Παρανοϊκές οι αξιώσεις των δανειστών – δυναστών μας, προκειμένου να εκταμιευθεί η περιβόητη δόση: Πλήρης κάλυψη δικαστικών δαπανών του πλαστογράφου της ΕΛΣΤΑΤ. + Ασυλία στους 3 αλλοδαπούς του ΤΑΙΠΕΔ που ξεπούλησαν αντί πινακίου φακής τον εθνικό μας πλούτο. + Άλλα ακατονόμαστα. Αποκορύφωμα ο πειθαναγκασμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους να θεωρήσει a priori πάντα ταύτα συνταγματικά, ου μην αλλά και τις περικοπές των συντάξεων των λιμοκτονούντων Ελλήνων μετά το 2019!
Η είδηση είναι ότι «πριν αλέκτορα φωνήσαι», το σεβαστό Νομικό Συμβούλιο του Κράτους (ανώτατο δικαστήριο), απεφάσισε fast track υπέρ της συνταγματικότητας όλου αυτού του πανάθλιου πακέτου.
Κατά τα λοιπά είμαστε κυρίαρχη και ανεξάρτητη χώρα. Να μην βασκαθούμε!
Η γερμανική Handelsblatt (12/7/17) αποκάλυψε ότι τα δάνεια της Ελλάδος προσπόρισαν κέρδη 1,34 δισ. € στο Βερολίνο. Tίμια φωνή ο εκπρόσωπος των Πρασίνων, Κίντλερ σχολίασε: «Μπορεί να είναι νόμιμο η Γερμανία να κερδίζει χρήματα από την κρίση στην Ελλάδα. Δεν νομιμοποιείται όμως μέσα από το ηθικό πρίσμα της αλληλεγγύης».
Έγκριτη κλασική φιλόλογος η Τζοάννα Χάνιγκ του Harvard στη μελέτη της «Το κλασικό χρέος: Η ελληνική αρχαιότητα σε μια εποχή λιτότητας» παρουσιάζει τους σύγχρονους Έλληνες ως «θύματα μιας ετεροπροσδιορισμένης εικόνας του εαυτού τους και κυρίως ως αθώους οφειλέτες». Και καταλήγει στο αναπάντητο ερώτημα: «πόσα δισεκατομμύρια κοστίζει η Αντιγόνη;» δηλαδή ο ελληνικός πολιτισμός που αποτελεί την πεμπτουσία του δυτικού πολιτισμού;
Η Κυβέρνηση έχει αποταχθεί καθ’ ολοκληρίαν τον κρατισμό, ιδιωτικοποιώντας όλες, πάντως τις σοβαρότερες, κρατικές μονάδες (ΔΕΗ, ΟΤΕ, Αεροδρόμια, Λιμάνια κ.λ.π.). Αιφνιδίως και εν αιθρία θυμήθηκε τον παλαιό εαυτό της, της εποχής του 4% και εξήγγειλε την κρατικοποίηση ενός ιδιότυπου συγκοινωνιακού φορέα (εν μέρει ιδιωτικού και από τον προϋπολογισμό του εν πολλοίς δημοσίου), του ΟΑΣΘ. Επειδή στη ζωή τα μεγέθη είναι σχετικά και συγκρίσιμα για τα εγχώρια δεδομένα, ο ΟΑΣΘ εξασφάλιζε ως τώρα μια σχεδόν ανεκτή συγκοινωνία στη πόλη. Είναι άγνωστο τι θα συμβεί με τους κυβερνητικούς πειραματισμούς από δω και πέρα. Οι Βυζαντινοί μας πρόγονοι είχαν μια σοφή παροιμία: «μη κινείν κακόν εύ κείμενον (=μη μετακινείς ένα καλοβαλμένο κακό).
