Πολλοί πίστεψαν ότι πριν λίγες μέρες η υπουργός Παιδείας
έκανε οριστικά πίσω σχετικά με τη δέσμη αλλαγών που ήθελε να προωθήσει στο
Λύκειο. Όμως, όπως δείχνουν σχετικά δημοσιεύματα, ήταν μια κίνηση τακτικής για
τις δημοτικές εκλογές και μετά τις εκλογές το υπουργείο θα την επαναφέρει. Γι’
αυτό και η προσπάθεια για συλλογή υπογραφών θα πρέπει να ενταθεί, για να
υπάρχει, όταν επανέλθει το θέμα, ένας σεβαστός αριθμός πολίιτών που
εναντιώνεται στο “νέο σχολείο” που οραματίζεται η Αν.
Διαμαντοπούλου.
ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ
Εντός
των ημερών ανακοινώνονται οι τελικές αλλαγές για τα πανεπιστήμια, τον Νοέμβριο
μετατίθενται οι προτάσεις για το λύκειο.
Οπως δήλωσε η υπουργός Παιδείας, εντός των προσεχών ημερών θα παρουσιαστεί
επισήμως (και όχι αρμοδίως στους πρυτάνεις ενόψει της Συνόδου, όπως είχε αρχικά
προγραμματιστεί) το τελικό κείμενο της διαβούλευσης για το νέο νόμο-πλαίσιο.
Αντίθετα,
θα καθυστερήσει η ανακοίνωση του σχεδίου για το νέο λύκειο. Μέσα στον Νοέμβριο
τοποθέτησε η ίδια την ημερομηνία παρουσίασης, αποφεύγοντας ωστόσο να
διευκρινίσει αν θα είναι πριν ή μετά τις εκλογές (που είναι και το
πιθανότερο). «Μέχρι τότε, οποιαδήποτε τέτοια συζήτηση είναι και άγονη και
δημιουργεί προβλήματα χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος», τόνισε αρνούμενη να
δώσει οποιαδήποτε απάντηση σε σχετικές ερωτήσεις.
Θέλοντας
για ακόμη μία φορά να δείξει τις αποστάσεις της από τις προτάσεις μιας (εκ των
τεσσάρων που έχουν αναλάβει τη μελέτη) επιτροπής διευθυντών λυκείων, που ήρθε στο
φως της δημοσιότητας, ξεκαθάρισε: «Καμία συζήτηση δεν έχει νόημα επί διαρροών
επιτροπών, ανωνύμων και φημών. Η συζήτηση για τα μαθήματα για το λύκειο, έτσι
όπως έχουμε πει, θα ξεκινήσει όταν εγώ επίσημα θα καταθέσω το κείμενο
διαβούλευσης εκεί που πρέπει».
Αναδημοσίευση
από Ελευθεροτυπία
Ακολουθεί το κείμενο συλλογής υπογραφών:
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ «ΣΧΕΔΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ»
Εμείς που υπογράφουμε το κείμενο αυτό
απαιτούμε την άμεση απόσυρση του σχεδίου προγράμματος για το «Νέο Λύκειο» γιατί:
α) είναι αντισυνταγματικό. Με βάση
τη δεύτερη παράγραφο του άρθρου 16 του Συντάγματος στους σκοπούς της Παιδείας
περιλαμβάνονται και η καλλιέργεια εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης. Στο
Σχέδιο Προγράμματος όμως καταργούνται η βυζαντινή, η νεότερη και η σύγχρονη
ιστορία ενώ το μάθημα των Θρησκευτικών υποβαθμίζεται σε μια επιλογή ανάμεσα σε
δεκάδες άλλες. Έτσι οι νέοι στερούνται τη δυνατότητα να αποκτήσουν ιστορική
συνείδηση σε μια ηλικία που επιτέλους μπορούν να δουν κριτικά τα ιστορικά
γεγονότα που έχουν διδαχθεί περιληπτικά στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο.
