Tuesday 8 October 2024
Αντίβαρο
Ελληνική πολιτική Κωνσταντίνος Χολέβας

Εκ βάθους καρδίας…

xolebasΜε τη βοήθεια του Θεού και την ευχή του πνευματικού μου αποδέχτηκα την τιμητική πρόταση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά να είμαι υποψήφιος ευρωβουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία.

Πιστεύω ότι τώρα που φαίνεται φως στην άκρη του τούνελ, αλλά συνεχίζονται οι σκληρές διαπραγματεύσεις με την τρόικα, είναι ανάγκη να ακουστεί μια φωνή στήριξης της Ορθοδοξίας και της δυναμικής εξωτερικής πολιτικής στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με παρρησία, επιχειρήματα και αυτοπεποίθηση.

Αγωνίζομαι εδώ και 25 χρόνια για την αξιοποίηση και την ανάδειξη της ορθόδοξης παράδοσης του λαού μας και για τη σύνδεσή της με τα σύγχρονα κοινωνικά, εκπαιδευτικά και πολιτιστικά ζητήματα.

Εχω παρουσιάσει και θα συνεχίσω να παρουσιάζω τεκμηριωμένες απόψεις και προτάσεις για τα εθνικά μας θέματα, για μια δυναμική εξωτερική πολιτική, για μια ισχυρή Εθνική Αμυνα και για μια σοβαρή αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματός μας, με επίγνωση των διεθνών συνθηκών και των απαιτήσεων των γειτονικών χωρών, όπως η Τουρκία.

Αγωνιώ για τα προβλήματα των οικονομικά αδυνάτων, των πολυτέκνων, των νέων μας που πλήττονται από την ανεργία και θα αγωνιστώ για να δοθούν λύσεις χριστιανικές και κοινωνικά δίκαιες, προσαρμοσμένες στη σύγχρονη ελληνική και ευρωπαϊκή πραγματικότητα.

Αισιοδοξώ ότι μπορούμε σύντομα να ζήσουμε  καλύτερες ημέρες για την οικονομία και την κοινωνία μας. Πιστεύω ότι ο Αντώνης Σαμαράς είναι ο μόνος που μπορεί να οδηγήσει τη χώρα με σταθερά βήματα σε καλύτερες ημέρες και στην έξοδο από την πολύπλευρη κρίση.

Πιστεύω ότι ο Ελληνισμός και η Ορθοδοξία μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνάμεις τους και την οικουμενική διάστασή τους για να ξαναβρεί το έθνος μας την παγκόσμια πνευματική ακτινοβολία του.

Δεσμεύομαι να εκπροσωπήσω στο Ευρωκοινοβούλιο το αίτημα για μια Ελλάδα ισχυρή και αξιοσέβαστη σε μια Ευρώπη η οποία θα επιδείξει πραγματική αλληλεγγύη. Θεωρώ υποχρέωσή μου να μιλήσω δυνατά για την προάσπιση των εθνικών θεμάτων μας και για την επάνοδο της Ευρώπης στις χριστιανικές ρίζες της.

Φίλες και φίλοι, ζητώ την ψήφο σας στις ευρωεκλογές της 25ης Μαΐου 2014. Στις εκλογές αυτές χρειάζεται σταυρός προτίμησης, δεν ισχύει η λίστα, όπως παλαιότερα.

Εύχομαι σε όλους σας καλή Ανάσταση! Η ορθόδοξη παράδοση μας διδάσκει ότι μετά τη Σταύρωση πάντα έρχεται η Ανάσταση!

 

Κωνσταντίνος Χολέβας

υποψήφιος ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας

 

http://www.dimokratianews.gr/content/24212/%CE%B5%CE%BA-%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B4%CE%AF%CE%B1%CF%82

24 comments

Kyriakos Papadopoulos 22 April 2014 at 14:54

Φέτος δὲν θὰ πάω νὰ ψηφίσω.

Ἡ ὑπαρκτὴ Ἀριστερὰ διάλεξε ἕναν δρόμο
κατασυκοφάντησης τοῦ Χριστιανισμοῦ, μὲ ἐνδείξεις ὅτι θὰ “κυνηγήσει”
(μὲ τὸν τρόπο καὶ τὰ μέσα ποὺ διαθέτει) ὁτιδήποτε χριστιανικό.

Ἡ Δεξιά, ἀπὸ τὴν ἄλλη, παραμένει φασιστική, σὲ ὅλα της τὰ ἔργα καὶ
τὰ λόγια. Τὰ βιώνουμε… νὰ μὴν μακρυγορῶ…

Αὐτὸ ποὺ μ’ ἐνοχλεῖ πραγματικὰ σὰν Ῥωμηό, σὰν Χριστιανό, εἶναι ὅτι σὲ αὐτὴ τὴν
“ἐκ βάθους καρδίας” ἐξομολόγηση, ὁ κ. Χολέβας κάνει ἐπίκληση στὸν “Πνευματικό” του, στὸν ἐξομολόγο του δηλαδή. Μὲ ἐνοχλεῖ βαθύτατα: πρόκειται ὅχι μόνο γιὰ πλάνη, ἀλλὰ καὶ γιὰ κατασυκοφάντηση τοῦ συγκεκριμένου Μυστηρίου…

Σκεφτεῖτε λίγο αὐτὸ ποὺ γράφω. Σκεφτεῖτε τί εἶναι ὁ Χριστιανισμὸς καὶ τί τὰ Μυστήριά Του.

Reply
Δημήτρης 23 April 2014 at 17:25

Ανεξάρτητα από την επίκληση του πνευματικού, δεν θα ήθελα να το σχολιάσω, θα πρέπει μάλλον να σκεφθεί την παραίτησή του από την αρχισυνταξία του περ. Εκκλησία. Η αναφορά και μόνον αυτής του της ιδιότητας στην παρουσίαση των ευρωβουλευτών της ΝΔ δημιουργεί πολλούς συνειρμούς σχετικά με την προτίμηση του λαού της εκκλησίας στις επικείμενες ευρωεκλογές καθώς και δεύτερες σκέψεις για τη σκοπιμότητα της συμπερίληψής του στο ευρωψηφοδέλτιο.

