανατικό της Pax Οtomobili και ήταν τέτοια η δυστυχία που του Διονύσου
του έδωσαν το χαρακτηρισμό “Σκυλόσοφος”
1612
Ξεκινάνε
(5 Σεπτεμβρίου) επανάσταση ο Διονύσιος Τρίκκης κι ο ιερέας Μάνης
Νεόφυτος στην Πελοπόννησο. Ζήτησε βοήθεια από τον Φίλιππο Γ’ της
Ισπανίας αλλά … ουδέν
Αυτά τα ολίγα για τους “Παραδεισένιους” πρώτους Αιώνες της Pax Οtomatika
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Β.Β.ΣΦΥΡΟΕΡΑ – “ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ”
Λ.Π.ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ – “ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ”
ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑΙ ΠΑΠΥΡΟΣ&ΗΛΙΟΣ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Για μην μας πουν “Εθνικιστές” ή “Εθνικοπαράφρωνες” ας πούμε κι αυτό.
Οι άνθρωποι ΔΕΝ είναι όλοι ίδιοι!
Κάθε άνθρωπος ΕΙΝΑΙ διαφορετικός, κι όχι μόνο διαφορετικός, αλλά ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ κι ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟΣ!
Δεν υπήρξε κανένας σαν κι εσένα (ή εμένα), ούτε πρόκειται να υπάρξει δεύτερος σαν εσένα (ή εμένα ή άλλον).
Κι επειδή κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός έχει την ίδια ΜΟΝΑΔΙΚΗ κι ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ αξία στη ζωή.
Είμαστε όλοι ΙΣΑΞΙΟΙ αλλά ΟΧΙ ΙΔΙΟΙ! Κι επειδή δεν είμαστε όλοι
ίδιοι, δεν είναι ίδιες κι οι κοινωνίες μας, οι οικογένειες μας, ο λαός
μας, τα έθνη μας, τα έθη μας, τα ήθη μας κι αυτή είναι η ομορφιά της
ζωής και του πολιτισμού. Και γι αυτό κάθε πολιτισμός από τους Μου Μου
μέχρι τους Κινέζους είναι μοναδικός και διαφορετικός και γι αυτό
διαφέρουμε από τους Ξένους, κι αυτοί από εμάς!
Βιολογικά έχουμε και μικροδιαφορές, χρώμα, ύψος, αλλά ο Ελληνισμός
είναι τόσο ισχυρός που αντιπαρέρχεται το jus sanguinis, αυτοί που έχουν
ανάγκη το DNA για να αποδείξουν κάτι είναι ΜΟΝΟ οι φασίστες, οι μεν για
την Καθαρότητα, ΑΛΛΑ κι οι κύριοι του ΣΚΑΙ για την βλακεία τους! Ποιο
αίμα και DNA, ο Ελληνας είναι πάνω από όλα Ιδέα, αθάνατη, τρόπος ζωής,
τρόπος του νοείν, ακόμη και η τρόπος που πεθαίνει, θανάτωι θάνατο
πατήσας!
Αν προσέξατε αναφέρουν το DNA διαρκώς, για να αποδείξουν ΟΤΙ ΔΕΝ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ! Τι ποιο ρατσιστικό να κρίνεις τον άλλον από το ΑΙΜΑ!
Ενώ “ανατριχιάζουν” (δικαίως) με όσους μιλάνε για καθαρότητα του
αίματος, το βδέλυγμα του ΣΚΑΙ μιλάει για συρρίκνωση των Ελλήνων, δια του
ΑΙΜΑΤΟΣ ΜΑΛΛΟΝ, γιατί για να σκοτωθεί κάποιος πρέπει να τρέξει αίμα, ο
πολιτισμός είναι αϋλος, μας λέει δηλαδή ότι έμειναν 100χιλ. περίπου,
μετά λέει ότι ήρθαν Αλβανοί (αυτοί ήταν καθαροί;;;) κι έγιναν
“επιμιξίες” και μετά λέει ότι δεν υπήρχε πλέον καμιά ΕΘΝΙΚΗ συνείδηση!
