Wednesday 2 October 2024
Αντίβαρο
Επίκαιρα Ναπολέων Λιναρδάτος

Γιατί πρέπει να κλείσει η ΕΡΤ

12062013ert

Ναπολέων Λιναρδάτος

Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στον κόσμο όπου η κακοδιαχείριση, η σπατάλη, η διαφθορά και η αργομισθία θεωρούνται κεκτημένα δικαιώματα, τα οποία οφείλει να τα διατηρεί η κοινωνία έστω και αν οδηγούμαστε στην καταστροφή.
Η Ελλάδα πεθαίνει. Πεθαίνει γιατί ως κοινωνία πιστέψαμε ότι μπορεί να υπάρχει ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού που μπορεί να καταναλώνει χωρίς να παράγει. Πεθαίνει, γιατί για πολλά χρόνια τώρα τα δανεικά μας επέτρεψαν να ζούμε στις ψευδαισθήσεις μας, αποφεύγοντας την πραγματικότητα με κάθε μέσο. Πεθαίνει, γιατί πολύ πριν ξεσπάσει η κρίση, είχε αρχίσει να δημιουργείται μια τάξη νεόπτωχων που ήταν αποτέλεσμα μιας κοινωνίας που αντί να δημιουργεί πλούτο τον κατέστρεφε σε ένα χυδαίο και αλαζονικό πάρτι διάβρωσης συνειδήσεων και εκφυλισμού θεσμών.

Κλασσικό παράδειγμα αυτής της ύβρεως η ΕΡΤ. Η σπατάλη, η διαφθορά και η αργομισθία είχαν φτάσει σε τέτοιο επίπεδο που είναι δύσκολο να βρεις Έλληνα που να μην έχει μια ιστορία για όλα τα απίθανα που συνέβαιναν στο ραδιομέγαρο.

Όπως:
– Την νεαρή απόφοιτο πανεπιστημίου με τον μπαμπά μέλος του ΠΑΣΟΚ που θα διοριστεί στην ΕΡΤ. Θα περνάει κανά δυο φορές την εβδομάδα να βάζει τυπικές υπογραφές. Οι καθαρές ετήσιες αποδοχές της θα έχουν φθάσει τα 60,000 ευρώ και στον πολύ ελεύθερο χρόνο της θα τρέχει μια αντιπροσωπία πολυεθνικής την «οποία η ίδια διεύθυνε full-time.»
– Ο αρχισυντάκτης στο γραφείο ρεπορτάζ την ΝΕΤ που θα ψάχνει ρεπόρτερ για να καλυφθεί έκτακτο θέμα της επικαιρότητας, και όταν τελικά βρει την ρεπόρτερ αυτή θα αρνηθεί να κάνει την δουλεία της γιατί «είναι στο μπαρ για ποτό.»
– Τους τεχνικούς που θα αφήνουν σύγχρονα και ακριβοπληρωμένα μηχανήματα στο υπόγεια να σαπίζουν, γιατί ποιος έχει όρεξη τώρα να κάνει σεμινάρια για να μάθει πως λειτουργούν.
– Την ΕΡΤ3 με τους 422 εργαζόμενους και τις 490 συνδέσεις κινητών τηλεφώνων.
– Τα 300 ευρώ για επίδομα καφέ σε στελέχη της ΕΡΤ, και τους δημοσιογράφους που δεν έχουν πατήσει στο ραδιομέγαρο για καμιά δεκαετία, αλλά κατά κάποιο τρόπο πληρώνονται και υπερωρίες.

Αυτά είναι μια εξαιρετικά μικρή συλλογή συμβάντων από τον απίθανο λαβύρινθο διαφθοράς και σπατάλης της ΕΡΤ. Και όλα αυτά και πολλά άλλα υπάρχουν για να πληρώνει ο Έλληνας πολίτης ποσό δεκαπλάσιο από ένα ιδιωτικό κανάλι που έχει την διπλάσια ακροαματικότητα από την ΕΡΤ. Αν δεν μπορούμε να αλλάξουμε την ΕΡΤ, τότε σίγουρα δεν μπορούμε να αλλάξουμε την Ελλάδα.

