ΠΑΜΕ να μαθουμε τι εγινε το 1821
ΠΑΜΕ σαν άλλοτε! Το ΚΚΕ, αντί να ζητήσει συγγνώμην για την άθλια θέση που κράτησε από το 1924 έως το 1949 υπέρ της αποσχίσεως της Μακεδονίας και της Θράκης από την Ελλάδα, έβαλε τους συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ να ξαναγράψουν την ιστορία του 1821 με μαρξισμό και θράσος. Σε μία εποχή που η οικονομική κρίση καθιστά απαραίτητη την εθνική ομοψυχία, οι νοσταλγοί του Στάλιν ενώνουν τις δυνάμεις τους με τους εθνοαποδομητές άλλων ιδεολογιών και συμπλέουν με τους διεθνείς κερδοσκόπους-χρηματιστές, οι οποίοι θέλουν να ξαναγράψουν την ιστορία των Βαλκανίων εις βάρος των εθνικών μας δικαίων.
Η προκήρυξη των εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ προς τους μαθητές βρίθει ιστορικών λαθών και φανατισμού. Για τον μεν φανατισμό ας λάβουν τα μέτρα τους οι γονείς των παιδιών και οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας. Αλλά για τις ιστορικές ανακρίβειες καλόν είναι να θυμίσουμε ορισμένα γεγονότα στον λίγο χώρο που διαθέτουμε:
Αμφισβητούν τον Παλαιών Πατρών Γερμανό και την ημερομηνία κηρύξεως της Εθνεγερσίας. Ο Θ. Κολοκοτρώνης, ο κληρικός Αμβρόσιος Φραντζής και άλλοι που παρέστησαν στη σύσκεψη του Αιγίου (Βοστίτσας) στα τέλη Ιανουαρίου 1821 βεβαιώνουν ότι ήταν ομόφωνη απόφαση της Φιλικής Εταιρίας να αρχίσει η εξέγερση στον Μωριά την ημέρα του Ευαγγελισμού. Οι ίδιοι οι πρωτεργάτες ήθελαν να τονίσουν τη σύνδεση Ελληνισμού και Ορθοδοξίας και να επικαλεσθούν την ευλογία της Παναγίας. Όμως μετά από 400 χρόνια δουλείας το καζάνι έβραζε και η έκρηξη έγινε λίγες ημέρες πριν από την καθορισμένη ημερομηνία. Από τις 14-16 Μαρτίου γύρω από τα Καλάβρυτα συνάπτονται συγκρούσεις Ελλήνων με φοροεισπράκτορες των Τούρκων, ενώ στην Αγία Λαύρα είναι κλεισμένοι οι πρόκριτοι με τον Αρχιεπίσκοπο της Πάτρας Γερμανό και τον Επίσκοπο Κερνίτσης και Καλαβρύτων Προκόπιο. Στις 17 Μαρτίου η Μονή πανηγυρίζει, διότι εκεί φυλάσσεται η κάρα του Αγίου Αλεξίου. Την πανηγυρική εκείνη ημέρα ο Παλαιών Πατρών Γερμανός λειτουργεί και κηρύσσει την Επανάσταση. Την ίδια ημέρα και οι Μανιάτες κηρύσσουν την Επανάσταση στην Αρεόπολη. Ο Γερμανός κατεβαίνει με το άλογο προς την Πάτρα και ανήμερα του Ευαγγελισμού ευλογεί ξανά το λάβαρο στην πλατεία Αγίου Γεωργίου. Την επόμενη ημέρα ο ίδιος μαζί με τον Προκόπιο και τους προκρίτους αποστέλλουν τη διακήρυξη της Ανεξαρτησίας στους Προξένους των Μεγάλων Δυνάμεων.
