Γράφει ο Ιωάννης Αμπατζόγλου*
Η Συμφωνία των Πρεσπών υπογράφηκε επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, επικυρώθηκε επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ και έγινε πλήρως αποδεκτή από την τωρινή κυβέρνηση της ΝΔ, μιας και η τελευταία είχε δηλώσει από την αρχή και σε όλους τους τόνους ότι θα τη σεβαστεί. Βέβαια, ο νυν πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης προεκλογικά δήλωνε ότι δεν θα απεμπολήσει το δικαίωμα του βέτο στην ένταξη των Σκοπίων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το οποίο προφανώς ξέχασε μόλις ανέλαβε την εξουσία. Αυτά στο πολιτικό πεδίο.
Τι γίνεται όμως στο καθημερινό επίπεδο; Το ότι η κυβέρνηση της χώρας μας όχι μόνο δεν προσφεύγει σε Διεθνείς Οργανισμούς με αίτημα την ακύρωση αυτής της κατάπτυστης συμφωνίας, αλλά βοηθάει με όλες της τις δυνάμεις να ενταχθούν τα Σκόπια στην Ευρωπαϊκή Ένωση –ως «Βόρεια Μακεδονία»– είναι δεδομένο. Αυτό όμως, δε σημαίνει ότι εμείς οι Έλληνες, θα επιτρέψουμε να μας ασκείται πίεση ή και τρομοκρατία προκειμένου να αποδεχθούμε τη Συμφωνία των Πρεσπών και μάλιστα να μας επιβάλλουν να την εφαρμόζουμε καθημερινά! Αυτό είναι και το πιο επικίνδυνο σημείο επειδή, αν και ο ελληνικός λαός –πέραν της πολιτικής εξουσίας– δεχθεί αυτή τη συμφωνία, τότε η πλαστογράφηση της ιστορίας και ο εθνικός μας ακρωτηριασμός θα παγιωθούν. Σε αυτό το πλαίσιο –του εξαναγκασμού του λαού μας να πειθαρχήσει στη Συμφωνία των Πρεσπών– συνέβηκε το πιο κάτω περιστατικό.
Την προηγούμενη εβδομάδα, μία δασκάλα, σε δημοτικό σχολείο της Δράμας, κατά τη διάρκεια του μαθήματος της Γεωγραφίας της πέμπτης τάξης και ενώ ήθελε να προετοιμάσει τους μαθητές για γραπτό τεστ, τους ρώτησε «με ποιες χώρες συνορεύει η Ελλάδα στα βόρεια σύνορά της;» και «ποιες χώρες ανήκουν στη βαλκανική χερσόνησο;». Κάποιοι μαθητές ανέφεραν ότι μία από τις χώρες αυτές είναι τα Σκόπια. Στο σημείο εκείνο η δασκάλα τους είπε ότι η χώρα αυτή λέγεται Βόρεια Μακεδονία. Τότε οι μαθητές τής είπαν «εμείς κυρία θα τα λέμε Σκόπια» και η δασκάλα τους απάντησε «εάν πείτε “Σκόπια” αντί “Βόρεια Μακεδονία” θα το εκλάβω ως λάθος και θα σας μειώσω το βαθμό!». Στη συνέχεια η δασκάλα έβαλε το γραπτό τεστ στους μαθητές, το οποίο μεταξύ των άλλων περιείχε και τα δύο πιο πάνω ερωτήματα. Όλοι οι μαθητές της συγκεκριμένης τάξης έγραψαν ως απάντηση τη λέξη «Σκόπια» αναφερόμενοι στο βαλκανικό σλαβικό κρατίδιο που βρίσκεται στα βόρεια σύνορά μας. Μετά από λίγες μέρες, η δασκάλα παρέδωσε στους μαθητές τα γραπτά, διορθωμένα και βαθμολογημένα. Με έκπληξη οι μαθητές διαπίστωσαν ότι η δασκάλα είχε εκλάβει ως σωστή την απάντηση «Σκόπια».
Το πιο πάνω παράδειγμα αποτελεί μάθημα υψηλής διπλωματίας. Πράγματι, από τη στιγμή που έχουμε δίκιο σε ένα θέμα (Σκοπιανό) και αντιδρούμε μαζικά (όλοι οι μαθητές ήταν ενωμένοι), ακόμα και εναντίον της εξουσίας (δασκάλα – υπουργείο παιδείας – σχολικά βιβλία) είναι δυνατόν να νικήσουμε. Και αυτό το τελευταίο δεν είναι θεωρητικό, το έκαναν πράξη οι μαθητές της πέμπτης δημοτικού του συγκεκριμένου σχολείου της Δράμας!