Η συντεχνία των δημοσιογράφων έχει επιβάλει την σιωπή σε όλη την Ελλάδα. Οι μόνες εκπομπές που επιτρέπονται είναι αυτές που αφορούν το θέμα της ΕΡΤ. Σαν να μη έφθανε αυτό, ακόμα και σ΄ αυτές τις εκπομπές απαγορεύεται να συμμετέχουν πολιτικοί ή δημοσιογράφοι που διαφωνούν με την γραμμή της συντεχνίας.

Για τους 2.656 της ΕΡΤ θα πρέπει να ακινητοποιηθεί όλη η Ελλάδα. Για τους 1.500.000 ανέργους του ιδιωτικού τομέα δεν κουνήθηκε φύλλο. Και όλοι αυτοί άνεργοι δεν είναι έτσι τυχαία στο δρόμο. Μπορεί ακόμα και στις “καλές” εποχές να μην τα πήγαιναν καλά, αλλά τώρα τους έτυχε να πληρώσουν με την ανεργία τους τις σπατάλες και τις αργομισθίες της άλλης Ελλάδας που ζει στις πράσινες κοιλάδες του βαθέως κράτους. Στην Ελλάδα άλλος τα σπάει, άλλος τα πληρώνει. Και αυτός που τα σπάει έχει και το θράσος να φιγουράρει την αλαζονεία του από τηλεοράσεως επί εικοσιτετραώρου βάσεως.

21 comments

Κωσταντίνος Ευαγγελακόπουλος 14 June 2013 at 23:04

Αξιότιμε κ. Λιναρδάτε, επιτρέψτε μου μια μικρή προσθήκη στην ανάλυση σας.
Αλήθεια, δεν προκαλεί εντύπωση η τόση “λατρεία” των ιδιωτικών καναλιών στην καημένη την ΕΡΤ. Η τόση αλτρουιστική συμπαράσταση, ΕΝΑΝΤΙΟΝ του συμφέροντος τους!…. Ή μήπως η συγκεκριμένη ΕΡΤ, που δεν έχει ελπίδα βελτίωσης και ανταγωνιστικότητας εις τον αιώνα, είναι το ζητούμενο. Έτσι κι αλλιώς τα κορόιδα την πληρώνουν τόσα χρόνια.
Φαντάσου λέει, μια δημόσια τηλεόραση με μερίδιο τηλεθέασης 30-40%. Εφιάλτης!!!

Reply
Tip 14 June 2013 at 23:58

“Για τους 1.500.000 ανέργους του ιδιωτικού τομέα δεν κουνήθηκε φύλλο.”

Συγγνώμη, ο αρθρογράφος έχει την εντύπωση ότι η κινητοποίηση αυτή, γίνεται για την ΕΡΤ και μόνο; Αφορμή είναι. Θα έπρεπε κάθε άνεργος και κάθε ένας που δεν χαίρεται με την κατάντια της χώρας, να χαίρεται με αφορμές που μπορούν να κινητοποιήσουν τον κόσμο και όχι να προσπαθεί να μας ξανακάτσει στον καναπέ.

Επίσης, το σχόλιο αυτό, αν το διατυπώσεις αλλιώς είανι σαν να λέει:

“επειδή δεν έγιναν μαζικές διαδηλώσεις που ν’ αναφέρονται συγκεκριμένα στους ανέργους του ιδιωτικού τομέα, τότε να μην γίνει ΠΟΤΕ καμία κινητοποίηση για κανέναν άνεργο”!

Έχει δηλ. λογική αυτό το πράγμα;

Επίσης, η ισοπέδωση δεν είναι καλή. Να θιγούν αυτοί που έκλεψαν και όχι όλοι. Να πετάμε τις οικογένειες στα σκουπίδια επειδή έκλεψαν κάποιοι. Να βρεθούν και να πληρώσουν.

Αλλιώς, να κλείσουμε και όλα τα νοσοκομεία που έχουν κατασπαταλήσει το δημόσιο χρήμα και να διώξουμε όλους τους γιατρούς και τους νοσηλευτές που υπηρετούν εκεί, και επίσης να εξαφανίσουμε και τον στρατό για τις μίζες που έχουν πάρει όλα αυτά τα γομάρια της πολιτικής ηστρατιωτικής ηγεσίας κατά καιρούς.