Για τα γεγονότα της Αγίας Λαύρας μαρτυρίες έχουμε από τον Γάλλο Πρόξενο Πουκεβίλ, τον Κανέλλο Δεληγιάννη, από δημοσιεύματα γαλλικών και αγγλικών εφημερίδων ( LΕ CONSTITUTIONNNEL, LONDON TIMES) του Ιουνίου 1821 κ.ά.. Για τα γεγονότα της Πάτρας γράφουν πάλι ο Πουκεβίλ, ο Σπυρίδων Τρικούπης κ.ά. Το 1872 η Επιτροπή Εκδουλεύσεων της Βουλής των Ελλήνων ανεκήρυξε τον Παλαιών Πατρών Γερμανό ως τον πρώτο που κήρυξε την Επανάσταση και ουδείς διαμαρτυρήθηκε, δεδομένου ότι ζούσαν αρκετοί από τους αγωνιστές του 1821.
Γράφει το ΠΑΜΕ ότι ήταν ταξική επανάσταση. Όχι, ήταν εθνική και θρησκευτική. Το ξεκαθαρίζει ο Θ. Κολοκοτρώνης γράφοντας ότι «η επανάσταση η εδική μας δεν ήταν σαν τες άλλες», εννοώντας ότι δεν έμοιαζε με την εμφύλια Γαλλική Επανάσταση. Το γράφουν σαφώς και όλα τα επίσημα κείμενα του Αγώνος ξεκινώντας από την προκήρυξη του Αλεξάνδρου Υψηλάντη: ΜΑΧΟΥ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.
Περίεργη είναι η εμμονή σε ναύτες που μιλούσαν αρβανίτικα. Οι Αρβανίτες είναι δίγλωσσοι Έλληνες που κατέβηκαν από το Άρβανον της Β. Ηπείρου. Μετά την Άλωση οι Αρβανίτες που κατέφυγαν στην Βενετική Δημοκρατία δηλώνουν ότι είναι nationis graecae, δηλαδή ελληνικής εθνικότητος. Η διαφορετική διάλεκτος δεν αλλοιώνει την ελληνική συνείδηση. Αυτό το βλέπουμε και με τους τουρκόφωνους Έλληνες της Καππαδοκίας και με τους Σλαβόφωνους Μακεδονομάχους που αγωνίσθηκαν υπέρ του Ελληνισμού.
Κ.Χ. 16.3.2013
22 comments
Τὴν συγνώμη ποὺ δὲν ζήτησαν ποτὲ οἱ Χουντικοί τῆς ἐπταετίας (ἐξαιτίας
τῆς ὁποίας διαιρέθηκε καὶ ἡ Κύπρος), δὲν θὰ τὴν θίξουμε ποτέ;
Ἡ διακωμώδηση ὅτι πιὸ ἀγνοῦ εἶχε νὰ ἐπιδείξει ἡ ῥωμηοσύνη, στὰ μαῦρα
αὐτὰ χρόνια τῆς ἀσύστολης προπαγάνδας τοῦ “ἑλληνοχριστιανισμοῦ΄΄
ἐπέφερε τὸ πιὸ καίριο χτύπημα στὸν κοινό μας πολιτισμό. Τόσο ἰσχυρό,
ποὺ ἀναρωτιέται κανεῖς ἄν ὑπάρχει γυρισμός…
~~~
Πολὺ λυπᾶμαι ποὺ ὁ ἔγκριτος ῥαδιοφωνικὸς σχολιαστής, ὁ ἀγαπητὸς
κ. Χολέβας, διατηρεῖ τὸ ἐμφυλιοπολεμικὸ κλίμα: ἀντὶ νὰ ἀντιτάξει
στοὺς “ἄθεους΄΄ τὴν ἀγάπη ποὺ κατακλύζει (;) τὸν Χριστιανισμὸ ποὺ
ὑπηρετεῖ μὲ τόσο πάθος καὶ τέτοια ἐπιμέλεια στὰ κείμενά του, ἀνταπαντᾶ
στὸ ἴδιο ὕφος, μὲ τὸν ἴδιο τρόπο.