Στερούνται επίσης την ευκαιρία να μάθουν και να προβληματιστούν πάνω σε
ζητήματα που αφορούν την ορθόδοξη παράδοση και τα ηθικά διλήμματα του σύγχρονου
ανθρώπου.
β) είναι αντιπαιδαγωγικό αφού μετατρέπει
το σχολείο σ’ ένα σούπερ μάρκετ όπου οι μαθητές «ψωνίζουν» τυχαία μαθήματα από
«καλάθια» διαφορετικών μαθημάτων με αποτέλεσμα να μη λαμβάνουν τις γνώσεις που
απαιτούνται, να μην αποκτούν συνολική εικόνα του κόσμου και εν τέλει να μη
συγκροτούν μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα. Η δε αντικατάσταση των εξετάσεων
αποκλειστικά από εργασίες δεν διασφαλίζει την εμπέδωση του συνόλου της
διδακτέας ύλης ούτε τον έλεγχό της. Το «Νέο Λύκειο» οδηγεί επομένως στην αμάθεια
ενώ εθίζει τους μαθητές στην επιλογή όχι του ωφέλιμου μαθήματος αλλά του πιο
ελαστικού στη βαθμολογία καθηγητή και του λιγότερο απαιτητικού αντικειμένου. Σε
ό,τι αφορά τους καθηγητές, προκειμένου να προσελκύσουν «πελατεία» για το
αντικείμενό τους, θα αναγκαστούν να προβούν σε «προσφορές» (χαριστική
βαθμολογία, χαΐδεμα των παιδιών). Αν οι μαθητές δεν τους επιλέξουν, τότε
κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς ωράριο και άρα να χάσουν την οργανική τους θέση.
γ) είναι αντιεπιστημονικό καθώς
κατά πρώτον διασπά την ενότητα των φυσικών επιστημών όταν οι μαθητές καλούνται
να επιλέξουν υποχρεωτικά ένα αντικείμενο ανάμεσα στη Φυσική, τη Βιολογία, τη
Χημεία και τις… Περιβαλλοντικές Επιστήμες. Κατά δεύτερον υποβαθμίζει τις
ανθρωπιστικές σπουδές που κατεξοχήν προβάλλουν διαχρονικά πρότυπα και αξίες και
συμβάλλουν στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του νέου ανθρώπου. Όταν όμως
βαφτίζει τα Λατινικά ξένη γλώσσα και δεν επιτρέπει σ’ αυτόν που θα τα επιλέξει,
να επιλέξει μαζί και τα Αρχαία ως «πρωτεύον» μάθημα, τότε, εκτός από αυθαίρετο,
το «Πρόγραμμα» καταντά και γελοίο!
Το Σχέδιο Προγράμματος για το «Νέο
Λύκειο» δεν παίρνει αλλαγή. Μόνη αλλαγή του είναι η άμεση απόσυρσή του.
Στη θέση του προτείνουμε ένα πρόγραμμα σπουδών που να εξασφαλίζει τη μάθηση
γενικών γνώσεων και όχι αποσπασματικών πληροφοριών, που να προβάλλει ανθρωπιστικές
αξίες και πρότυπα μέσα από τη δημοκρατική και αγωνιστική παράδοση του ελληνικού
λαού ενώ παράλληλα φέρνει τα παιδιά σε επαφή με τα μεγάλα επιτεύγματα του
παγκόσμιου πολιτισμού και όχι αποκλειστικά του «ευρωπαϊκού πνεύματος».
.