Δεν πάει έτσι ρε παιδιά… Κι εσύ αρθρογράφε, αν σε πάνε σε διακαστήριο από παρεξήγηση, ανάμεσα σε 10 κακοποιούς, περιμένεις να καταδικάσουν τους 9 και εσένα να σε αφήσουν να φύγεις. Δεν θέλεις να καταδικάσουν κι εσένα επειδή βρέθηκες στο κατηγορητήριο χωρίς να φταις. Έτσι είναι η δικαιοσύνη.

Reply
Nίκος 15 June 2013 at 01:40

Ας ενημερωθεί καλύτερα ο – καλοπροαίρετος πιστεύω – αρθρογράφος για το ρόλο της DIGEA στο κλείσιμο της ΕΡΤ και για την επιδίωξη των εργολάβων-καναλαρχών της κουλτούρας του στρινγκ, του Σουλεϊμάν και της Μενεγάκη, οι οποίοι χρωστάνε πάνε από 300 εκατομμύρια στο δημόσιο. Η DIGEA θα είναι ο μόνος εν δυνάμει συμμετέχων στην επικείμενη δημοπρασία των αδειών ψηφιακής ευρυεκπομπής, εγκαθιστώντας μονοπώλιο και με κλειστή την ΕΡΤ, το μόνο ως τώρα νόμιμο κανάλι. Ας διαβάσει επίσης ο καθένας το σχέδιο νόμου για τη νέα ΕΡΤ, είναι ένα σχέδιο που διαιωνίζει τον κυβερνητικό παρεμβατισμό και κρατά και το τέλος υπέρ ΕΡΤ. Συγχρόνως, με κλειστή ΕΡΤ, άρα και τα λογιστήρια της, δίνεται συγχωροχάρτι άνευ προηγούμενου ελλέγχου για τα πεπραγμένα και σκάνδαλα των κομματικά διορισμένων διοικήσεων της. Κανείς έλεγχος και καταλογισμός λοιπόν. Απορώ για ποιά αλλαγή μιλάμε. O σύνδεσμος για τη δημόσια διαβούλευση (ξεκίνησε τέλη Μαΐου) που μπορεί να οδηγήσει σε εικονικό διαγωνισμό και ανάθεση στη DIGEA του μονοπωλίου στην ψηφιακή τηλεόραση (αφού πλέον δεν υπάρχει ΕΡΤ για να υποβάλει πρόταση) ακολουθεί. Θέμα “Περιορισμό του Αριθμού των Δικαιωμάτων Χρήσης Ραδιοσυχνοτήτων Επίγειας Ψηφιακής Ευρυεκπομπής και τη Διαδικασία Χορήγησής τους”. http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0124.html. Πέρας διαβούλευσης η 19η Ιουνίου 2013 ενώ το ΦΕΚ κλεισίματος της ΕΡΤ έχει ημερομηνία 12 Ιουνίου! Ακολουθεί μήπως στο καπάκι και η προβλεπόμενη δημοπράτηση; Και η νέα ΕΡΤ θα ξεκινούσε ως το Σεπτέμβριο είπε ο Κεδίκογλου! Τώρα διαδίδεται πως θα επισπευθεί η δημιουργία της ΝΕΡΙΤ και θα υπάρξει ίσως μεταβατικός φορέας. Ότι μεσοβέζικο και ασθενές κι αν υπάρξει εν τέλει, απορώ αν θα δύναται χρονικα ή θα επιτραπεί να συμμετάσχει στην προβλεπόμενη δημοπρασία.

Reply
Kyriakos Papadopoulos 15 June 2013 at 04:34

Διαβάζω χρόνια τὸ Ἀντίβαρο.