Ποιόν λοιπὸν νὰ ἀκολουθήσει ὁ ἔρμος ὁ νέος…
~~~
…καταλήγει στὸ lifo, ποὺ ἄρχισε πιὰ νὰ καθιερώνεται ὡς στέκι ὅπου
ὁ καθένας μπορεῖ νὰ προβληματιστεῖ μὲ τὸ κυρίαρχο μότο: μακριὰ ἀπὸ
ἰδεολογίες.
Τι να κάνουν οι αριστεροί, απλά μένουν προσηλωμένοι στο δόγμα τους όπως κάθε καλός φανατικός.
Όποιος ενδιαφέρεται για ιστορία μπορεί να διαβάσει τη ‘Νεοελληνική ιστορία: 1204-1940’ του Κώστα Βακαλόπουλου και το ‘1204: η διαμόρφωση του νεώτερου ελληνισμού’ του Γιώργου Καραμπελιά. Κριτικές τους υπάρχουν εδώ:
http://argonautis.eu/neoelliniki_istoria.htm
http://argonautis.eu/1204.htm
Διορθώνω το 2ο σύνδεσμο:
http://argonautis.eu/1204_i_diamorfosi_tou_neoterou_ellinismou.htm
Eπίσης, για τη δράση των ‘αναθεωρητών ιστορικών’ μπορείτε να δείτε το ‘Συνωστισμένες στο Ζάλογγο’ του Καραμπελιά. Κριτική του:
http://argonautis.eu/synostismenes_sto_zaloggo.htm
Ὅσον ἀφορὰ στὴν καταγωγὴ τῶν Ἀρβανιτῶν, νομίζω ὅτι ὑπεραπλουστεύσεις
σὰν αὐτὲς ποὺ διατυπώνονται σὲ αὐτὸ τὸ κείμενο θυμίζουν “πέταγμα τῆς
σκόνης κάτω ἀπὸ τὰ ἔπιπλά, ὅπως-ὅπως”, μήπως καὶ τακτοποιηθεῖ ἡ τόσο
χαοτικὴ κατάσταση ποὺ ἐπικρατεῖ στὸν 15ο αἰώνα.
Θὰ ἀναφερθῶ στὸ παράδειγμα Σφραντζή, καὶ στὸ γνήσιο Cronicon Minus, γιὰ
νὰ ἀναδείξω μὲ αὐτὸ τὸ (ἀντι-)παράδειγμα τὴν πολυπλοκότητα τοῦ ζητήματος
τῆς καταγωγῆς τους:
[39.8] Ἔτι δὲ καὶ τὸ κάκιστον καὶ ἀφελέστατον γένος τῶν Ἀλβανιτῶν,
καιροῦ λαβόμενον τῆς ὑπολήψεως καὶ ἁρπακτικῆς αὐτῶν γνώμης ἁρμο-
δίου, τί οὐκ ἔπραξαν ᾒ τί οὐκ εἰργάσαντο κακόν; Ἀπιστοῦντες γὰρ δὶς
τοῦ σαββάτου, ἀπὸ τὸν ἕνα τῶν αὐθεντῶν εἰς τὸν ἄλλον ἀπήρχοντο· καὶ
κάστρα, ὡς ἡ ἐκείνων γλῶσσα, εἰς κεφαλατίκια ἀπῄτουν, εἰ δ’ οὖν, εἰς
τὸν ἄλλον ἀπήρχοντο καὶ οἱ ἄλλοι πρὸς τὸν ἕτερον τῶν δεσποτῶν ὁμοίως.
Διὰ μέσου οὖν, εἴ τι ἆρα καὶ εὕρισκον τῶν ἀθλίων τάχα Ῥωμαίων, ἀλλὰ
δὴ καὶ τῶν Ἀλβανιτῶν καὶ συγγενῶν πολλάκις καὶ οἰκείων αὐτῶν, πάντα
διηρπάζοντο καὶ ἠφάνιζον. Ἐγένοντο δὲ τοιαῦτα καὶ τοσαῦτα, ὅτι τὶς
ἀξίως αὐτὰ θρηνήσειεν;
Ἐκτὸς θέματος τὸ σχόλιον τοῦ κ. Παπαδοπούλου. Τί σχέσιν ἔχει ἡ χούντα; Ἰδιαιτέρως ὅταν χρησιμοποιεῖται ὡς ἐπιχείρημα ὑποστηρίξεως ἀντεθνικῆς προπαγάνδας στὰ σχολεῖα! Καὶ εἶναι «ἐμφυλιοπολεμικὸς» ὁ κ. Χολέβας ποὺ τὴν καταγγέλει; Τέτοια μυαλὰ ἔχουμε καὶ μετὰ μᾶς φταῖνε τὰ «φροντιστήρια» τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς.