Γιατί; Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ βασίζεται στο ΑΙΜΑ ή στο DNA; Επειδή δεν
υπήρχαν “καθαροί” Ελληνες; Αφού λέει ότι τα Έθνη δεν βασίζονται στο
Αίμα! Τότε γιατί το επικαλείται !!!!!! Κι αν δεν είναι το αίμα τότε
είναι ο πολιτισμός, αλλά ο πολιτισμός δεν μεταφέρεται στο αίμα, άρα με
την λογική Τατσόπουλου, όσοι μιλούσαν Ελληνικά θα ήταν Ελληνες (όχι λόγο
αίματος αλλά λόγο ημετέρας παιδείας), ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΑΝΤΙΦΑΣΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ
ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ, ΑΛΒΑΝΟΥΣ, ΣΛΑΒΟΥΣ, ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΒΛΑΧΟΥΣ ΤΟΥΣ
“ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΟΥΣ” ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ
ΜΙΚΤΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ (κλείνουν το μάτι της “επιμιξίας” λες και είμαστε σκυλια
!) ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ, ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΠΕΡΝΑΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ! ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ
ΝΑ ΕΔΙΝΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΒΕΖΙΡΗΣ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΣΕ ΑΠΙΣΤΟ!
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΜΑΤΟΣ !
ΑΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ!
ΚΙ ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ.
ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΙΕΡΑ!
http://netakias.wordpress.com/2011/02/01/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83-%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%B9-1453-1821-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF-%CE%B1/
.
14 comments
Καλό θα είναι τα όσα λέγονται, να διατυπώνονται κόσμια. Ενυπάρχει ο κίνδυνος η προσοχή του αναγνώστη να μην επικεντρωθεί στα αναφερόμενα γεγονότα, που σαφώς αποτελούν την προσφορά του εν λόγω κειμένου, αλλά στις ύβρεις και τα χαμηλού επιπέδου σχόλια του κειμένου.
Εχείς απόλυτο δίκαιο.
Στην Προσωπική μου ζωή, από πεποίθηση είμαι κόσμιος, αλλά στην κοινωνία του Μνημονίου, η πολιτική ορθότητα έχει τελειώσει. Πέθανε! Πίσω από την προσχηματική τους Ευγένεια υπάρχει ο απόλυτος φασισμός κι η σήψη, αν δεν την αντιμετωπίσουμε με τα ίδια τους τα όπλα (ο ΣΚΑΙ δεν είναι δα και το ΒΒC) θα συνεχίσουμε να είμαστε στο περιθώριο.
Επειδή όμως δέχομαι την παρατήρηση σου, υπόσχομαι να αναζητώ άλλες λέξεις χωρίς να κάνω όμως υποχωρήσεις στην αιχμηρότητα του κειμένου.
Συγχαρητήρια Netakias για τις εύστοχες επισημάνσεις και τον επιτυχημένο σαρκασμό. Πράγματι, είχα την εντύπωση ότι όσοι αναζητούν ή επιδιώκουν φυλετική καθαρότητα δια του αίματος ή του DNA ανήκουν αποκλειστικά σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο, που στην Ελλάδα δεν άνθισε ποτέ. Η εν λόγω σειρά απέδειξε ότι υπάρχουν και προοδευτικοί φυλετιστές (κοινώς ρατσιστές), αρκεί να είναι ανθέλληνες. Είναι προφανές ότι αναφερόμενοι αποκλειστικά σε Ελληνόφωνους χριστιανούς, και όχι σε Έλληνες, οι συντελεστές της σειράς αναζητούν τις προσωπικές τους ρίζες. Αφήνουν ξεκάθαρα να εννοηθεί ότι οι Ελληνόφωνοι, που περιορίζονταν αποκλειστικά στην Πελοπόνησο, ήταν μιγάδες (;;;). Αλήθεια, αφού δείχνουν τέτοια εμμονή στις εξετάσεις αίματος και DNA γιατί δεν τις επέκτειναν και στις λοιπές αναφερόμενες εθνότητες (Σλάβους, Τούρκους, Αλβανούς κλπ.) για να μας πούν τα αποτελέσματα; Εφόσον, οι ίδιοι δέχονται ότι πριν το 1453 υπήρχαν Έλληνες, αυτοί πού πήγαν, ή μάλλον το γενετικό τους στίγμα πού κατέληξε; Θα μου πείς, εισάγω καινά δαιμόνια γιατί οι “χωρίς συμπλέγματα ιστορικοί” δεν το έχουν σε τίποτα να υποστηρίξουν αύριο ότι οι σημερινοί Τούρκοι είναι γενετικά πιο Έλληνες από τους νεοέλληνες (!!!). Και μετά πρέπει να ψάχνουμε και για άλλο όνομα. Ας μην ανησυχούμε, όμως, θα βοηθήσει ο ΣΚΑΪ να το βρούμε και αυτό : αποκτά ειδικότητα στις “γεννήσεις εθνών”.