Καὶ θέλω νὰ ἐλπίζω ὅτι, παρὰ τὶς ὅποιες διαφωνίες καὶ
διαφορὲς μὲ τοὺς συντελεστές του, δὲν ἔχει χάσει τὴν οὐσία του.
Διότι δυστυχῶς βλέπω μιὰ στροφὴ πρὸς τὴν δοκιμασμένη καὶ
ἀποτυχημένη συντήρηση. Γιὰ νὰ ἐξακολουθῶ νὰ τὸ παρακολουθῶ
σημαίνει ὅτι ὑπάρχουν ἀκόμα ἄρθρα ποὺ ἀποτελοῦν
ὅντως ἀντίβαρο στὴν ἰδιωτεία.

Αὐτὴ τὴν στιγμὴ ὁ τόπος περνάει τὴν χειρότερη μορφὴ δικτατορίας ποὺ
ἔχει ὑπάρξει στὸν ἀνεπτυγμένο κόσμο.

Ὁ Πρωθυπουργὸς μιᾶς μειοψηφίας, ὁ Ἀντώνης Σαμαρᾶς,
μόλις πρίν λίγες ὧρες μίλησε γιὰ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ καὶ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ, μπροστὰ
στὴν κομματικὴ νεολαία του, μὲ μιὰ γλώσσα ξύλινη, τόσο οἰκεία πιά,
ποὺ δὲν χωρᾶ αὐταπάτες: οἱ κομματικὲς νεολαῖες εἶναι καὶ θὰ εἶναι ἐκκολαπτήρια
κρατικοδίαιτων κηφήνων καὶ ρουφιάνων τῶν τίμιων καὶ ἀκομμάτιστων συμπολιτῶν.

Ποῦ εἶσαι Σωτήρη Μητραλέξη, μὲ τὸν ἐπαναστατικὸ καὶ πύρηνο λόγο, ποὺ
θαύμασα καὶ θαυμάζω; Ποῦ εἶναι ἡ πληθορικότητα τῆς Πολιτικῆς Ἀδολεσχίας;
Τώρα ποὺ σὲ χρειαζόμαστε σιωπᾶς; Συμφωνεῖς δηλαδὴ μὲ τὸ μαύρισμα τῆς
τηλεόρασης; Ἐμπιστεύεσαι τὴν κυβέρνηση αὐτή, αὐτὰ ποὺ κάνει καὶ μὲ τὸν
τρόπο ποὺ τὰ κάνει; Ὅλα βαίνουν καλῶς; Δικαιοῦται μιὰ τρικομματικὴ καὶ
μειοψηφικὴ κυβέρνηση νὰ παίρνει τόσο σοβαρὲς ἀποφάσεις, σὲ καιρὸ
ἀστάθειας; Ἡ ΕΡΤ εἴμαστε ἐμεῖς: ἄν πάσχει, εἶναι καθρέπτης τῆς κοινωνίας
μας. Τὴν μαυρίζουμε μιὰ κοινωνία ἄν εἶναι ἄρρωστη; Ἀκόμα καὶ ὁ παρανοϊκὸς
Δικτάτορας, Γεώργιος Παπαδόπουλος, μίλησε γιὰ Γύψο, ὅχι γιὰ κόψιμο
κεφαλιοῦ…ἀκόμα καὶ αὐτὸς δὲν τόλμησε νὰ κάνει πράγματα ποὺ τὰ
κάνουνε οἱ σημερινοὶ μὲ ἀπίστευτο θράσσος καὶ ἐκπληκτικὴ ἀδιαφορία
γιὰ τὶς συνέπειες.

Ἀνδρέα Σταλίδη;

Φειδία Μπουρλᾶ; Πρὸς τί ἡ σιωπή;!

κ. Χολέβα;

Προφανὴ ὅλα αὐτὰ ποὺ παρέθεσα χωρὶς φόβο, γιὰ κάθε ἄνθρωπο μὲ
τὸ μέσο IQ. Δὲν ἔχω κάτι νὰ φοβηθῶ. Σὰν ἐλεύθερος Πολίτης ποὺ δὲν
ἀνήκω σὲ μαγαζὶ θὰ καταγγείλω αὐτὴ τὴν ἀθλιότητα.