Είναι μεν εκτός του θέματος του άρθρου, όχι όμως εκτός θέματος του Κ. Παπαδόπουλου, του οποίου το «θέμα» είναι το συστηματικό τρολλάρισμα σε κάθε άρθρο του συγκεκριμένου αρθρογράφου. Η κόκκινη γραμμή είναι πολύ κοντά.
Ἡ Χούντα ἔχει ἄμεση σχέση μὲ τὸν ἀντι-σοσιαλισμὸ
ποὺ προωθεῖτε μὲ νύχια καὶ μὲ δόντια.
Σᾶς ἐνοχλοῦν οἱ ἀντίθετες ἀπόψεις, ἀλλὰ μὴν στενοχωριέστε:
σᾶς πήρανε _ἤδη_ πολὺ χαμπάρι.
Ὑ.Γ. Ἀνώνυμε Admin: ἄν εἶσαι αὐτὸς ὁ συγκεκριμένος ποὺ
ἔλαβε ὅτι προσωπικὰ ἔχει λάβει ἀπὸ μένα, σὲ προσωπικὸ
ἐπίπεδο (φιλεξενίες, πάνω κάτω μὲ αὐτοκίνητο κλπ.), πραγματικὰ
θὰ ντρέπομαι ποὺ σὲ γνώρισα. Τὸ ἀντισοσιαλιστικό σου μένος
τὸ ἐξέφρασες καὶ ὅταν σὲ ξεπροβόδιζα, τελευταία φορά…
…εἶναι πραγματικὰ ἀξιολύπητο νὰ κρύβεσε πίσω ἀπὸ τὸ
δάχτυλό σου: ξέρεις πολὺ καλὰ γιατὶ παρεμβαίνω, καὶ πόσο
ἥπιες εἶναι (πραγματικά!) αὐτὲς οἱ παρεμβάσεις σὲ αὐτὴ
τὴν προπαγάνδα. Ἐνοχλεῖ ὁ σχολιασμός, ἀλλὰ ἡ ἐνόχληση
καταγράφεται.
Δεν είμαι καθόλου ανώνυμος. Είμαι ο Ανδρέας και δεν έχω ιδέα για πιο πράγμα μιλάς και σε ποιον αναφέρεσαι. Είμαι ο μόνος με το όνομα admin και αυτό είναι πασίγνωστο. Επίσης, ήδη πολλάκις σου έχω αναφέρει την ενόχληση για το συστηματικό «τρολλάρισμά σου». Η τελευταία φορά ήταν πριν από 1 εβδομάδα, αν θυμάμαι καλά, σε άλλο σχόλιο.
Ανδρέας Σταλίδης.
Ἀνδρέα, ἄν ἐνόχληση εἶναι ἡ παράγραφός μου
μὲ τὴν παράθεση τοῦ χωρίου τοῦ Σφραντζῆ, γιὰ
τοὺς Ἀρβανίτες (στοὺς ὁποίους ἀναφέρεται ὁ
Κ.Χ.), καὶ ἄν ἐνοχλεῖ ἡ κριτικὴ στὴν λυσσώδη
ἐπίθεση γενικότερα στὴν ἀριστερἀ ἀπὸ τὸν
ἀρθρογράφο, τότε βάλε μιὰ κομματικὴ στάμπα
στὸ ἀντίβαρο, μπλόκαρε τοὺς σχολιαστὲς ποὺ
ἐνοχλοῦν νὰ τελειώνουμε…
Ὑ.Γ. Τρολλάρισμα θεωρεῖται ἀπὸ ἀρκετὸ
κόσμο ἡ δική σου παρέμβαση στὸ Ἀντίβαρο,
ποὺ ξεπερνᾶ τὴν λογοκρισία.