Μετά σεβασμού,

Δημήτρης

Reply
Alexandros 23 April 2014 at 19:07

Κρίμα, μόνον αυτό μπορεί να γράψει κάποιος, γιατί αφενός ακυρώνει ο ίδιος τα έργα του με αυτή του την πράξη και δεύτερον μια γραφίδα, που έγραφε σημαντικά πράγματα αποσύρθηκε…

Reply
Xenokrates 23 April 2014 at 21:21

* Κυριακο Παπαδοπουλο

Δεν μπορω να καταλαβω την λογικη μας. Τι θελουμε επιτελους;

Απο την μια επιθυμουμε να δουμε να ενδιαφερονται για τα κοινα οχι οι ιδιοι και οι ιδιοι, που μας εχουν καταρημαξει, οταν ομως αποφασιζουν να πολιτευτουν συμπολιτες μας του βεληνεκους του κ. Χολεβα αρχιζουμε τις αντιδρασεις…

Δεν πατε λετε να ψηφισετε γιατι η υπαρκτη Αριστερα ειναι αντιχριατιανικη (και ναταν μονο αυτο). Ο κ. Χολεβας ομως ειναι δεδηλωμενος Χριστιανος, αλλα ουτε και γιαυτον δεν θα πατε, γιατι φαινεται να ειναι δεξιος και φυσικα απορριπτεται. Κριμα…

Αλλα με πια κριτηρια κ. Κυριακο χαρακτηριζετε μια ολοκληρη παραταξη, για να μην πω την μιση Ελλαδα, ως φασιστικη. Δηλαδη πρεπει να ειμαστε οπωσδηποτε αριστεροι, για να αποφυγουμε την βγελυρη ρετσινια του φασιστα. Μεχρι τωρα καταλογιζαμε καποιους ακροδεξιους ως φασιστες, αλλα βλεπω οτι σιγα-σιγα το γενικευουμε: εισαι δεξιος = θα εισαι σιγουρα φασιστας….

Και τι γινεται με τους Πατριωτες; αλλα τι ρωταω, αυτοι δεν πρεπει να υπαρχουν πλεον…

Εκεινο, που λυπαμαι με την καθοδο του κ. Χολεβα στην Πολιτικη, ειναι οτι θα μας λειψει, οπως μνημονευει πιο πανω και ο Αλεξανδρος, η καθολα αξιολογη γραφιδα του.

Ξενοκρατης απο Βιεννη

Reply
Christos 23 April 2014 at 22:32

Βαθύτητα απογοητευμένοι!!!!

Αν μη τι άλλο από την απόφαση, ενός πρωτίστως ορθόδοξου χριστιανού αλλά και πατριώτη και ευφυούς πολιτικού επιστήμονα, του Κωνσταντίνου Χολέβα, να πιστεύει αφελώς ότι συμπαρατασσόμενος με ανθρώπους που έχουν “εργαστεί” συστηματικά όλα αυτά τα χρόνια για να φέρουν τη χώρα μας στην σημερινή κατάντια, θα έρθει η πολυπόθητη Ανάσταση.

Η εμπλοκή του στην πολιτική με αυτό τον τρόπο, τον κατακριμνίζει στη συνείδησή μας.

Δεν αφορίζω την επιλογή του να κατέβει στην Πολιτική. Αλλά τη συμπόρευσή του με δυνάμεις τουλάχιστον αθεϊστικές (με προσωπείο χριστιανικό φυσικά, το οποίο μπαίνει συνήθως προεκλογικά) και όπως αποδεικνύεται από τη μνημονιακή πολιτική, αντι-πατριωτικές (εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας στους δανειστές).

Λυπούμαστε και ευχόμαστε ο Θεός να σας φωτίσει.

Reply
Eλοτανος 24 April 2014 at 00:39

Αγαπητέ Κυριάκο

Πρόσεχε να μην πέσεις εσύ σε πλάνη και καταλήξεις να πιστεύεις ότι το να ζητήσει κάποιος την ευχή του πνευματικού του πριν πάρει μια σοβαρή απόφαση, ειναι αντί χριστιανικό. Οι Πατέρες τόνισαν την υπακοή στον πνευματικό ως την μόνη ασφαλή μέθοδο να εκτελούμε το θέλημα του Θεού.

Reply
Πατριώτης 24 April 2014 at 10:45

Κύριε Χολέβα,

Εν πρώτοις σάς εύχομαι καλή επιτυχία. Πάντα είχα την υποψία ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά εκεί στις Βρυξέλλες, επειδή αρχίζουν εργασίες στην Ευρωβουλή, οι άτιμοι, χωρίς αγιασμό! Είναι πράγματα αυτά; Τώρα που θα πάτε εκεί, πιστεύω ότι θα διορθώσετε τα πράγματα και θα λάμψει φως το αληθινόν!

Φαίνεται ότι, λόγω πολιτικής, η οποία βασίζεται κυρίως πάνω στο ψέμμα, ο πνευματικός σας σάς έδωσε άφεσιν αμαρτιών, ώστε να λέτε κι εσείς τα απαιτούμενα:

“Πιστεύω ότι τώρα που φαίνεται φως στην άκρη του τούνελ…” Ποιο φως, κ. Χολέβα μου, πού το είδατε, στο antinews;

“αλλά συνεχίζονται οι σκληρές διαπραγματεύσεις με την τρόικα, είναι ανάγκη να ακουστεί μια φωνή στήριξης της Ορθοδοξίας…”

Τι σχέση μπορεί να έχουν οι διαπραγματεύσεις με την τρόικα και η Ορθοδοξία, μάλλον μόνον εσείς καταλαβαίνετε…

” Πιστεύω ότι ο Αντώνης Σαμαράς είναι ο μόνος που μπορεί να οδηγήσει τη χώρα με σταθερά βήματα σε καλύτερες ημέρες και στην έξοδο από την πολύπλευρη κρίση”.

O Αντώνης Σαμαράς είναι γνήσιον τέκνον του κομματικού σωλήνα, γέννημα και θρέμμα του άθλιου πολιτικού κατεστημένου, που επεκράτησε στην χώρα μετά την δικτατορία και την έφερε στα σημερινά της χάλια. Πώς, λοιπόν, ελπίζετε σωτηρία απ’ αυτούς που μάς έθαψαν; Με κομματικές υλακές;

“Πιστεύω ότι ο Ελληνισμός και η Ορθοδοξία μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνάμεις τους και την οικουμενική διάστασή τους για να ξαναβρεί το έθνος μας την παγκόσμια πνευματική ακτινοβολία του”

Kαι γιατί τόσα χρόνια δεν αξιοποιήθηκαν οι δυνάμεις αυτές, παρά άφησαν την Ελλάδα να περιέλθει στα σημερινά της χάλια; Πατάτε με τα πόδια στην Γη, κ. Χολέβα, ή νομίζετε ότι με φαμφάρες θα αποσπάσετε ψήφους και ποιων αλήθεια; Διότι φέτος θα χρειαστείτε σταυρό, όχι εκκλησιαστικό, αλλά εκλογικό.