Ἔχω καὶ μιὰ ἐρώτηση:

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ, ποὺ πλήρωσαν μὲ ἰδρώτα καὶ αἵμα ΓΕΝΕΕΣ ἐπὶ γενεῶν;
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΑΥΡΙΣΑΝ; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ;!! Ἰδοῦ:

http://www.ert-archives.gr/

Πῶς γνωρίζουμε, τὴν στιγμὴ ποὺ ἡ ψηφιοποίησή του βρισκόταν ἐν ἐξελίξῃ, ὅτι
δὲν ἔχουν γίνει στοχευμένες κλοπές, σημαντικῶν ἱστορικῶν τεκμηρίων;

Ἡ ἐρώτηση ἀπευθύνεται στὸ τεκμηριωμένα εὐαίσθητο Ἀντίβαρο στὴν μελέτη
τῶν πηγῶν. Αὐτὴ τὴν στιγμὴ οἱ πηγὲς ἑνὸς αἰώνα ἱστορίας βρίσκονται σὲ ἄμεσο
κίνδυνο.

Κάνετε κάτι…

Reply
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΜΠΡΟΣ 15 June 2013 at 10:34

Συμφωνώ απόλυτα με τον κ.Κυριάκο Παπαδόπουλο.Αν το Αντίβαρο θέλει να παραμείνει σοβαρό πατριωτικό,τέτοια άρθρα αμαυρώνουν την εικόνα του και του δείνουν την εικόνα του ακροδεξιού και φασιστικού μέσου ενημέρωσης.Θέλω να πιστεύω οτι αυτό δεν συμβαίνει.Δεν μας φτάνουν τα προπαγανδιστικά θρασύτατα ψέματα αλά Κεδίκογλου και οι γκεμπελίστικες ατάκες του μαζί τα φάγαμε, και της κοινωνικής αυτοματοποίησης,θα έχουμε το Αντίβαρο συνεργό σε τέτοιες πρακτικές;

Reply
Δημήτρης Σταθακόπουλος 15 June 2013 at 11:24

” Η Διχόνοια που βαστάει ένα σκήπτρο η δολερή καθενός χαμογελάει, πάρ’ το, λέγοντας, και συ..” Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΑΣ ΥΜΝΟΣ !!!