Ποια παρέμβαση και ποια λογοκρισία; θα μας τρελλάνεις; βρίσκεσαι (και δείχνεις ασέβεια) σε ένα από τα πιο φιλόξενα στον σχολιασμό, αλλά και στην αρθρογραφία, σάιτς στο διαδίκτυο. Ειδικά εσύ, που έχεις γράψει δεκάδες υβριστικά σχόλια – ορισμένα και εναντίον μου!- (τα οποία μετά με παρακαλούσες να τα σβήσω επειδή ντρέπεσαι γι’ αυτά), θα έπρεπε λογικά να είσαι ο πρώτος που θα το έλεγε αυτό.
Τρολλάρισμα είναι ο συστηματικός αρνητικός σχολιασμός -εκτός θέματος- εναντίον ενός αρθρογράφου με κάθε τρόπο. Σου έχω μεταφέρει αυτό το ίδιο μήνυμα πάνω από 5-6 φορές με διάφορους τρόπους. Επιμένεις να μην το λαμβάνεις υπόψιν σου. Αν είχα χρόνο για χάσιμο, θα έβρισκα πάνω από 50 αντίστοιχα σχόλιά σου (σε παλαιαότερες και στην παρούσα μορφή του Αντίβαρου). Και παρόλ’ αυτά, μόνο στις προειδοποιήσεις μένω.
Ανδρέας.
Εἶναι ψευδέστατος ὁ ἰσχυρισμός σου, καὶ πραγματικὰ
σὲ ἐκθέτει: δὲν σοῦ ἔγραψα ΠΟΤΕ παρακαλώντας σε. Ἔχω
τὰ μηνύματά σου ποὺ μοῦ ἔλεγες ὅτι ἐνοχλεῖται ὁ Κ.Χ.,
καὶ νὰ ΣΒΗΣΩ τὶς παρεμβάσεις μου (τότε ὑπῆρχε ἡ δυνατότητα).
Δυστυχῶς θέλεις νὰ ξεκατινιαστοῦμε. Δὲν θὰ σὲ ἀκολουθήσω.
Ἄλλωστε μὲ τὴν τελευταία σου παράγραφο ὑπεκφυγὲς κάνεις,
καὶ τίποτα παραπάνω. Τσούζουν κάποια πράγματα. Τὰ ἄλλα
ἄσε νὰ τὰ κρίνει ὁ κόσμος ποὺ σὲ γνωρίζει ἐδῶ καὶ καιρό.
Ενοχλούμαι ΕΓΩ από τις προσβολές. Ξαναδιάβασέ τα, αφού τα έχεις πρόχειρα.
Πάντως, είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος. Δεν έχω κόψει ούτε ένα σου σχόλιο (ούτε και άλλου). Ποτέ. Ακριβώς για τον λόγο που λες. Για να βλέπει ο κόσμος το ύφος του καθενός και να κρίνει αναλόγως.
Ἀνδρέα, μοῦ ξαναεπιτέθηκες κατὰ τὸν ἴδιο τρόπο ὅταν διαφώνησα
γιὰ τὸ θέμα τῶν ἀναρχικῶν. Θυμᾶσαι.