11 comments
Η επιταγή του Συντάγμαος υποχρεώνει την καλλιέργεια εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης ως αναπόσταστο στοιχείο της Παιδείας. Οι ψυχανώμαλοι χρυσοί “επαναστάτες” (αγγλιστί “mink stole communists”) έχουν το δικαίωμα να πιστεύουν ότι θέλουν, αλλά και η μεγάλη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού να έχει το καθήκον να μην συνεργαστεί με ανθρώπους που απαρνούνται την ταυτότητά τους και θα ήταν φρόνιμο να ζητήσουν βοήθεια από ψυχολόγους…
Απόλυτα σύμφωνος με τηβν αντισυνταγματικότητα
ΑΙΣΧΟΣ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΗΝ ΚΑ BILDERBERG
Να με συγχωρείσετε αλλά έχω την αίσθηση ότι δεν έχουμε καταλάβει καλά την σοβαρότητα των καταστάσεων. Η συλλογή υπογραφών θα είχε κάποιο νόημα υπό άλλες συνθήκες. Ας μην ανακαλύπτουμε τώρα την Αμερική. Έχουμε περάσει σε μία περίοδο επιβολής καταστάσεων και όχι δημοκρατικών διαδικασιών. Δεν σας κάνει εντύπωση που η ελληνική γλώσσα μπαίνει σε δεύτερη φάση και τον πρωταγωνιστικό ρόλο παίρνει η αγγλική. Με το να φωνάζουμε ότι κάποιος πρέπει να μαζέψει τον οποιοδήποτε δεν κάνουμε τίποτα. Ποιός δηλαδή να την μαζέψει; Αφού όλοι από το ίδιο κέντρο αποφάσεων παίρνουν διαταγές. Μήπως πρέπει να ξυπνήσουμε;
Να προσθέσω αυτήν την είδηση προ 2 εβδομάδων
http://www.cosmo.gr/News/Hellas/291512.html
Προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας;
Πρόταση για να γίνει προαιρετικής παρακολούθησης μάθημα η ιστορία στη Β και Γ λυκείου έκανε η επιτροπή του υπουργείου Παιδείας στο πλαίσιο της αναμόρφωσης του λυκείου.
Μάλιστα, σύμφωνα με την πρόταση της επιτροπής που ηγείται η κυρία Θάλεια Δραγώνα, η ιστορία του Βυζαντίου και του 1821 κόβονται, ενώ η αρχαία ελληνική ιστορία ενσωματώνεται στο μάθημα επιλογής “Ιστορία των Ιδεών”, στο οποίο διδάσκεται ευρωπαϊκή Ιστορία.
Έτσι λοιπόν, η πρόταση αναφέρει τρία υποχρεωτικά μαθήματα που θα είναι η Νεοελληνική γλώσσα, η Ξένη γλώσσα και η Γυμναστική.
Τα μαθήματα επιλογής θα χωριστούν σε έξι κατηγορίες:
1.Αρχαιογνωσία: Περιλαμβάνει τα μαθήματα: Αρχαία ελληνική γλώσσα και γραμματεία, Αρχαία ελληνική γραμματεία, Αρχαία Ιστορία και Ιστορία των Ιδεών
2.Μαθηματικά: Περιλαμβάνει τα μαθήματα: Μαθηματικά υψηλού επιπέδου, Μαθηματικού βασικού επιπέδου
3.Πειραματικές επιστήμες: Περιλαμβάνει τα μαθήματα: Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Περιβαλλοντικές επιστήμες
4.Κοινωνικές επιστήμες: Περιλαμβάνει τα μαθήματα: Οικονομία, Πολιτικές και Κοινωνικές επιστήμες, Ευρωπαϊκή Ιστορία , Αρχές ηθικής και Φιλοσοφίας, Θρησκευτικά
5.Ξένη Γλώσσα: Περιλαμβάνει τα μαθήματα: Λατινικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά
6.Πολιτισμός: Περιλαμβάνει τα μαθήματα: Εικαστικά, Μουσική, Θέατρο και Κινηματογράφος
Αλλαγές προσώπων
Παράλληλα την Τρίτη (5/10) η υπουργός παιδείας αποφάσισε την αλλαγή της σύνθεση της μεικτής επιτροπής, που μαζί με Τούρκους ιστορικούς , μελετούν τα βιβλία της ιστορίας όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, των δύο χωρών, προκειμένου να απαλειφθούν τα κεφάλαια που προκαλούν έριδες μεταξύ των δύο λαών.