Με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις αναφορικά με το θέμα της ΕΡΤ και το τι αυτό προοιωνίζει για το κοινωνικοπολιτικό μέλλον όλων μας, ως νομική κρατική υπόσταση, έχω να πώ τα εξής:
Ο Δημόσιος χαρακτήρας ενός τουλάχιστον ραδιοτηλεοπτικού μέσου, είναι υποχρεωτικός για τις χώρες της Ε.Ε .
Το δημόσιο αυτό μέσον πρέπει να λειτουργεί σύγχρονα, αντικειμενικά , με προσφορά και στα πλαίσια της ορθής οικονομικής διαχείρισης, αφού συντηρείται από τους πολίτες, με καταβολή ανταποδοτικού τέλους .
Δυστυχώς στην Ελλάδα, το μέσον αυτό χρησιμοποιήθηκε καθ’ υπερβολήν ως δίαυλος εκμαυλισμού και προπαγάνδας επί Χούντας και ως άντρο πελατειακής κομματικής εκμετάλλευσης ΠΑΣΟΚ – ΝΔ, με παχυλές αποζημιώσεις και ακριβές παραγωγές, από το 1974 μέχρι σήμερα.
Εν τούτοις πρέπει να αναγνωριστεί η τεράστια προσφορά των διαχρονικά αληθινά εργαζομένων υπαλλήλων της ΕΡΤ που άοκνα κατέγραψαν και διαφύλαξαν όλο το οπτικοακουστικό υλικό της σύγχρονης ιστορίας της Ελλάδας, γεγονός που καθιστά την εργασία τους ανεκτίμητη και το αρχειακό υλικό της ΕΡΤ, κιβωτό γνώσης και μελλοντικής έρευνας και συλλογικής εθνικής μνήμης.
Η εξυγίανση του μέσου αυτού, όπως και άλλων φορέων που το πολιτικό σύστημα φρόντισε να μεταβάλει σε «πόρνη Βαβυλώνα» ( Αποκάλυψη Ιωάννη ), δεν μπορεί να γίνει εν μία νυκτί , με ασαφείς νομικές διαδικασίες που υπερβαίνουν τους συνταγματικούς θεσμούς και καταφανώς προοιωνίζουν κυβερνητικές αποφάσεις που θυμίζουν τις εποχές «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» , ενώ η εξυγίανση από τους «Τιμητές κυβερνητικούς» , επ’ ουδενί γίνεται με τη δημιουργία ενός νέου τάχα δημόσιου φορέα, που ουσιαστικά ως ΝΕΡΙΤ ( το Ι σημαίνει ιντερνέτ ) θα είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου ( ΝΠΙΔ ) συντηρούμενο πάλι από τα ανταποδοτικά τέλη των πολιτών μέσω ΔΕΗ, αλλά με έλεγχο και διαχείριση ιδιωτικών ή μικτών συμφερόντων. Είναι οξύμωρο και σε κάθε περίπτωση , μη διαυγές που πιθανολογεί χειρότερο και απονευρωμένο από δημόσιο και εθνικό χαρακτήρα ραδιοτηλεοπτικό μέσο αφού το ίδιο το νομοσχέδιο για την ίδρυση της ΝΕΡΙΤ αφήνει τέτοια περιθώρια.
Η αθρόα απόλυση του συνόλου του προσωπικού αντίκειται στην ευρωπαϊκή νομοθεσία που επιβάλλει την τήρηση διαδικασιών ενημέρωσης και διαβούλευσης ακόμη και επί διακοπής λειτουργίας μιας επιχείρησης.
Επί του θέματος θα συνεδριάσει η Ολομέλεια του ΣτΕ στις 27.09.2013, κυρίως για τις παραβιάσεις του άρθρου 15 του Συντάγματος , που αφορά τους κανόνες λειτουργίας της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, καθώς και του άρθρου 25 που καθιερώνει τον κανόνα της αρχής της αναλογικότητας.
Ως νομικός θεωρώ ότι η απόφαση καταφανώς είναι παράνομη αφού δεν υπογράφεται, όπως επιβάλλει η νομοθεσία, από τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ.Αντώνη Μανιτάκη, ενώ δεν έχει εμπεριστατωμένη αιτιολογία ως προς το κλείσιμο της ΕΡΤ , άρα είναι και αόριστη, ενώ η λογική του Μ.Αλέξανδρου , ότι δεν λύνεται κόβεται ( γόρδιος δεσμός ) δεν εμπίπτει στην παρούσα.
Η λογική δεν πληρώνω φόρο, δεν πληρώνω ΕΡΤ, δεν πληρώνω δημόσιες κοινωνικές υπηρεσίας υγείας, ασφαλείας κ.λ.π ΔΙΟΤΙ ΤΑΧΑ ΔΕΝ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΟΛΟΙ διότι, ή με συχνότητα, δεν με βρίσκει σύμφωνο, έστω και εάν οι δημόσιοι αυτοί κοινωνικοί φορείς , κατάντησαν καταχρηστικά άνδρα ρουσφετολογίας και εκμαυλισμού των ψηφοφόρων ΠΑΣΟΚ – ΝΔ επί σειρά δεκαετιών. Το ζητούμενο είναι να υπάρχει ο υγιής δημόσιος χαρακτήρας τους και όχι το κλείσιμό τους για να δημιουργηθούν άλλοι καταχρηστικότεροι φορείς και μάλιστα με ιδιοτελή ιδιωτικά συμφέροντα νομοθετικά πλέον κατοχυρωμένα .
Προσωπικά αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω την πλήρη αντίθεση και την έντονη ανησυχία μου για το περιεχόμενο αλλά και για τον τρόπο θεσμοθέτησης μέτρων όπως η αιφνιδιαστική παύση λειτουργίας της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης και το τι αυτή προοιωνίζει για το μέλλον φορέων και πολιτών. Είκοσι τουλάχιστον φορείς ,αναμένεται να έχουν την τύχη της ΕΡΤ και κυρίως η ιδιωτικοποίηση της χρήσης του Νερού στην ΕΕ και την Ελλάδα.
Η βάσιμη, ή μη επίκληση στόχων δημοσιονομικής εξυγίανσης δεν μπορεί να νομιμοποιεί και να καθαγιάζει το ο,τιδήποτε.
Δεν είναι η ΕΡΤ, αλλά οι θεσμοί και η παιδεία των πολιτών . Η ΕΡΤ ήταν ο εκάστοτε κυβερνητικός δίαυλος και ουδέποτε ξεσήκωσε πολίτες , όμως ελπίζω να γίνει το εντροπικό εκείνο γεγονός , που παράξοδα ( αντί να κοιμήσει επαναστατικές συνειδήσεις ) θα γίνει η αφορμή και ο πόλος αφύπνισης όλων μας και ειδικά των απολυμένων, ανέργων , συγγενών αυτοκτονημένων για να πούμε ΔΕΝ ΠΑΕΙ άλλο. ‘Ελεος πιά. ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ κύριοι κυβερνώντες και τροϊκανοί και λοιποί που σκυλεύετε στις ζωές μας κοροϊδεύοντάς μας κατάμουτρα επί 3 συνεχή χρόνια , που χρωστάγαμε 1 και τώρα χρωστάμε 10, που μας διαλύσατε τη ζωή. Προσωπικά δεν έχω πιά να χάσω κάτι ( με διαλύσατε ) ….. εσείς οι κυβερνώντες έχετε να χάσετε από την οργή μου !!!!