Ἔτσι, γιὰ νὰ πάρεις μιὰ γεύση γιὰ τὸ πὼς προσλαμβάνουν
ἄλλοι τὸ “τρολλάρισμά” μου (= διαφωνία μὲ τὰ πιστεύω σου,
στὴν γλώσσα σου), καὶ γιὰ τὸ πὼς προσλαμβάνουν τρίτοι τὴν
συμπεριφορά τῶν Amdin (γνωρίζω τρεῖς!) στὸ Ἀντίβαρο (ποὺ
δυστυχῶς ἄρχισε νὰ γίνεται παρεϊστικο το κλίμα του, καὶ
ἀποκλείει πιὰ τὸν ἀντίλογο, μὲ ἀρκετὰ ἔξυπνο τρόπο):
http://www.berlin-athen.eu/PressCenter/Articles/index.php?id=205&tx_ttnews%5Bpointer%5D=1&tx_ttnews%5BbackPid%5D=140&tx_ttnews%5Btt_news%5D=2161&cHash=2c67768985f3a4d053afd4efa979d7d2
Μεταφέρω:
Σημείωση Εμμανουήλ Σαρίδη
Όλως παραδόξως (!) τα σχόλια του Κυριάκου Παπαδόπουλου έχουν σήμερα (09.07.2011) απενεργοποιθεί. Τι μεσολάβησε άραγε;
Σχόλιο: μεσολάβησε ἡ ἀλληλογραφία μας, ποὺ μοῦ γράφεις ὅτι ὁ Κ.Χ. εἶναι ἐνοχλημένος.
1. Το πρωτότυπο άρθρο βρίσκεται εδώ – http://drupal.antibaro.gr/node/3187
Για το τι μεσολάβησε, επειδή δεν το θυμάσαι ο ίδιος, σε παραπέμπω στην επικοινωνία μας όπου με παρακάλεσες επίμονα ΕΣΥ ο ίδιος να τα σβήσω για τον λόγο που προανέφερα, κατόπιν συζήτησής μας. Ψάξε να τα βρεις αφού τα έχεις πρόχειρα. Ξαναδιάβασέ τα και ίσως θυμηθείς και τι σου έλεγα εγώ (καμία σχέση με όσα γράφεις σήμερα) και τι μου έλεγες εσύ (τα οποία έχουν σβηστεί από τη μνήμη σου, αλλά ελπίζω όχι από τον υπολογιστή σου)
2. Το άρθρο μεταφέρθηκε στη νέα μορφή εδώ, όπου ΟΛΑ τα σχόλια είναι παρόντα και αυτούσια – http://www.antibaro.gr/article/3505
Στον πρώτο σύνδεσμο (αλλά και στον δεύτερο!) βλέπουμε ότι στις 6/7/2011 έγραψα το εξής μήνυμα
«Υποβλήθηκε από antibaro στις Τετ, 06/07/2011 – 19:54.
Μετά από παράκληση του Κυρ. Παπαδόπουλου, τα σχόλιά του και οι απαντήσεις σ’ αυτά απενεργοποιήθηκαν.
Η συζήτηση μπορεί να συνεχιστεί κανονικά.»
Άρα 1. η «σημείωση του Εμ. Σαρίδη» στις 9/7/2011, η οποιά έγινε κατά τη μεταφορά του σε άλλο σάιτ, δεν αφορούσε εκείνη την ημέρα. Το ανωτέρω σχόλιο ήτανε εκεί ήδη για τρεις ημέρες. Και τις τρεις αυτές ημέρες η αιτιολόγηση ήταν εκεί.
Άρα 2. εσύ είχες τη δυνατότητα, και σ’ αυτές τις τρεις ημέρες, αλλά και μετά, να απαντήσεις, να αντιδράσεις, να αμφισβητήσεις το ότι τα σχόλιά σου ΄«απενεργοποιήθηκαν μετά από παράκλησή σου». Εν τούτοις, δεν υπάρχει κανενα απολύτως σχόλιό σου. Πράγμα που σημαίνει ότι δέχτηκες ότι ήταν δική σου παράκληση.
1. Εἶναι _ψευδὴς_ ὁ ἰσχυρισμός σου ὅτι ἡ διαγραφὴ ἔγινε
μετὰ ἀπὸ _παράκλησή_ μου. Ἡ διαγραφὴ ἔγινε ἀπὸ σένα, μετὰ
ἀπὸ δική σου παρέμβαση μὲ προσωπικὸ email, καὶ τὸ πράσινο
φῶς ἀπὸ μένα. Σᾶς ἀπάντησα (ἐσένα καὶ τὸν Κ.Χ., διότι
ἔκανες καὶ Cc στὸν Κ.Χ.) εὐγενικά, ἀλλὰ φαίνεται πὼς
εἶστε ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους ποὺ θεωρεῖτε τὴν καλὴ πρόθεση
ὡς ἀδυναμία. Ἡρέμησε καὶ θυμίσου.