Σύμφωνα με απόφαση της κ. Διαμαντοπούλου στην επιτροπή από ελληνικής πλευράς πλέον θα μετέχουν ως εμπειρογνώμονες οι Αριστείδης Αγαθοκλής πρέσβης επί τιμής,, Χρήστος Χατζηιωσήφ, Καθηγητής ιστορίας στο πανεπιστήμιο της Κρήτης, Αναστασία Κυρκίνη- Κούτουλα συμβουλος φιλολόγων στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Ναυσικά Βραϊλα σύμβουλος πρεσβείας της Α4 Διεύθυνσης Τουρκίας, με αναπληρωτή τον Δημήτριο Τζανάκη, Αριστοτέλης Μητραράς, φιλόλογος, αλλά και ο εκάστοτε διευθυντής; Δημοσίων σχέσεων του υπουργείου παιδείας.
===============
Και αυτή τη σημερινή είδηση
Φήμες για παραίτηση Δραγώνα
κηνικό πόλωσης κυριαρχεί στην παιδεία λόγω των προτεινόμενων κυβερνητικών αλλαγών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ενδεικτικό είναι ότι το Σάββατο (23/10) και την Κυριακή (24/10), η υπουργός παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου έκανε λόγο για εξαντλητικό διάλογο, προσπαθώντας να μετριάσει τις αντιδράσεις πρυτάνεων στη συμμετοχή εξωπανεπιστημιακών στα συμβούλια διοίκηση των πανεπιστημίων.
Σχετικά links
* Προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας;
* Φουντώνει η κόντρα κυβέρνησης – εκκλησίας
* ΠΑΣΠ εναντίον Διαμαντοπούλου
* Επεισόδια με φόντο την Παιδεία – Οι αλλαγές στα Πανεπιστήμια
Την ίδια στιγμή από το Σάββατο , έχει διαρρεύσει μια πληροφορία ότι η ειδική γραμματέας του υπουργείου παιδείας Θάλεια Δραγώνα της οποία η πρόταση να γίνει προαιρετικό το μάθημα της ιστορίας στο λύκειο προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων, υπέβαλλε την παραίτηση της . Το θέμα αναμένεται να ξεκαθαρίσει την ερχόμενη Τρίτη (26/10), καθώς έχει προγραμματιστεί συνάντηση της κας Διαμαντοπούλου, με την κα Δραγώνα και αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις, για το μέλλον της ειδικής γραμματέως.
Επιφυλακτικοί οι πρυτάνεις
Με ιδιαίτερη επιφύλαξη αντιμετωπίζει η Σύνοδος των Πρυτάνεων το κείμενο διαβούλευσης για την έναρξη διαλόγου σχετικά με τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, το οποίο κατατέθηκε το Σάββατο (23/10) από το υπουργείο Παιδείας, καθώς «εγείρονται σοβαρά θέματα συνταγματικότητας σε προτεινόμενες θέσεις», σύμφωνα με ψήφισμά της.
Μία πραγματική βάση συζήτησης για τη Σύνοδο θα ήταν η πλήρης κατοχύρωση της αυτοδιοίκησης των πανεπιστημίων και η διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα τους. Η επιδίωξη μεγαλύτερης αποτελεσματικότητας στην οργάνωση και λειτουργία των πανεπιστημίων επιτυγχάνεται με όρους δημοκρατίας και ακαδημαϊκών αρχών, επισημαίνεται στο ψήφισμα.
Η Σύνοδος, αναφέρεται, γνωρίζει σε βάθος τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα το ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο, όπως τα εντεινόμενα οικονομικά προβλήματα των ιδρυμάτων, οι χρόνιες ελλείψεις σε ακαδημαϊκό, διοικητικό και τεχνικό προσωπικό, καθώς και σε υποδομές, η έλλειψη σταθερής και αξιόπιστης πολιτικής υποστήριξης της έρευνας.