“Θεωρώ υποχρέωσή μου να μιλήσω δυνατά για την προάσπιση των εθνικών θεμάτων μας και για την επάνοδο της Ευρώπης στις χριστιανικές ρίζες της”.

Και τοιουτοτρόπως η Ευρώπη θα γίνει υπόδειγμα αλληλεγγύης και θα πάψει να είναι η Ευρώπη των συμφερόντων!

Ας μην μακρηγορώ. Κύριε Χολέβα, δεν θεωρώ σοβαρά αυτά που γράφετε.

Reply
Kyriakos Papadopoulos 24 April 2014 at 12:53

Τὸ πρόβλημα, ἀγαπητοί μου, εἶναι ὅτι μπορεῖ ὁ Α νὰ ἔχει ἕναν Πνευματικόμὲ καταγωγὴ ἀπὸ τὴν Τραπεζούντα καὶ ὁ Β’ ἀπὸ τὴν Πάτρα. Ὁ μὲν πνευματικός, σὰν ἄνθρωπος, θὰ μιλάει μὲ συγκίνηση γιὰ τὸ Πατριαρχεῖο καὶ τοὺς Ῥωμαίους τοῦ Πόντου, ὁ δὲ γιὰ τὴν Ἐπανάσταση τοῦ ’21, τὴν “ἑλληνικὴ Ἐπανάσταση”, καὶ τὸν Παλαιῶν Πατρῶν Γερμανό. Τὸ σενάριο φαίνεται φανταστικό, ὅμως συμβαίνει, ἐδῶ καὶ δεκαετίες. Τί θέλω νὰ πῶ: ἄν μπλέξουμε τὶς προσωπικὲς ὑποκειμενικὲς ἀπόψεις τῶν πνευματικῶν ΣΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ, Χ Α Θ Η Κ Α Μ Ε. Πέφτουμε σὲ τρομερὴ πλάνη. Καὶ τὸ γράφω μετὰ λόγου γνώσεως…

Ὑπάρχουν πνευματικοί, αὐτὴ τὴν στιγμὴ ποὺ μιλοῦμε, ποὺ τρομοκρατοῦν τὰ πνευματικά τους τέκνα γιὰ ἔλευση ἀντι-Χρίστου, γιὰ προφητεῖες ποὺ γίνονται πραγματικότητα, ἄλλοι ποτίζουν τὸν ἐξομολογούμενο μὲ τὸ δηλητήριο τοῦ ἐθνο-φυλετισμοῦ, μιλῶντας γιὰ τὸ “μοναδικὸ ἑλληνικὸ ἔθνος” κλ.π.

Θὰ ἐπαναλάβω: γνωρίζουμε πραγματικὰ τὶ σημαίνει ἐξ-ὁμολόγηση, καὶ τὶ Ἱερὰ Μυστήρια τῆς Ἐκ-κλησίας;

Μάλλον ὅχι…

Λυπᾶμαι γιὰ τὴν ἀναφορὰ στὸν Πνευματικὸ τοῦ κ. Χολέβα. Ὅλοι μας παίρνουμε τὴν Εὐχή, ἀλλὰ δὲν τὸν διατυμπανίζουμε. Ποιός ὁ λόγος;

Reply
Kyriakos Papadopoulos 24 April 2014 at 12:58

***…ἀλλὰ δὲν _τὸ_ διατυμπανίζουμε…

Νὰ συμπληρώσω ἐπίσης, πόσο φανατικὸς μπορεῖ νὰ γίνει κανεῖς ἄν ἀκούσει τὴν Χ συμβουλή ἀπὸ τὸν Πνευματικό του: “ὁ τάδε ἄνθρωπος ἔχει πλάνη, μακριὰ ἀπὸ αὐτόν” “ὁ δείνα χῶρος εἶναι ἐπικίνδυνος, μακριά”! Πόσες φορὲς δὲν ἔχουμε ἐπιτρέψει σὲ πνευματικοὺς (μὲ τὴν δική μας καμιὰ φορὰ παραίνεση) νὰ μᾶς συμβουλέψουν γιὰ πράγματα καθημερινά; Τί σχέση ἔχει ὅλο αὐτὸ μὲ τὸν Μετάνοια, τὴν Συντριβὴ καὶ τὴν ἐκ βαθέων ἐξ-ὁμολόγηση ἐνώπιον Θεοῦ!

Ἄν ἡ Εὐχὴ τοῦ Πνευματικοῦ εἶναι αὐτὴ ποὺ μετρᾶ, καὶ ὅχι τὸ Μυστήριο τῆς ἐξομολόγησης ἐνώπιον Θεοῦ, καὶ ἐὰν εἶναι τόσο ἰσχυρή, ποιός ὁ λόγος νὰ τὸ φωνάξουμε “πῆρα τὴν Εὐχὴ τοῦ Πνευματικοῦ μου”. Ποιός; Ἡ Χάρη ἐνεργεῖ φωνασκόντας;

Reply
Alexandros 24 April 2014 at 13:03

Ξενοκράτη το πρόβλημα είναι ότι ο Σαμαράς αποφάσισε να ακυρώσει τον Χολέβα, γιατί αυτά που έγραφε του ήταν δυσάρεστα! Το ευρωκοινοβούλιο είναι ένα μηδέν, είναι χώρος αναπαύσεως κουρασμένων πολιτικών όπου πληρώνονται πίνουν και τρώνε εις βάρος των υπολοιπων χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να πράξουν το οτιδήποτε αφού ο μηχανισμός αυτός είναι μια βιτρίνα χωρίς καμια εξουσία και επιρροή! Ο Χολέβας έπεσε θύμα του Σαμαρά, ο οποιος του έκανε πρόταση για να προσελκύσει πατριωτικές ψήφους και για να βγάλει από την μέση σε εισαγωγικά κάποιον που έγραφε πράγματα, που δυσαρεστούσαν τους κοσμοπολίτες του κόμματος, οι οποιοι καμια διαφορα με τους διεθνιστές δεν έχουν!