Ελπίζουμε να μη συμβεί το απευκταίο στη Κυπριακή ΑΟΖ, όπου ξεκίνησαν οι εργασίες της Total και να μην καταστεί το ενεργειακό πρόγραμμα της Μεγαλονήσου όμηρος του Κυπριακού. Αναγνώρισαν οι Αμερικανοί «δικαίωμα της Κυπριακής Δημοκρατίας να αναπτύξει τους πόρους της στην ΑΟΖ». Αυτό βέβαια πρέπει να σημαίνει ότι αν ο τρελλός του χωριού, επιχειρήσει με στρατιωτική βία να διακόψει τις γεωτρήσεις, θα αντιμετωπισθεί manu militari των ΗΠΑ. Αλλιώς θα είναι κούφια λόγια το ανακοινωθέν του Στέιτ Ντιπάρτμεντ.
Εξ Εσπερίας (ενίοτε) το φως:
Ο Γάλλος υπουργός Παιδείας Ζαν Μισέλ Μπλανκέ, ανεκοίνωσε (Le Parissien 23/6/17), ότι θα μοιράσει 150.000 αντίτυπα των Μύθων του Λαφονταίν στους μαθητές μιας τάξης Γυμνασίου στη χώρα του και επ’ ευκαιρία σύνεστησε σε όλους τους μαθητές να εντάξουν στα καλοκαιρινά τους αναγνώσματα του Μύθους του Λαφονταίν «διότι το μήνυμά τους είναι αιώνιο»!
Σαν να λέμε τώρα ότι ο Έλλην ομόλογός του κ. Γαβρόγλου χαρίζει στους μαθητές των δικών μας Γυμνασίων τους Μύθους του Αισώπου τον οποίο ως γνωστόν αντέγραψε και διασκεύασε ο Λαφονταίν και τους συμβουλεύει να τους διαβάσουν το καλοκαίρι ως τερπνόν και ωφέλιμον ανάγνωσμα με «μήνυμα αιώνιο»!
Καλό, ως όνειρο θερινής νυκτός διά τα καθ’ ημάς….
Και επειδή περί Αισώπου ο λόγος, ο ονομαστός μυθογράφος, προφανώς αυτοσαρκαζόμενος χρησιμοποιούσε και τον ακόλουθο μύθο, που επιγράφεται «Δημάδης ρήτωρ»: Ο ρήτορας Δημάδης, όταν μιλούσε κάποτε στην Αθήνα και οι Αθηναίοι δεν τον πρόσεχαν πολύ, τους ζητούσε να του επιτρέψουν να τους πει έναν αισώπειο μύθο. Όταν αυτοί τον προέτρεψαν να το κάνει, αυτός άρχισε κι έλεγε: «Η Δήμητρα, ένα χελιδόνι κι ένα χέλι βάδιζαν στον ίδιο δρόμο όταν βρέθηκαν κοντά σε κάποιο ποταμό. Το χελιδόνι πέταξε και το χέλι χώθηκε μέσα». Είπε αυτά και σώπασε. Όταν τον ρώτησαν «Λοιπόν τί έπαθε η Δήμητρα;» είπε: «Κεχόλωται υμίν, οίτινες τα της πόλεως πράγματα εάσαντες αισωπείων μύθων αντέχεσθε»(=Οργίσθηκε μαζί σας επειδή εσείς παρατήσατε τα ζητήματα της πόλεώς μας και καταπιάνεσθε με αισωπείους μύθους).
Και το επιμύθιον: «Ούτω και των ανθρώπων αλόγιστοι εισίν όσοι των μεν αναγκαίων ολιγωρούσι, τα δε προς ηδονήν μάλλον αιρούνται»(=Έτσι από τους ανθρώπους απερίσκεπτοι είναι όσοι αδιαφορούν για τα απαραίτητα και προτιμούν περισσότερο ευχάριστα).
Οι αναγνώστες αυτών των γραμμών σίγουρα δεν περιλαμβάνονται στους «αλογίστους» του μύθου..