Είναι νομίζω γνωστό ότι ο π. Γεώργιος Μεταλληνός στα βιβλία του έχει καταγράψει περίπου εβδομήντα εξεγέρσεις και επαναστατικές κινήσεων κατά τη διάρκεια των 4 αιώνων δουλείας. Η πλειονότητα όλων αυτών ξεκινούσε τη δράση στις εκκλησιές και στα μοναστήρια. Μία άλλη απτή απόδειξη είναι ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός. Περιδιάβαινε σε όλη τη χώρα, άνοιγε σχολεία, τόνωνε το ηθικό των ανθρώπων και μιλούσε σε όλους για το «Ποθούμενο», δηλαδή την Ελευθερία από τον ζυγό. Και μιλάμε για μία περίοδο στην καρδιά του 18ου αιώνα. Έναν αιώνα περίπου πριν την επανάσταση που πέτυχε.
Υπάρχει όμως και ένα αυτογκόλ του ΣΚΑΙ. Μας είπαν ότι το 1770 με τα Ορλωφικά, οι Έλληνες δεν είχαν ακόμα αίσθηση του ανήκειν (και μας είπαν επίσης ότι ζούσαν απομονωμένα στα χωριά τους, το ένα από το άλλο!!). Και μας είπαν ούτε λίγο, ούτε πολύ, ότι το ερέθισμα για τον αγώνα το έδωσε η βαρειά φορολογία! Δεν σχολιάζω τα κενά, δηλαδή το πώς η προσπάθεια αποτίναξης της βαρειάς φορολογίας οδήγησε στην αίσθηση του ανήκειν (και του έθνους), το πώς η βαρειά φορολογία έφερε σε επαφή τα χωριά μεταξύ τους (διότι μας είπαν ότι ούτε την ύπαρξή τους δε γνώριζαν, ενώ είπαν επίσης ότι σε κάποιες περιοχές δεν είχαν δει ποτέ Τούρκο στη ζωή τους!), και το πώς η βαρειά φορολογία εμφανίστηκε ξαφνικά στις αρχές του 19ου αιώνα (δηλαδή πιο πριν τι γινόταν;). Θα σχολιάσω όμως το εξής:
Αφού οι Έλληνες δεν είχαν αίσθηση κοινωνικής ή και εθνικής συνοχής το 1770, την οποία απέκτησαν μετά, τότε πού στηρίχτηκαν οι Ρώσοι και θέλησαν να βάλουν μία σπίθα επανάστασης στην Ελλάδα; Δεν ήξεραν σε ποιον απευθύνονται; Υπήρχε μία ωραία, ειρηνική και φιλήσυχη αυτοκρατορία παντού και είπαν, δεν πάμε να φτιάξουμε ένα κρατίδιο από το μηδέν;
Αν αυτοί στους οποίους απευθύνθηκαν δεν είχαν ήδη διακριτή συνείδηση από τους Οθωμανούς, τότε δεν είχε κανένα νόημα η επιχείρηση των Ρώσων. Αυτό λέει η κοινή λογική.
Όπως φαίνεται όμως έχουμε πολλά ακόμη παράλογα να δούμε από την επιχείρηση επιβολής μίας Pax Ottomanica τον 21ο αιώνα.
Ανδρέας Στ.
ΥΓ. Netakia, αν θέλεις να ρετουσάρεις το κείμενό σου, ευχαρίστως.
Τελικῶς, ὅπως φαίνεται, ἡ σειρὰ τοῦ ΣΚΑΪ θὰ προσφέρει θετικὴ ὑπηρεσία. Ἀναποφεύκτως οἱ συντελεστὲς τῆς σειρᾶς θὰ ἀναγκάζονταν νὰ συμβιβασθοῦν μὲ τὴν ὑποχρεωτικὴ στὴν τηλεόραση προχειρολογία, ἀκόμη καὶ ἅν εἶχαν τὴν πρόθεση νὰ εἶναι ἐπιστημονικῶς ἀκέραιοι. Δεύτερον, οἱ ἀξιολογικὲς κρίσεις τους καθοδηγοῦνται ἀπὸ τὸ πνεῦμα ἐρεύνης τῆς ἐποχῆς κατὰ τὴν ὀποία μελετοῦσαν καὶ δὲν δαπανοῦσαν, ὅπως σήμερα, ὅλο τὸν χρόνο τους σὲ δημόσιες σχέσεις. Συνεπῶς, ἡ ἱστορικὴ κρίση τῆς σειρᾶς εἶναι πρόχειρη καὶ μπαγιάτικη. Αὐτὸ εἶναι προφανές, νομίζω, στὸν μέσο θεατή τέτοιου τύπου ἐκπομπῆς. Συνεπῶς, ὅποιοι ἐνδιαφερθοῦν «τῶν γενομένων τὸ σαφὲς σκοπεῖν», μποροῦν καὶ θὰ πᾶνε στὶς ἱστορικὲς πηγὲς καὶ θὰ μορφώσουν κρίση. Οἱ ἱστορικὲς πηγὲς εἶναι σήμερα διαθέσιμες στὸν καθ’ἕνα ποὺ ἐνδιαφέρεται.