Reply
Τόρτοκας Φίλιππος 24 April 2014 at 13:41

Προσωπικά θα επικαλεστώ τον άγιο γέροντα Παΐσιο :

Επισκέπτης: Εμείς, αν μπούμε, γιατί πάει και η Κύπρος να μπει μέσα; Μας συμφέρει, Γέροντα; Τους Έλληνες και τους Ορθόδοξους;
Γέροντας: Ποιός σ’ ακούει εσένα κι εμένα; Είτε σε συμφέρει, είτε δεν σε συμφέρει… Ποιός σ’ ακούει;
Επισκέπτης: Αν είμαστε πιστοί στις παραδόσεις μας, στην Ορθοδοξία, μπορεί να τους ωφελήσουμε.
Γέροντας: Κοίταξε… Ξέρεις τι γίνεται; Το κακό είναι το εξής… Θα σ’ αφήσουν εκεί πέρα; Θα τα στριμώξουν τα πράγματα.
Λοιπόν, αν σου πούν “πίστευε ό,τι θέλεις”, αλλά σε βάζουν σε καλάθι δικό τους, σε πάνε εκεί που θέλουνε… Ε, τι; Εγώ σε πάω εκεί που θέλω κι εσύ πίστευε ό,τι θέλεις.
Τούτο το σατανικό σύστημα… πίσω από κει κρύβεται η δικτατορία των Σιωνιστών. Οι Σιωνισταί χρόνια δούλευαν εκεί πέρα, να κυβερνήσουν τον κόσμον όλον. Οπότε με τη Μασονία και τα λοιπά, αυτά όλα, καλά.

Οπότε πάει κι ο κύριος Χολέβας στο καλάθι και δεν πα να σκούζει για Ορθοδοξία και ότι άλλο θέλει…

Υ.Σ.
Αληθεύει ότι οι Ευρωβουλευτές παίρνουν 41.000 € τον μήνα;

Reply
NF 24 April 2014 at 14:51

Αμην! Για ευρωβουλευτης κατεβαινει ο κ. Χολεβας ή για Μητροπολιτης;

Κατα τα αλλα ο προλαλησας σχολιαστης “Πατριωτης” με καλυψε.

Reply
admin 24 April 2014 at 19:43

Υποψηφιότητα Κωνσταντίνου Χολέβα και Αντίβαρο

Ποικίλες ήταν οι αντιδράσεις στο άκουσμα της υποψηφιότητας του Κωνσταντίνου Χολέβα για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.

Ευκαιρία να ξεκαθαριστούν ορισμένα πράγματα, από τη σκοπιά μου.

Ο Κ. Χολέβας είναι από τους παλαιότερους αρθρογράφους του Αντίβαρου, από το 2002 κι όλας, δηλαδή μερικούς μόνο μήνες μετά την δημιουργία του Αντίβαρου τον Μάϊο του 2001. Σίγουρα είναι ο πολυγραφότερος. Δεν θα αξιολογηθούν εδώ τα κείμενά του και οι απόψεις του, είναι διαθέσιμες σε όλους και ο καθένας κρίνει και αξιολογεί για τον εαυτό του.

Από την άλλη πλευρά, ήταν, είναι και θα είναι πάντοτε σαφές ότι όλες οι απόψεις που αναρτώνται στο Αντίβαρο εκφράζουν τον συγγραφέα τους και μόνο.

Είναι αρκετά συχνό το φαινόμενο να αναρτώ κι εγώ ο ίδιος άρθρα με τα οποία διαφωνώ. Όχι σε κάποια λεπτομέρια, αλλά στην ουσία τους. Δεν είναι κατ’ ανάγκην κακό. Η καλή προαίρεση να υπάρχει για διάλογο και ανταλλαγή απόψεων και όλα λύνονται. Μάλιστα, η διαφορετική οπτική και διαφορετική άποψη είναι προϋπόθεση του διαλόγου.

Το Αντίβαρο δεν είναι κόμμα ή πολιτικός φορέας. Δεν έχει συλλογική άποψη, δεν δημοσιεύει καν μονοχρωματικές απόψεις. Έχει ευρύτητα απόψεων τις οποίες δημοσιεύει. Δεν καθοδηγεί, δεν βγάζει φιρμάνια. Καλύπτει ένα κενό έκφρασης στον δημόσιο λόγο.

Ο Κωνσταντίνος Χολέβας είναι αυτός που είναι. Δεν άλλαξε επειδή κατέρχεται ως υποψήφιος στις ευρωεκλογές. Συνέπεια λόγων έχει. Από κει και πέρα, μπορεί κανείς να διαφωνεί με την παρούσα επιλογή του ή μπορεί να συμφωνεί. Αυτό δεν αλλάζει ούτε τις απόψεις του, ούτε κάτι άλλο.

Όπως έγινε και σε περίπτωση έτερου φίλου και συνεργάτη, του Δημήτρη Σταθακόπουλου ο οποίος ως στέλεχος της ΕΔΗΚ ήταν υποψήφιος βουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ στην Α Περιφέρεια Πειραιά στις εκλογές του Μαΐου και Ιουνίου 2012, έτσι και σήμερα, θα συνεχίσει κανονικά η αρθρογραφία του κ. Χολέβα το επόμενο διάστημα.

Από κει και πέρα, ακριβώς επειδή τον γνωρίζουμε όλοι (διαχειριστές και αναγνώστες) για 12 χρόνια μέσα από τα κείμενά του, ελπίζω να συμφωνούμε στο εξής: όποιος είχε ούτως ή άλλως την προτίμηση ή την σκέψη να ψηφίσει Νέα Δημοκατία στις εκλογές, είναι ευκαιρία να τον επιλέξει ανάμεσα στους 4 σταυρούς προτίμησης που δικαιούται με το σκεπτικό ότι είναι ένας άνθρωπος του οποίου γνωρίζει τις απόψεις και τον συλλογισμό.

Όποιος σκέφτεται να στραφεί σε άλλη κομματική επιλογή, ας ακολουθήσει τον δρόμο του. Καμία αντίρρηση.

Πιστεύω ότι τα παραπάνω είναι λογικά και δεν οδηγούν κανέναν νοήμονα άνθρωπο σε παρεξηγήσεις.

Ανδρέας Σταλίδης.