Στο ψήφισμα προστίθεται ότι η Σύνοδος αποκρούει φαινόμενα συκοφάντησης του ελληνικού δημόσιου πανεπιστημίου που κλιμακώνονται καθημερινά και διαμορφώνουν συνθήκες απαξίωσής του.
Λαμβάνοντας υπόψη τα θετικά σημεία της μεταρρύθμισης που προκύπτουν από τις μέχρι σήμερα προτάσεις, η Σύνοδος δεσμεύεται να επεξεργαστεί για να καταθέσει στο προσεχές διάστημα ολοκληρωμένη πρόταση που θα αφορά την ανασυγκρότηση του πανεπιστημίου, με γνώμονα το συμφέρον της Παιδείας και της ελληνικής κοινωνίας, τονίζεται.
Απορρίπτει η ΠΟΣΔΕΠ
Την έντονη αντίδρασή της , στο κείμενο διαβούλευσης που παρουσίασε η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου, στην σύνοδο πρυτάνεων στο Ρέθυμνο, εκφράζει με ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ομοσπονδία καθηγητών Πανεπιστημίου (ΠΟΣΔΕΠ).
Στην ανακοίνωσή της, χαρακτηρίζει τις προτεινόμενες αλλαγές κατώτερες των περιστάσεων, προσθέτοντας ότι δεν μπορούν αυτές να αποτελέσουν βάση διαλόγου. Συγχρόνως απευθύνει έκκληση στην ακαδημαϊκή κοινότητα “για νηφαλιότητα και σύνεση”, αλλά προαναγγέλονται κινητοποιήσεις.
“Κοινή προσπάθεια όλων μας” σημειώνεται “ θα πρέπει να είναι η αδιατάρακτη λειτουργία του Πανεπιστημίου παράλληλα με την αγωνιστική διεκδίκηση των αιτημάτων για την ανάταξη του πανεπιστημίου χωρίς να καταστραφούν και να διαλυθούν σε λίγες μέρες ή βδομάδες αυτά, που με πολύ κόπο και μεράκι δημιουργήθηκαν μετά από πολλά χρόνια ή δεκαετίες”.
Το υπουργείο παιδείας
Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, πρόκειται για ένα ψήφισμα που δίνει το ερέθισμα να σκεφτούμε ότι ο διάλογος που ξεκινά με βάση το κείμενο διαβούλευσης, που για πρώτη φορά κατατέθηκε απευθείας στη Σύνοδο των Πρυτάνεων, θα είναι αποτελεσματικός.
Με την κατάθεση προτάσεων, όπως είπε η υπουργός ολοκληρώνοντας τις τοποθετήσεις της στη συνέντευξη Τύπου, θα πρέπει όλοι να γνωρίζουν ότι ξεκινάει ένας μεγάλος εθνικός διάλογος, στον οποίο θέση δεν έχουν οι κομματικές συγκρούσεις και όπου όλοι οφείλουν να συμμετάσχουν.
Ο υφυπουργός Παιδείας Γιάννης Πανάρετος μίλησε για τη δύσκολη περίοδο που περνάει η χώρα μας. «Εχουμε αναγκαστεί να κάνουμε δύσκολες επιλογές για να ξεπεράσουμε την κρίση», είπε, προσθέτοντας ότι στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι για να δημιουργήσουμε ανάπτυξη, θα πρέπει να επενδύσουμε στην καλύτερη λειτουργία των πανεπιστημίων. “Για το λόγο αυτό περιμένουμε οι ηγεσίες των πανεπιστημίων, οι καθηγητές και οι φοιτητές, να βοηθήσουν ώστε να διαμορφωθεί ένα πανεπιστήμιο για το οποίο θα είμαστε όλοι υπερήφανοι», πρόσθεσε.