Θεωρώ ότι είναι σοβαρό θέμα ο διαφημιστικός καταιγισμός και η προβολή από τον ΣΚΑΙ της σειράς “Ελληνική Επανάσταση”, ενεργεί ως πλύση εγκεφάλου. Σήμερα 01/02/2011, ώρα 11.30 π.μ. σε άσχετη με το θέμα εκπομπή κάποιου κυρίου, που πάντοτε παρουσιάζει το άσπρο – μαύρο, αναφέρθηκε ότι “οι Ελληνες θα πρέπει να είναι ο πιο υπομονετικός λαός εφ΄όσον άντεξε να υποφέρει 400 χρόνια” – άρα καλοπερνούσαμε.Εφ΄όσον ευχαριστήσομε! και θαυμάσομε! τον κ. Βερέμη που για πολλά χρόνια κοπιάζει και προσπαθεί να μας πείσει για το αναμφισβήτητο κύρος των ιστορικών λεγομένων του (“χρειάστηκαν 200 χρόνια για να γραφεί η ιστορία της Επανάστασης!)θα ήθελα να τον ερωτήσω, τι αλήθεια επιδιώκει.
Γι΄αυτό θα παρακαλούσα τους ιστορικούς που συνεργάζονται μαζί σας, αφού τους ευχαριστήσω, να συνεχίσουν την παράθεση τεκμηριωμένων αποδείξεων ώστε να μπορούμε ήρεμα και σίγουρα να δίνομε τις σωστές διευκρινήσεις σε φίλους που ήδη άρχισαν να θαυμάζουν τους Τούρκους συνεργάτες της σειράς.Εμείς οι μεγαλύτεροι έχομε μια ιστορική συνείδηση και κυρίως πίστη στο αληθινό γεγονός. Οι νεώτεροι αναγνωρίζουν τις διαστρεβλώσεις; Με τιμή Ν. Μίχας
Αγαπητέ κ. Γεωργάνα,
Στην τελευταία σας φράση ξεκινάτε με το «όποιοι ενδιαφερθούν» και κλείνετε με το «στον καθένα που ενδιαφέρεται».
Ενώ αυτό που λέτε είναι σωστό, δείχνει εν τούτοις τη δύναμη του θεωρούμενου κύρους. Τι εννοώ;
Αυτοί που «ενδιαφέρονται» δεν ενημερώνονται για την ιστορία από την τηλεόραση, αλλά από τα βιβλία.
Από την τηλεόραση ενημερώνονται για την ιστορία αυτοί που _δεν ενδιαφέρονται_ (να κοπιάσουν). Σ’ αυτούς απευθύνονται. Φοράνε το ένδυμα του κύρους και επιχειρούν να αλώσουν μαζικά συνειδήσεις. Αυτό το ένδυμα λάμπει στα μάτια των αγύμναστων. Περί αυτού πρόκειται. Έτσι πέφτουν στην παγίδα εν μέρει και όσοι πράγματι ενδιαφέρονται.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για μία ρελάνς «ρεπουσισμού». Μία εξωραϊσμένη ρελάνς, ενδεδυμένη με το απαραίτητο κύρος, με προσοχή και με διάθεση «ανατροπής μύθων» που πάντα γοητεύει ως γαρνιτούρα.
Λείπει η προχειρότητα, η κακή γλώσσα, η υπερβολή, η πρόκληση, η ωμότητα της ιδεοληπτικής ανάγνωσης της Ιστορίας. Δηλαδή τα στοιχεία που έστειλαν στο χρονοντούλαπο εκείνο το «κουρελούργημα». Τώρα γίνεται πιο έντεχνα.