Reply
Μιχαήλ Μανωλόπουλος 25 April 2014 at 10:58

Μιας και φαίνεται να ανάβει η συζήτηση για την υποψηφιότητα του Κ. Κωνσταντίνου Χολέβα στην Ευρωβουλή θα ήθελα επιγραμματικά να σχολιάσω και να ρωτήσω αλλά και να προκαλέσω για περισσότερη κατάθεση απόψεων κυρίως τον πρώτο σχολιαστή, τον κ. Κυριάκο Παπαδόπουλο.
Η υπαρκτή αριστερά μόνο φέτος διάλεξε τον δρόμο κατασυκοφάντησης του Χριστιανισμού, αλλά και (θα συμπλήρωνα εγώ) αυτού που σχηματικά λέμε πατριωτικού χώρου ; Προσωπικά μάλιστα πιστεύω ότι όποια έκφανσή της έρθει στην εξουσία θα εκτονώσει το εκλογικό της κοινό, όχι εναντίον του μνημονίου ή της «Ευρώπης» ή της Αμερικής, αλλά παίρνοντας μέτρα εναντίον των δύο προαναφερθέντων χώρων. Άλλωστε η αριστερά έχει αποδείξει ότι μάχεται επιλεκτικά υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Δεν επιμένω ότι όλα τα παραπάνω χαρακτηρίζουν την σύνολη αριστερά, νομίζω όμως ένα τέτοιο χαρακτήρα θα πάρει η πολιτική της πρακτική σε περίπτωση που της δοθεί η δυνατότητα να κυβερνήσει.
Με ενοχλεί ο χαρακτηρισμός συλλήβδην όλης της δεξιάς ως φασιστικής. Νομίζω ότι η πολιτική της πρακτική σε θέματα δημοκρατίας, π.χ σε εσωκομματικό επίπεδο, δεν διαφέρει ουσιωδώς από τα υπόλοιπα κόμματα δεξιά και αριστερά.
Mιχ. Μανωλόπουλος

Reply
Kyriakos Papadopoulos 25 April 2014 at 11:43

Ἀγαπητὲ κ. Μανωλόπουλε,

Ἤδη γνωρίζουν οἱ ἀναγνῶστες (ὅταν ἔγραφα κι ἐγὼ ἀρθράκια γνώμης),
καὶ συσχολιαστὲς, ὅτι γεννήθηκα καὶ μεγάλωσα στὴν Θράκη. Κάποτε
ἔγραφα ἀρθράκια καὶ στὸν φιλόξενο Ἀντιφωνητῆ της.

Τὸ ἄκυρο ποὺ ἔχω δώσει στὴν ὑπαρκτὴ Ἀριστερὰ (καθολικό, καὶ σ’ ὅλα
τὰ κόμματά της) δὲν πρόκειται ν’ ἀλλάξει. Σκέφτομαι σοβαρὰ νὰ
ψηφήσω ΕΠΑΜ (Δημήτρη Καζάκη), ποὺ εἶναι πολυσυλλεκτικὸς χῶρος,
γιὰ νὰ μὴν πάει χαμένη ἡ ψῆφος, καὶ μάλιστα ἐνισχύσει τὴν Ν.Δ.,
μιᾶς καὶ ἡ μέχρι τώρα ἰδεολογία του σχήματος τοῦ κ. Καζάκη μὲ βρίσκει
σύμφωνο περὶ τὰ οἰκονομικά, ἀλλὰ καὶ περὶ τῆς ξεκάθαρης θέσης
τοῦ νὰ ὁδηγηθοῦν _στὴν Δικαιοσύνη_ οἱ ὑπαίτιοι τοῦ μακελέματος
τῆς Κοινωνίας μας. Ἄς μὴν τὸ ἀναλύσω αὐτὸ παραπάνω, μπορεῖτε
νὰ βρεῖτε ἄρθρα τοῦ οἰκονομολόγου αὐτοῦ, καθῶς καὶ βίντεο
στὸ youtube.

~~~

Στὴν Ξάνθη, ὅπου γεννήθηκα καὶ μεγάλωσα, διατηρῶ πολλοὺς φίλους Μουσουλμάνους:
ἕνας ἐκ τῶν ὁποίων εἶναι ὁ παλαιότερός μου φίλος, καὶ ὁ πιὸ καρδιακός.

Γνωρίζω, ὅσο δὲν μπορεῖ νὰ γνωρίζει ὁ κ. Τσίπρας, ὅτι ἀνεξαρτήτως τοῦ τὶ
λέει ἡ Συνθήκη τῆς Λωζάννης (ἡ ὁποία μπάζει ἀπὸ παντοῦ, καὶ δὲν ἐφαρμόστηκε
στὴν οὐσία ποτέ), ὑπάρχουν Κοινότητες ἀνθρώπων: Τουρκογενῶν, μὲ συνείδηση
παλαιο-ὀθωμανική, Πομάκων σλαυόφωνων, Ἀθιγγάνων καὶ Ἀφρικανῶν: μὲ τοὺς Ἀφρικανικῆς
καταγωγῆς Μουσουλμάνους δὲν ἀσχολήθηκε ποτὲ καὶ κανένας, τοὺς
πετοῦν ἀπλὰ τὸ ὑποκοριστικὸ “Κατσίβελος” (cativello = σκλάβος), καὶ
εἶναι μιὰ ζωὴ ἀπομονομένου, τόσο ἀπὸ τοὺς Χριστιανοὺς ὅσο καὶ
ἀπὸ τοὺς Μουσουλμάνους. Εἶναι ντροπαλοὶ ἄνθρωποι καὶ ἀφημένοι στὸ
ἔλεος τοῦ Θεοῦ.

Τὸ φάουλ τοῦ ΣΥΡΙΖΑ νὰ μὴν ἀδειάσει τὸ στέλεχός του, ποὺ ἀναφερθηκε
σὲ κυρίαρχη “τουρκικὴ μειονότητα” εἶναι τόσο μεγάλο, ποὺ _δὲν_ μπορῶ
νὰ τὸ ἀποδώσω σὲ πολιτικὴ ἀπειρία τοῦ Τσίπρα: πρόκειται περὶ ὑποκινηθείσας
πολιτικῆς. Ὁ σχηματισμὸς αὐτός, ὅπως καὶ ὅλα τὰ κόμματα τῆς ὑπαρκτῆς
Ἀριστερᾶς, ἀκολουθοῦν κάποιες γραμμές, ἀπὸ τὶς ὁποῖες δὲν μετακινοῦνται.
Γιατὶ δὲν μετακινοῦνται οὔτε χιλιοστό; Δὲν θὰ ἀπαντήσω, ὁ κάθε νοήμων
ἄνθρωπος μπορεῖ νὰ βγάλει συμπεράσματα. π.χ. Μπορεῖ καὶ ἡ ἴδια ἡ ὕπαρξη
ἑνὸς τέτοιου κόμματος νὰ κινδυνεύει, ἀπὸ δυσσαρεστημένους χρηματοδότες.