Πάντως, το θέμα της παραχάραξης της ιστορίας στα σχολικά βιβλία δεν σταματάει στο πιο πάνω περιστατικό, είναι πολύ πιο γενικευμένο. Τη φετινή σχολική χρονιά, δάσκαλοι και μαθητές αντίκρισαν στους χάρτες του βιβλίου της Γεωγραφίας της πέμπτης δημοτικού, την ονομασία «Βόρεια Μακεδονία». Πέραν των αναφορών στα κείμενα, η συγκεκριμένη πλαστογράφηση της ιστορίας έχει περάσει και στους χάρτες των σχολικών βιβλίων. Πλέον οι μαθητές βρίσκονται σε πολύ δύσκολη θέση. Πρέπει να δώσουν μεγάλο αγώνα για να πάνε κόντρα στο υπουργείο παιδείας, στα σχολικά βιβλία αλλά και σε όσους δασκάλους έχουν αποδεχθεί αυτές τις ανιστόρητες αλλαγές. Ουσιαστικά πρέπει να πάνε κόντρα σε ένα σύστημα, το οποίο μάλιστα υποστηρίζεται από ολόκληρο το πολιτικό κατεστημένο της χώρας μας.
Ωστόσο, είναι παρήγορο ότι σε πολλά σχολεία της Ελλάδας έχουν παρατηρηθεί έντονες αντιδράσεις από μαθητές, από γονείς αλλά και από δασκάλους στο θέμα της ανιστόρητης ονομασίας του γειτονικού μας κράτους. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που έχουν διαγράψει από τους χάρτες των σχολικών βιβλίων την ονομασία «Βόρεια Μακεδονία» και στη θέση της έγραψαν «Σκόπια». Μόνο συγχαρητήρια μπορούμε να δώσουμε σε αυτούς. Κυρίως όμως στους μαθητές, οι οποίοι σε αυτή την τρυφερή ηλικία δεν διστάζουν να τα βάλουν με τον κρατικό μηχανισμό για χάρη της πατρίδας τους.
Δεν πρέπει να σταματήσουν τέτοιου είδους αντιδράσεις. Όποτε παρατηρούνται παρόμοια φαινόμενα και επιχειρείται εξαναγκασμός των μαθητών να αποκαλέσουν Βόρεια Μακεδονία τα Σκόπια, θα πρέπει να καταγγέλλονται είτε σε πρόσωπα –όπως έγινε στη συγκεκριμένη περίπτωση σε εμένα– είτε σε συλλογικότητες που αγωνίζονται πάνω στο θέμα της Μακεδονίας μας. Μία τέτοια πατριωτική προσπάθεια, με μέλη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, έχει ξεκινήσει πριν από λίγες ημέρες και είναι το Σωματείο με την ονομασία «Επιτροπή Ελληνισμού» και email επικοινωνίας το «epitropiellinismou@gmail.com». Η Επιτροπή Ελληνισμού είναι στη διάθεση κάθε Ελληνίδας και κάθε Έλληνα που θέλει να καταγγείλει τέτοια περιστατικά.
Όλοι μαζί θα δώσουμε τον αγώνα!
Στο ξεπούλημα της Μακεδονίας δε θα κάνουμε πίσω ούτε χιλιοστό!
Από εμάς εξαρτάται η έκβαση του αγώνα, τον οποίο δεν πρόκειται να σταματήσουμε, παρά μόνο όταν ακυρώσουμε τη Συμφωνία των Πρεσπών και στείλουμε στη δικαιοσύνη αυτούς που την επινόησαν και την ολοκλήρωσαν.
Υ.Γ.1: Βλέπουμε ότι το σύστημα προσπαθεί με βίαιο τρόπο να αφελληνίσει τη νεολαία μας, η οποία αντιστέκεται σθεναρά και αποτελεσματικά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η νίκη που πέτυχαν οι μικροί μαθητές της πέμπτης δημοτικού είναι τεράστια και θα πρέπει από αυτήν να παραδειγματιστούν πρώτοι από όλους οι βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου. Για να το θέσω και λίγο πιο ωμά. Εάν οι Έλληνες βουλευτές διέθεταν τον πατριωτισμό και την ελληνική ψυχή αυτών των μικρών μαθητών, η χώρα μας θα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση.
Υ.Γ.2: Ακόμα και να υπήρξε κάποιος μαθητής ή μαθήτρια που να υπάκουσε στη δασκάλα και να αποκάλεσε «Βόρεια Μακεδονία» το κράτος των Σκοπίων στο γραπτό τεστ, δικαιολογείται επειδή οι μαθητές και οι μαθήτριες της πέμπτης δημοτικού είναι μικρά παιδιά και είναι φυσικό ορισμένες φορές να υποκύπτουν από φόβο προς τους δασκάλους τους, αλλά και για να μη μειωθεί ο βαθμός τους.
*Ο Ιωάννης Αμπατζόγλου είναι Ακτινοφυσικός Ιατρικής, διδάκτωρ του Ιατρικού Τμήματος του ΔΠΘ και Επιστημονικά Υπεύθυνος του Τμήματος Ιατρικής Φυσικής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης.
abadzoglou@yahoo.gr
epitropiellinismou@gmail.com
7 comments
Επιστροφη εις την εποχην των δηλωσιων μετα εθνικου προσημου;
“Ουσιαστικά πρέπει να πάνε κόντρα σε ένα σύστημα, το οποίο μάλιστα υποστηρίζεται από ολόκληρο το πολιτικό κατεστημένο της χώρας μας.”