Ανδρέας Στ.
Έ, καὶ τί κάνουμε ἐμεῖς ἐδῶ ; Στὰ ἔντεχνα σηκώνει ἔντεχνη ἀπάντηση.
Παρὰ τὴν διαφήμιση, ὁ πολὺς κόσμος, ποὺ δὲν ἔχει καιρὸ ἢ κλίση στὴν μελέτη καὶ περιμένει νὰ πάρει γραμμὴ ἀπὸ τὴν τηλεόραση καὶ σὲ τρέχοντα ζητήματα, δὲν ἔχει κέφι γιὰ σειρὲς αὐτοῦ τοῦ τύπου.
Τὸ βιβλίο Ρεπούση δέν εἶναι καταδικαστέο τόσο γιὰ τὴν πολιτικὴ γραμμή του, ὅσο γιὰ τὴν ἐπιστημονική του ἀνεπάρκεια. Ὑπῆρξαν, πράγματι, Ὀθωμανοί, τόσο μεταξὺ τῶν ἀρχόντων καὶ τοῦ κλήρου, ὅσο καὶ μεταξὺ τοῦ λαοῦ, ποὺ στάθηκαν κοντὰ στοὺς ὑποδούλους Χριστιανούς. Τὸ κακὸ μὲ τὴν συμμορία Ρεπούση εἶναι ὅτι δὲν μπῆκαν στὸν κόπο νὰ τοὺς βροῦν καὶ νὰ τοὺς παρουσιάσουν. Καί, δεύτερον, παραβίασαν τὴν διαδικασία ἀξιολογήσεως, πιέζοντας τοὺς κριτές τους τῆς ὐπηρεσίας διασφαλίσεως τῆς ποιότητος τοῦ Ὑπουργείου Ἐκπαιδεύσεως διὰ τοῦ φιλικοῦ τους τύπου. Στήν τηλεόραση κάτι τέτοιο εἶναι ἀπείρως δυσχερέστερο. Τὸ βλέπεις στὸ ὕφος τῶν σχολιαστῶν ὅτι ξέρουν πότε λένε ἀνακρίβειες. Εὐτυχῶς τὸ ἀνθρώπινο εἶδος ἔχει μακρὰ πεῖρα στὸ νὰ ξεχωρίζει μὲ τὴν πρώτη ματιὰ τὸν ἀπατεῶνα.
Τομές – Σαρρής – «1821»: Αναθεωρώντας την Ιστορία – 25 Ιαν 11
Απορώ με την μανία να κατηγορηθούνε οι συντελεστές της σειράς για παραχάραξη της ιστορίας, λες και είχαμε ποτέ μια ιστορία καθαρογραμμένη η οποία να υπηρετεί το Έθνος. Ούτε πάνω στην ταυτότητά μας δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε, και υπάρχουνε μερικοί οι οποίοι εξακολουθούνε δυστηχώς να τροφοδοτούνε την θεωρία, ότι το Έθνος δεν συμβιβάζεται με την φυλετική καθαρότητα.
Θα συμφωνήσω με τον αρθρογράφω ότι η ουσία βρίσκεται στην εθνική συνείδηση και όχι στο DNA, αλλά εξακολουθώ να απορώ με όσους, απορρίπτουνε την σύνδεση της εθνικής συνείδησης με την καταγωγή και υιοθετούνε τα σχεδόν νεοταξικά επιχειρήματα περί πολιτισμών. Κανένας πολιτισμός δεν γεννήθηκε σε αυτοκρατορίες και ειδικά ο ελληνικός!
Ὴ ἱστορία εἶναι κλάδος τῆς λογοτεχνίας. Δύσκολος, διότι ἔχει βάση πραγματικὰ γεγονότα, ἀπὸ τὰ ὁποῖα πρέπει νὰ διαλέξει μερικὰ τὰ ὀποῖα προσπαθεῖ νὰ βάλει σὲ λογικοφανῆ σειρά. Πάντως, δὲν μπορεῖ ἕνα λογοτεχνικὸ εἶδος νὰ ὑπηρετεῖ τὸ ἔθνος. Ἔχει ἤδη ἀρκετὰ προβλήματα δικά της ἡ ἱστορία, πρὶν φορτωθεῖ τὰ τοῦ ἔθνους.