~~~

Ἀπὸ τὴν ἄλλη, τί νὰ πεῖ κανεῖς γιὰ τὴν Ν.Δ. Κούφιος πατριωτικὸς λόγος,
τὴν στιγμὴ ποὺ πουλᾶ γῆ καὶ ὕδωρ σὲ Γερμανούς, καὶ στὴν Εὑρωπαϊκὴ
Κεντρικὴ Τράπεζα. Ὅταν μὲ τὸ καλὸ πέσει αὐτὸ τὸ Σύστημα (καὶ αὐτὸ
εἶναι τὸ μόνο σίγουρο), θὰ ἀνοίξουνε τὰ ἀρχεῖα τῆς Τράπεζας τῆς Ἑλλάδας,
καὶ θὰ ἐπανέλθουμε: τὰ ἐγκλήματα ποὺ διαπράχθηκαν εἶναι διαρκῆ, δὲν
νομίζω ὅτι θὰ μπορέσουν νὰ ἀποφύγουν τὶς δίκες οἱ τωρινοὶ δοσίλογοι.

~~~

Γιὰ τὸν κ. Χολέβα ἔχω γράψει τὴν προσωπική μου ἄποψη στὸ παρελθόν,
καὶ γιὰ τὴν “ἐκ βάθους ἐξομολόγηση” γράφω παραπάνω. Τί νὰ προσθέσω;

Καὶ μόνο ἡ ἀποδοχὴ νὰ μπεῖ στὸ Εὐρωψηφοδέλτιο τῆς Ν.Δ. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ
ἀποκαλύπτει τὰ πάντα, περὶ πολιτικῆς του ταυτότητας.

Ἄν θυμᾶστε εἶχα γράψει κι ἕνα ἀρθράκι: Ποιοι Ιστορικοι θα γραψουν την Ιστορια μας (google),
ὡς ἀνταπάντηση στὸ ὁμότιτλο ἄρθρο τοῦ κ. Χολέβα, ὅπου θεωροῦσα τὴν κ. Ρεπούση καὶ το. κ. Χολέβα ὅψεις τοῦ ἴδιου νομίσματος.

Δικαίωμά τους νὰ ἀκολουθοῦν ὅποια γραμμὴ θέλουν, στὴν ζωή τους,
ὅπως καὶ δικαίωμα δικό μου.

Ὅλοι κρινόμαστε καὶ θὰ κρινόμαστε ἐς ἀεῖ.

Reply
Μιχαήλ Μανωλόπουλος 25 April 2014 at 15:36

Ευχαριστώ πολύ τον κ. Κ. Παπαδόπουλο για την απάντηση. Πέρα από την απλή ψηφοδοσία είναι και η ενεργότερη συμμετοχή (παράδειγμα Χολέβα). Το ερώτημα είναι όσο και καλές προθέσεις να έχει κανείς, μπορεί με την συμμετοχή του σε ένα πολιτικό σχηματισμό να επηρεάσει την πορεία του αν δεν ανήκει στην ηγετική ομάδα;

Reply
Δημήτρης 25 April 2014 at 23:06

Μην πλανάσθε αγαπητοί. Ο κ.Χολέβας τοποθετήθηκε για να συλλεγούν ψήφοι από τον χώρο της Εκκλησίας (εξ ου και η αναφορά από τη ΝΔ στην αρχισυνταξία του περ. Εκκλησία και όχι στην ιδιότητα του πολιτικού επιστήμονα). Το ερώτημα είναι εάν ο κ.Χολέβας το έχει αντιληφθεί ή εάν νομίζει ότι τον επέλεξαν γιατί εκτίμησαν το έργο και τα γραφόμενά του. Δεν σας κρύβω ότι ο τρόπος με τον οποίο προβλήθηκε η υποψηφιότητά του, μου θύμησε την αγωνία των υποψηφίων Δημάρχων να εξασφαλίσουν την υποψηφιότητα του δεξιού ή του αριστερού ψάλτη της κεντρικής Ενορίας του Δήμου.

Εσείς κ.Σταλίδη διευκρινίσατε τ’ αυτόνόητα. Άραγε η διοίκηση της Αποστολικής Διακονίας θα αντιδράσει ανάλογα;

Reply
Beriev 26 April 2014 at 06:56

Καλή επιτυχία στον κ. Χολέβα. Όποιος πατριώτης έχει αποφασίσει να ψηφίσει ΝΔ στις ευρωεκλογές ΟΦΕΙΛΕΙ να ψηφίσει τον κ. Χολέβα.

Άτομα σαν τον κ. Χολέβα χρειάζονται μέσα στην ευρωβουλή όχι μόνο για να υπάρχει εκεί σθεναρή η φωνή της Ορθοδοξίας αλλά και για να μεγαλώσει το μέτωπο των ευρωβουλευτών που αντιτίθεται στην αποδόμηση των Χριστιανικών θεμελίων της Ευρώπης, αποδόμηση που στα αμέσως προσεχή χρόνια θα αποτελέσει το σημαντικότερο κομβικό σημείο στην πορεία της Ευρωπαϊκής ένωσης.

Βέβαια από την άλλη τίθεται το ερώτημα γιατί να ψηφίσει ΝΔ κάποιος που ανήκει στην σφαγιαζόμενη μικρομεσαία τάξη της χώρας. Όταν μάλιστα οι Ευρωεκλογές έχουν συνδεθεί με έμμεσο λαϊκό ψήφο εμπιστοσύνης του ακολουθούμενου οικονομικού προγράμματος.

Σε αυτό το ερώτημα τα επιχειρήματα του κ. Χολέβα δυστυχώς δεν πείθουν.

ΥΓ
Το framing των ψηφοφόρων “αριστερά vs δεξιά” που κυριάρχησε στην μεταπολίτευση τελειώνει σε λίγο μαζί με αυτήν. Φυσικά αυτό το καταλαβαίνει ο κ. Χολέβας.

Βάσει λοιπόν αυτού αντιλαμβάνεται κανείς τη “θυσία” της υποψηφιότητας του κ. Χολέβα σαν έμπρακτη απόδειξη της φιλίας του με τον κ. Σαμαρά. Και αυτό είναι προς τιμήν του κ. Χολέβα, δεδομένης και της αποχώρησης του κ. Σαμαρά από τα πολιτικά δρώμενα το πολύ εντός των προσεχών δύο ετών.