Δυστυχως και του διεθνους κατεστημενου. Ολη η διεθνης Σαρα και η Μαρα συνωστισθη εις τας Πρεσπας προκειμενου να υπογραψωσι την καταπτυστον Συφωνιαν των Πρεσπων.
Το σχόλιο του κ. Ιωάννη Σπυρόπουλου με καλύπτει πλήρως. Η παραχάραξη της ιστορίας μας εκφράζει τις επιλογές του επίσημου κράτους, υποβαθμίζοντας την ιστορία μας. Γι αυτό, ο εθνομηδενισμός απειλεί να καταπιεί το εθνος. Ρίξτε μια ματιά στο τι πρεσβεύουν μέλη της Επιτροπής Ελλάδα 21, με πρόεδρο την κυρία Γιάννα Αγγελοπούλου, για να καταστεί σαφές όχι μόνο τι είδους εορτασμός της επετείου μας προετοιμάζεται, αλλά και που οδεύει η χώρα μας
“Εάν οι Έλληνες βουλευτές διέθεταν τον πατριωτισμό και την ελληνική ψυχή αυτών των μικρών μαθητών, η χώρα μας θα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση”
Αυτό είναι προφανές. Όμως, αυτή τη στιγμή το μόρφωμα ονομάζεται “Δημοκρατία τής Β. Μακεδονίας” με την έγκριση και τού δικού μας κράτους. Έτσι είναι καταχωρημένο στον ΟΗΕ, στο ΝΑΤΟ και στην ΕΕ, ως υποψήφιο κράτος-μέλος της. Τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δεν τούς ψήφισαν Σκοπιανοί. Έλληνες τούς έφεραν με την ψήφο των στην εξουσία, όπως Έλληνες έφεραν με την φήφο των και τούς σημερινούς στην κυβέρνηση, που όπως όλα δείχνουν, το πάνε για “Πρέσπες τού Αιγαίου”. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Η ζημιά με τα Σκόπια έγινε. Ας προλάβομε τουλάχιστον αυτήν τού Αιγαίου, που θα την ακολουθήσει η Θράκη και δεν ξέρω τι άλλο.
Ἄς μὴν παραξενευτοῦμε ἂν κάποιοι βο(υ)λευτὲς ἀπαντήσουν ὅτι ὁ Πατριωτισμὸς εἶναι παρωχημένο αἴσθημα ἤ, ἔτι χειρότερο, ὄτι οἱ Πατριῶτες εἶναι φασίστες!
Δυστυχῶς, ὁ ἐθνομηδενισμὸς ἅλωσε πρῶτα-πρῶτα τὴ Βουλή …
“Το ψάρι βρωμάει απ’ το κεφάλι”!!!
Συμπληρώνω: ΠΑΝΤΑ!!!
Είχα κι εγώ πέρυσι μια δυσάρεστη εμπειρία στο δημοτικό σχολείο, όπου εργάζομαι, στη Λευκωσία(Κύπρος).
Κατηγορήθηκα από δύο άθεες συναδέλφους, των οποίων τα παιδιά ήταν μαθητές μου, ότι δίδασκα ύλη εκτός βιβλίου και ότι αναφερόμουν στο Θεό σε άλλα μαθήματα.
Κι αυτό, γιατί μιλούσα στα παιδιά για τους αγίους που γιόρταζαν ή δίδασκα μια προσευχή ή έναν ύμνο στα παιδιά, που δεν περιλαμβανόταν στο βιβλίο.
Ακόμα και για τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών, δέχθηκα υποδείξεις από τον οικείο επιθεωρητή, να μην μιλήσω στα παιδιά πέραν των 5 λεπτών για τους μεγάλους αυτούς Αγίους των Γραμμάτων, αφού δεν ήταν μέσα στη διδακτέα ύλη .
Δεν είχα καμία στήριξη από τη διευθύντρια και τον επιθεωρητή του σχολείου.Δέχτηκα απειλές από το σύζυγο της μιας συναδέλφου. Δέχτηκα αυστηρές υποδείξεις από τη διευθύντρια, τον επιθεωρητή, καθώς και από τον ιερέα-λειτουργό του Γραφείου Αναλυτικών Προγραμμάτων(ομάδα Θρησκευτικών), να ΜΗΝ διδάσκω τίποτα το οποίο δεν περιλαμβάνεται στο βιβλίο.
Οι δύο συνάδελφοι μετέτρεψαν τα παιδιά τους σε κατασκόπους, που μετρούσαν και κατέγραφαν κυριολεκτικά καθετί που έλεγα, για να με ελέγχουν και να με τρομοκρατούν.
Όλοι πούλησαν την πίστη και τις αξίες τους, για να ικανοποιήσουν τη μειονότητα του αθεισμού.Καταπάτησαν το δικαίωμα τόσων παιδιών για μάθηση, χάριν των ολίγων, που δεν ασπάζονται τον χριστιανισμό!!!
Μόνο μου στήριγμα ο Θεός και οι προσευχές αγίων γερόντων που με στήριξαν μέχρι τέλους.
Δόξα τω Θεώ! Το έργο μου συνέχισα όπως έπρεπε,μέχρι τέλους!
Σας συγχαιρω!