Ὁ Ἑλληνικὸς πολιτισμὸς δέν γεννήθηκε σὲ αὐτοκρατορίες ; Οἱ Μυκηναῖοι, οἱ ὁποῖοι μιλοῦσαν καὶ ἔγραφαν Ἑλληνικά, εἶχαν κράτος πολὺ ὀργανωμένο μέ ἐμπόριο μέχρι καὶ ἐκτὸς τῆς Μεσογείου καὶ μαρτυρεῖ εὐγλώττως γι`αὐτὸ ἡ ἀρχαιολογία. Ὁ Ὅμηρος, ἐπίσης, ἐκθειάζει τοὺς κατὰ τόπους πελάτες του τοπάρχες, ἀλλὰ τὴν κεντρική του ἰδέα τὴν ἀρύεται ἀπὸ τὸν μεγάλο πόλεμο τῆς Μυκηναϊκῆς αὐτοκρατορίας ποὺ προηγήθηκε τῶν τοπαρχῶν αὐτῶν καὶ ἀρκετὰ κατώτεροι κληρονόμοι τῆς ὀποίας ἤθελαν οἱ τοπάρχες αὐτοὶ νὰ θεωροῦν ἑαυτούς (ἦταν κάτι σὰν σημερινοὶ μικροεργολάβοι πού, ὅμως ποζάρουν ὡς μεγαλοκατασκευαστές). Αὐτὰ ὡς πρὸς τὴν βίβλο γενέσεως.
Ὅμως, ὁ Ἑλληνικὸς πολιτισμὸς ἔχει ἀξία κυρίως διότι συνεισέφερε ἀρκετὰ στὶς ἐπακολουθήσασες αὐτοκρατορίες ὥστε νὰ ποθήσουν διακαῶς νὰ τὸν προσλάβουν μόνιμο συνοδοιπόρο. Αὐτὸ μαρτυροῦν τὰ χειρόγραφα στὴν Ἑλληνικὴ γλῶσσα γιὰ τὴν κατοχὴ τῶν ὁποίων σεμνύνονται ὅλες οἱ μεγάλες βιβλιοθῆκες τοῦ κόσμου, αὐτὸ καὶ οἱ κίονες Ἑλληνικοῦ ρυθμοῦ στὶς προσόψεις τῶν δημοσίων κτιρίων σχεδὸν κάθε μεγάλης χώρας τοῦ κόσμου, αὐτό, κυριώτατα, τὸ διδακτικὸ πρόγραμμμα κάθε σχολείου σὲ ὅλο τὸν κόσμο.Γιὰ δάσκαλοι τῶν αὐτοκρατόρων κάνουν οἱ Ἕλληνες, ὄχι γιὰ αὐτοκράτορες. Ἀλλὰ οἱ δάσκαλοι χρειάζονται καὶ μαθητές.
Μήπως αν ψάξουμε και σχετικά με την αυτοκρατορία του Μ. Αλεξάνδρου καθώς και την Βυζαντινή , να δούμε σποραδικές εξεγέρσεις ομάδων , που διεκδικούν δικαιώματα
( εθνικά ,θρησκευτικά ,οικονομικά κ.τ.λ.)συγκρουόμενοι με τις αυτοκρατορίες ;
Από την άλλη ,μήπως όλοι αυτοί οι γόνοι μεγάλων Βυζαντινών (;) οικογενειών , ζητούσαν βοήθεια από βασιλικούς οίκους των Δυτικών ,αποβλέποντας σε ίδιο όφελος ( όπως , άλλωστε είχαν κάνει και νωρίτερα οδηγώντας στην άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Ενετούς στα 1204 ).
Όσον αφορά το ειρωνικό ύφος , σίγουρα δεν έχει καμμία επιστημονικότητα !!και δεν βοηθάει και σε τίποτα.
Oλα αυτά σε ξένες πηγές υπαρχουν? Γιατι με μόνο Ελληνικές πηγές μπορεί να μας πούνε οτι τα βγάλαμε απο το μυαλό μας.
Πέραν των μεθοδευμένων διαστρεβλώσεων-αποσιωπήσεων δείγμα του μελετημένου και προπαγανδιστικού χαρακτήρα της σειράς (1821) είναι το πως αν παρατηρήσατε, είναι όλοι άντρες. Παρουσιαστής, αφηγητής, πανεπιστημιακοί, ερευνητές. Γυναικεία μορφή, φωνή δεν ακούγεται πουθενά.
Έχει άλλο κύρος το αντρικό πρόσωπο, το γνωρίζουν καλά και το χρησιμοποιούν.