Σε τροχιά καταλήψεων
Πάντως εκτός των πρυτάνεων και οι φοιτητές ακόμα και η κυβερνητική φοιτητική παράταξη της ΠΑΣΠ, αντιδρούν στις προτεινόμενες αλλαγές.
Ήδη στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο 6 τμήματα τελούν υπό κατάληψη ενώ γενικές συνελεύσεις φοιτητών θα πραγματοποιηθούν , εντός της εβδομάδας για να αποφασιστεί αν θα προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις.
Αντιδράσεις έχουν προκληθεί και στα ΤΕΙ καθώς οι πρόεδροι των τμημάτων της Αθήνας και του Πειραιά, απειλούν με λουκέτο αν δεν αυξηθεί η χρηματοδότηση τους , καθώς λόγω των μετεγγραφών, έχει αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των σπουδαστών τους.
Τέλος κοινή συνέλευση θα πραγματοποιήσουν οι δάσκαλοι (ΔΟΕ) και οι καθηγητές (ΟΛΜΕ), που θέτουν οικονομικά αιτήμα και απειλούν με κινητοποιήσεις.
http://www.cosmo.gr/News/Hellas/294150.html
Είναι τραγικό τα μαθήματα των ανθρωπιστικών σπουδών (αρχαία,Ιστορία και θρησκευτικά) να είναι
προαιρετικά.Εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι πολλοί νέοι,παρασυρμένοι από το κλίμα του ευδαιμο
νισμού,θα προσπεράσουν αυτά τα γνωστικά πεδία και θα πάνε στα μαθήματα της παπαγαλίας και της
υψηλής βαθμολογίας.Σταδιακά,λοιπόν,η εκσυγχρονιστική αριστερά πάει να αποδομήσει τον `Ελληνα
από την έννοια του πολίτη και να τον μετατρέψει σ’ένα απρόσωπο καταναλωτή χωρίς αρχές και αξίες.
Συνεπώς,είναι ανάγκη όλοι οι πολίτες να κατέβουν στις εκλογές και να ψηφίσουμε τα κόμματα που
διακρίνονται έμπρακτα για την εθνοκεντρική τους πολιτική.Αυτή είναι η μόνη τακτική που θα
υποχρεώσει τους φορείς του ιδεολογικού εκσυγχρονισμού να ματαιώσουν τα πλάνα για την διεθνο
ποίηση της εκπαίδευσης μας.
Νεκτάριος Κατσιλιώτης
Ιστορικός-Εκδότης
Γνωστό απο παλιά, πως λαός χωρίς ιστορία = λαός χωρίς μέλλον. Πολύ ευκολότερα χειραγωγείται ο νους που δε δύναται να γνωρίζει τους εχθρούς του, αφού οι πάντες του συστήνονται ως φίλοι και γείτονες! Το θέμα είναι πως με το να ρίχνουμε απλά το ανάθεμα στους “εισηγητές” τέτοιων ιδεών φρεσκοβγαλμένες απο το think tang of bildeberg, δε λύνεται το πρόβλημα. Το πολύ- πολύ να πάρει μια μικρή αναβολή. Η ανάγκη για προτάσεις ολοκληρωμένες απο τους Ιστορικούς, γλωσσολόγους και όλους τους ταγούς της Ελλάδας, είναι παραπάνω απο επιτακτικότατη!!!
Η κοινή Ιστορία είναι ένας από τους συνδετικούς κρίκους ενός έθνους. Το ότι η αντιπαθέστατη Δραγώνα έφυγε, δεν σημαίνει απολύτως τίποτε, αφού παραμένει η κυβέρνηση που την διόρισε.