Άλλωστε κανένα από τα υπόλοιπα κόμματα που συμμετέχουν στις επερχόμενες εκλογές δεν έχει τους απαιτούμενους πολιτικούς “όρχεις” αλλά και την απαιτούμενη τεχνογνωσία για μια πραγματική αλλαγή πολιτικής. Το επίπεδο της πολιτικής σκηνής της χώρας είναι κάτω των περιστάσεων, όπως και το επίπεδο της διαπλεκόμενης με την πολιτική οικονομικής μας ελιτ, της κατεξοχήν υπεύθυνης για τα χάλια της πατρίδας μας.

Reply
Γιωργος Βλαχόπουλος 26 April 2014 at 11:43

Αγαπητοί φίλοι και αναγνωστες του Αντιβαρου,

χαιρετίζω την επιλογή του Πρωθυπουργού στο πρόσωπο του κ.Χολέβα (όπως ακριβώς απορώ για μερικές του άλλες επιλογές) . Ασχετα απο την πολιτική εκμετάλλευση του ζητήματος αυτό που είναι ουσιαστικό – και δυστυχώς οι Κασσάνδρες της μη καλόπιστης κριτικής αναμασούν – είναι ότι:

Συμμετέχει και “εκτίθεται” στην εκλογή μας ‘ενας συνεπής άνθρωπος, με ήθος, του οποίου η πολιτεία είναι γνωστή , με το θάρρος και την παρρησία να δηλώνει χωρίς τα συμπλέγματα που χαρακτηρίζουν όσους μονοπωλούν δι ευτόν την ταμπέλλα του “προοδευτικού” ή του “ελληνάρα πατριώτη” πως είναι ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ, ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ εχει ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ.

Συγχαίρω κ.Χολέβα. Γιατι η ύπαρξη Πνευματικού δηλώνει πνεύμα μαθητείας μετάνοιας και υπακοής, επίγνωση συνειδησιακή, διάθεση εγρήγορσης και μαρτυρίας.

Γιατι να μας ενοχλεί , φίλοι, ότι ένας επιστήμονας σαν τον κ.Χολέβα κατέρχεται στον στιβο της ευρωπαϊκής πολιτικής σε στιγμές “πολιτικά” άδοξες; Μήπως επειδή είναι ειλικρινής ; Μήπως μας ενοχλεί η αλήθεια του; Μήπως παρασυνηθίσαμε στις δημαγωγικές φανφάρες σαν μέτρο ποιότητας πολιτικής;

Εγω πάντως θαυμάζω το θάρρος μιας τέτοιας πορείας , που προσωπικά για κάθε έντιμο άνθρωπο, είναι πορεία Γολγοθά. Και έχω περισσότερη εμπιστοσύνη, ότι ένας τέτοιος – κάθε τέτοιος ευρωπολίτης- θα εκπροσωπήσει τα συμφέροντα του τόπου μου στην Ευρώπη με σθένος και ειλικρινή αποφασιστικότητα, θα δώσει μαρτυρία και αγώνα.

Εύχομαι και προσεύχομαι ο κ.Χολέβας να τα καταφέρει. Και αν το “σύστημα” δεν επιτρέψει την εκλογή του, έχει ήδη καταφέρει κάτι σπουδαιότερο: Να αντιμετωπίσει αντρίκια, καθάρια, τους φίλους ή επικριτές του δίνοντας μαρτυρία για την πίστη του.

Γιατι ανθρώπους χωρίς πίστη σε αυτό που έχουν αναλάβει να διακονήσουν δεν χρειάζόμαστε.

Καλή σας επιτυχία κ.Χολέβα. Δείξτε στην Ευρώπη του χτές, το αναστάσιμο αύριο μιάς Ορθόδοξης στάσης ζωής.

Reply
Kyriakos Papadopoulos 27 April 2014 at 17:01

“…και δυστυχώς οι Κασσάνδρες της μη καλόπιστης κριτικής αναμασούν…”

Κύριε Βλαχόπουλε,

Δὲν ἔχετε ἐμφανιστεῖ ξανὰ στὴν κοινότητα τοῦ Ἀντίβαρου. Προσωπικὰ
δὲν ἔχω διαβάσει οὔτε ἄρθρο σας, οὔτε σχόλιό σας στὸ παρελθόν, γι’ αὐτὸ
ἐκπλήσσομαι μὲ τὴν ἐπιθετικότητα τῆς παραπάνω πρότασής σας.

Εἶναι κατανοητό, καὶ θεμιτότατο, ἕνας ὑποψήφιος νὰ προσπαθεῖ νὰ προβληθεῖ
ὅσο τὸ δυνατὸν περισσότερο. Τὸ ἴδιο θὰ ἔκανα κι ἐγώ, καὶ θὰ περίμενα μάλλιστα
ἀπὸ συγγενεῖς, γνωστοὺς καὶ φίλους νὰ μὲ στηρίξουν.

Ἐπανέρχομαι ὡστόσο γιὰ νὰ ὑπογραμμίζω τὴν παραπάνω σας πρόταση:
ἀλήθεια, ἔχετε καταλάβει ὅτι μόνον αὐτή σας ἡ πρόταση
ἀποκαλύπτει ὅλα ὅσα προσπαθεῖτε νὰ καλύψετε μὲ συγκεκαλυμμένη εὐγένεια
στὸ κείμενό σας;

Γιατὶ νὰ εἶναι κακόπιστοι ὅσι θεωροῦν τὸν κ. Χολέβα ὡς τὴν ἄλλη ὅψη τοῦ
ἴδιου νομίσματος; Γιατὶ νὰ μὴν δοῦμε μὲ σκεπτικισμὸ τὴν στήριξη σὲ μιὰ κυβέρνηση
ποὺ ἔχει ἐφαρμόσει τὰ πιὸ ἀντιδημοκρατικὰ καὶ καταστροφικὰ μέτρα, πουλῶντας
γῆ καὶ ὕδωρ στῆν Ε.Κ.Τ., καὶ καθιστῶντας τὴν πατρίδα μας, ἴσως καὶ ἀνεπανόρθωτα,
ἀνθυποβέλγιο;

Πρέπει νὰ καταλάβετε, ὅτι ὑπάρχουν ἄνθρωποι, στὴν Ἑλλάδα, ποὺ λιμοκτονοῦν,
ἔχουν γίνει ἀφόρητες ἀδικίες καὶ μεγαλώνει ὁ ἀριθμὸς τῶν νέων μὲ ἀναρίθμητα
προσόντα ποὺ εὐνουχίζονται ἄν ποῦν καὶ μείνουν στὴν πατρίδα τους…