2. Εἶναι _ντροπὴ_ ἡ συμπεριφορὰ αὐτὴ πρὸς τὸ πρόσωπό μου.
Πάντοτε σχολίαζα ἐπώνυμα σὰν ἄνδρας. Δὲν μὲ κάλυψες ποτὲ
ὅταν μὲ πρωτοεπιτεθήκαν ἀνώνυμοι σχολιαστὲς (ἤ μήπως ἀπλὰ
σχολιαστής…), παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι ἔχω προσφέρει ἄρθρα στὸ
Ἀντίβαρο, καθῶς καὶ πάρα πολλὲς ζωντανὲς συζητήσεις. Ὑπάρχουν
ἀκροδεξιοὶ ἀναγνώστες στὸ Ἀντίβαρο, καὶ αὐτὸ φαίνεται εὔκολα
ἀπὸ τὰ σχόλιά τους: τείνεις νὰ τοὺς παρέχεις κάλυψη; Εἶναι
προσβολὴ πρὸς αὐτὸ ποὺ πρεσβεύει τὸ Ἀντίβαρο, ἡ σημερινή
σου ἄτυχη παρέμβαση.
3. http://www.lifo.gr/team/readersdigest/34085
Τὸ παραπάνω _σᾶς_ πείραξε. Αὐτὴ εἶναι ἡ ἀλήθεια.
Ὑ.Γ. Ἀνδρέα, εἶσαι καλὸς ῥήτορας, ἀλλὰ ὅπως σοῦ
εἶπα ἐκθέτεις σήμερα μιὰ πλευρὰ τοῦ Ἀντιβάρου
ποὺ ἐκπλήσσει. Ἄς μὴν ξεκατινιαστοῦμε ἄλλο, διότι
ἄν δὲν ἀγαποῦσα αὐτὸν τὸν χῶρο, ἐδῶ καὶ χρόνια,
δὲν θὰ προσέφερα σὲ αὐτόν. Ἔχει γίνει ὑπερβολικὰ
παρεϊστικο το κλίμα, καὶ ἄρχισες νὰ χάνεις τὸν ἀρχικὸ
προσανατολισμό. Θὰ γίνεις καὶ σῦ στὸ τέλος ἰδιωτεύων,
καὶ θὰ χρειάζεται ἄλλο Ἀντίβαρο γιὰ νὰ φέρει ἰσοζύγιο…
Στὸ γράφο μὲ πόνο (γιὰ τὰ τόσα χρόνια ποὺ τὰ λέμε).
Με πείραξε άρθρο του Δεκ-2012 πότε; τον Ιούλιο του 2011;
Τα εμαιλς μου εκείνης της εποχής τα έχω σε υπολογιστή που δεν τα χρησιμοποιώ πια. Όταν τα βρω θα σου τα στείλω σε προσωπικό για να τα θυμηθείς κι εσύ.
Όλα τα άλλα που λες είναι θεωρίες και λόγια του αέρα.
Ἀνδρέα, εἶσαι σοβαρὸς ἄνθρωπος καὶ οἰκογενιάρχης:
σὲ ἐκτιμῶ, διότι τέσσερα χρόνια έπικοινωνίας δὲν τὰ
πετάω ἔτσι. Σήμερα πραγματικὰ ἦταν ἀτυχῆς ἡ συμπεριφορά σου.
Ποια συμπεριφορά; ξαναδιάβασέ τα όλα αύριο ή κάποια άλλη στιγμή και πες μου ποια συμπεριφορά ήταν ατυχής.
1. είναι απλά ένα ιστολόγιο και 2. δεν μας ενδιαφέρουν αυτά που λέτε…
Γενικά είστε ενήλικες έτσι;