Τι απέγινε, αλήθεια, μ’ εκείνη την εισαγγελική έρευνα που είχε διαταχθεί, μετά τις καταγγελίες ότι δεν έχει τα απαιτούμενα προσόντα για να διδάσκει σε ΑΕΙ; Ξέρει κανείς;
Τελικά παραιτήθηκε η Θάλεια Δραγώνα
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=9856%3Aparaitithike-i-th-dragona-apo-gg-tou-ipourgeiou-paideias&Itemid=1796
Αρκεί όλα αυτά να μην είναι ένα πυροτέχνημα για να ρίξουν στάχτη στα μάτια. Εξ άλλου τώρα η εξωτερική πολιτική που αφορά την γείτονα χώρα γίνεται με την βοήθεια του σήριαλ “Χίλιες και μία νύχτες”. Οι πρωταγωνιστές της σειρές βρίσκονται στην Ελλάδα κάθε φορά που συντρέχει λόγος…
Πέραν τούτου θα ήθελα να πω ότι το ζητούμενο είναι άλλο. Το θέμα είναι ότι και στον τομέα της εκπαίδευσης όπως και σε άλλους τομείς αυτό που προσπαθούν να κάνουν είναι να αντικαταστήσουν όλο και περισσότερους εργαζόμενους από μηχανές. Έχει γίνει στο μετρό, που γίνονται όλο και πιο σπάνιοι οι υπάλληλοι εισιτηρίων, απ’ ότι μαθαίνω θα γίνει σιγά-σιγά και με τις εξετάσεις ξένης γλώσσας στο Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, ήμουν εξετάστρια μέχρι πρό τινος αλλά μας έχουν απλήρωτους από τον Μάϊο, πολλές αεροπορικές εταιρίες καταργούν το συγκυβερνήτη, στην Βαρκελώνη υπάρχουν τραίνα που κάνουν δρομολόγια με αυτόματο χωρίς οδηγό, στην Γαλλία επίσης. Μπορείτε να καταλάβετε τί ακριβώς γίνεται. Κατά την γνώμη μου εκεί πρέπει να στραφούμε και να μην αποπροσανατολιζόμαστε. Γιατί όταν μας λένε ότι θα προσπαθήσουν να μειώσουν την ανεργεία λένε ψέμματα.
Και να ήταν τα μόνα ψέματα κυρία Καλούδη; Ποιός ξέχασε το ανήθικο λεφτά υπάρχουν! Ποιός απο εμάς δεν είδε τον καλυμμένο επιμελώς πίνακα στην πλάτη του Jefry; Το πιο αισχρό ψέμα είναι σήμερα η προώθηση της διαδικτυακής παιδείας. Πουθενά δεν αναφέρουν αν μη τι άλλο τις επιπτώσεις στην υγεία των παιδιών μας, απο την πολύωρη και καθημερινή έκθεσή τους στην ακτινοβολία των διαδραστικών πινάκων! Δεν ξέρω ποίοί είναι αυτοί που μπορούν να επωμιστούν τη χώρα μας και όλοι μαζί να την ξανά σηκώσουμε, διότι οι παρόντες υποκριταί που παίζουν σήμερα στην πολιτική σκηνή απο κάθε χώρο εμένα δε μου κάνουν. Σημασία έχει όμως να μην αρπαχτούμε απο τον πρώτο “Σωτήρα” που απλά θα καυτηριάζει τους υπάρχοντες, χωρίς να τον “ξεσκονίσουμε καλά-καλά”. Παρεμπιτόντως άκουσα χθες σε μια συζήτηση, πως οι οικονομικά εύρωστες οικογένειες της Ελλάδας, ήδη έχουν βρει σπίτια πολυτελείας σε χώρες του εξωτερικού, επιλέγοντας με προσοχή τις περιοχές, ώστε να έχουν τα καλύτερα ιδιωτικά σχολεία για τα παιδιά τους αλλά και όλα τα απαραίτητα που απαιτούν οι χλιδάτοι τρόποι ζωής τους! Τι μας λέει αυτό, που αθ΄΄ορυβα έχουν αρχίσει να την κοπανάνανε; Τι περιμένει εμάς και τα παιδιά μας;;;