Ἡ Ν.Δ. τοῦ κ. Σαμαρᾶ εἶναι ἕνα κόμμα μειοψηφίας. Δεῖτε τὸ ποσοστὸ ποὺ
πῆρε στὸν πρῶτο γύρο. Δὲν νομίζω ὅτι θυσιάζεται οὔτε ὁ κ. Χολέβας, οὔτε
φυσικὰ καὶ ὁ κ. Σαμαρᾶς. Αὐτὴ τὴν στιγμὴ ῥίχνονται στὴν μάχη οἱ τελευταῖες
ἐφεδρεῖες τοῦ Συστήματος. Γνωρίζουν πὼς ὅταν τὸ Σύστημα αὐτὸ καταρρεύσει,
θὰ ἀνοίξουν τὰ ἀρχεῖας τῆς Τ.Ε. καὶ θὰ γίνουν δίκες, παρόμοιες μὲ αὐτὲς
τῶν δοσιλόγων. Μιλοῦμε γιὰ ξεπούλημα γῆς καὶ ὕδατος, ἀπὸ τὸν Μάη τοῦ 2010
μέχρι σήμερα.

Reply
Kanaris 28 April 2014 at 20:39

Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις γραπτές και προφορικές θέσεις του κ.Χολέβα εδώ αρκετά χρόνια, τόσο στα διαδικτυακά μέσα και τα εκκλησιαστικά ραδιόφωνα (Πειραϊκη, Ελλάδος), όσο και σε ανοικτές συζητήσεις πατριωτικού περιεχομένου (Κωνσταντινουπολίτες, Άρδην, κλπ). Τολμώ να πω ότι συμφωνώ στα περισσότερα από αυτά που μέχρι τώρα διακηρύσσει, και σαν άνθρωπος δεν μπορώ παρά να του ευχηθώ καλή επιτυχία στις πολιτικές του φιλοδοξίες.
Σαν ενεργός όμως Έλληνας πολίτης κρίνω σκόπιμο να εκφράσω τον φόβο μου μήπως και αυτός στο μέλλον αναγκαστεί να υποκύψει/συμβιβαστεί «για το καλό της Πατρίδας» (βλέπε του κόμματος) σε επιλογές που σήμερα καταδικάζει (Σκόπια, Κυπριακό, κλπ). Τότε η πίκρα μου θα είναι διπλή, γιατί θα θεωρήσω είτε ότι χάσαμε ακόμα ένα «σωστό» στα νύχια του συστήματος, είτε ότι ποτέ δεν υπήρξε τέτοιος, αλλά λειτουργούσε πάντα καιροσκοπικά. Εύχομαι να διαψευστώ οικτρά, και αν εκλεγεί, με το σωστό παράδειγμα του να συμπαρασύρει και άλλους σε ορθές θέσεις.

Reply
Σπύρος , Κοζάνη 5 May 2014 at 02:40

Νομίζω ότι το κείμενο υποτιμά βάναυσα τη νοημοσύνη μας και δημιουργεί εύλογα την εντύπωση ότι η εκκλησία είναι αντιδραστικός μηχανισμός.Από τη μια κ. Χολέβα μας λέτε ότι εδώ και 25 χρόνια αναδεικνύετε την ορθόδοξη παράδοση. Από την άλλη χαρακτηρίζετε τον Σαμαρά ως το μοναδικό σωτήρα της Ελλάδας, όταν ο πρωθυπουργός -σε πλήρη αντίθεση με την ορθόδοξη παράδοση-κατάργησε την αργία της Κυριακής για να γίνει αρεστός στο εβραϊκό λόμπι και λέγοντας συνειδητά ψέματα ότι θα υπάρξει ανάπτυξη και αύξηση των θέσεων εργασίας. Μήπως υιοθετείτε την άποψη ότι ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός ήταν ακραίος και φανατικός όταν καλούσε τους χριστιανούς να τιμούν αυστηρά την αργία της Κυριακής;
Τον Οκτώβριο η κυβέρνηση Σαμαρά δέχτηκε δουλοπρεπώς να γίνει χρήση της βάσης της Σούδας όταν οι ΗΠΑ εκδήλωσαν την πρόθεσή τους να αιματοκυλίσουν τη Συρία για να επιβραβεύσουν τους μισθοφόρους αντάρτες που αποκεφαλίζουν και σταυρώνουν χριστιανούς στη Συρία. Μήπως και αυτή η ενέργεια του μοναδικού σωτήρα της Ελλάδας είναι σύμφωνη με την Ορθόδοξη παράδοση;

Reply
Δημήτρης Παπαδόπουλος 8 May 2014 at 15:13

Τελικά βρε συνέλληνες πατριώτες, πόσες πατρίδες χωράνε σε μια πατρίδα; Νομίζω πως μάλλον μερικοί συγχέουν την πατρίδα με την …παρτίδα! Με εννοήσατε;

Reply
Kyriakos Papadopoulos 23 May 2014 at 11:30

ΚΥΡΙΕ ΧΟΛΕΒΑ: ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΞΕΠΟΥΛΑ ΤΗΝ ΓΗ ΜΑΣ; ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ. ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ, γιὰ τὸ ἐπαχθὲς καὶ ἀπεχθὲς χρέος, ΗΤΑΝ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ Η ΓΗ ΜΑΣ. Σημειώσατε ὅτι ἡ περιοχὴ τοῦ Τοπείρου, στὴν Ξάνθη, βρίθει μεσαιωνικῶν χριστιανορωμαϊκῶν έρειπίων, ποὺ δὲν ἔχουν ἀνασκαφεῖ. Θὰ παραχωθοῦν; Θὰ τὰ σεβαστοῦν οἱ ἀγοραστές; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο Ε Μ Π Ρ Α Κ T O Σ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ; !!!

http://www.proklitiko.gr/2014/05/blog-post_8881.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook#.U38E6nZBFDY

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.