Reply
ΤΑ 15 June 2013 at 13:30

Με ένα νομικό έκτρωμα (ΠΝΠ), όπως ορθά εκθέτει ο κ. Σταθακόπουλος, αντί να θεραπεύσουν, δοκίμασαν να κόψουν το χέρι.
Ποιός, κ. Λιναρδάτε, θα προβεί στα κατά κοινή λογική αναγκαία;
Οι ίδιοι οι κακοδιαχειριστές και σπάταλοι, που εξέθρεψαν τη διαφθορά επί 10ετίες;
Εχουν οι κύριοι υπεύθυνοι για την περιέλευση στην ανεργία πάνω από 1,5 εκατομμύριο συμπολιτών να τους επικαλούνται για να περιάγουν στην ίδια κατάσταση και άλλους;
Δεν απωλέσαμε ακόμη το μυαλό μας, για να ξεγελά αυτός που στο Μουσείο της Ακροπόλεως, υπουργός ων “Πολιτισμού”, διόρισε τη μισή εκλογική του πελατεία;
Ή ο εκπρόσωπός του που προ έτους “έσκουζ唨για το κλείσιμο της ΕΤ1;
Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει.
Για να αφήσουμε το άθλιο παραμύθι ότι από το 1974 και δώθε κυβερνούσε δήθεν η αριστερά (άλλο αν έχει και αυτής τις “αμαρτίες” της).
Φτάνει το προπαγανδιστικό δούλεμα.
Για τη μέγιστη ήττα του Ελληνισμού, τη Μικρασιατική καταστροφή ήσαν εντελώς ανεύθυνοι και οι 6 εκτελεσθέντες (και όχι μόνον αυτοί) και ευθύνετο η αγράμματη γιαγιάκα στις υπώρειες της Πίνδου, του Ταϋγέτου, της Γκιώνας ή του Ολύμπου;
Ελεος!

Reply
Ιωάννης Σχοινάς 15 June 2013 at 13:49

Προς τι η προσπάθεια αποπροσανατολισμού; Αλλού πλεονάζουν οι ηλίθιοι!

Reply
George Kotsopoulos 15 June 2013 at 17:55

Ας με συγχωρέσει ο γράφων τις παραπάνω γραμμές (αν και δεν διαφωνώ ιδιαίτερα με τα επιχειρήματά του) διαφωνώ όμως ριζικά με τον τίτλο αλλά και τα συμπεράσματά του.
Αν η ΕΡΤ που μέχρι εχθές λοιπόν ήταν η ρίζα του κακού και “πρέπει” να κλείσει, δεν θα έπρεπε να έχει γίνει κάτι με τη siemens ή με το βατοπέδι, ή με τόσα και τόσα σκάνδαλα που “έβαλαν μέσα” όλο το κράτος και χαθήκαν πίσω από παραλείψεις και παραγραφές ;

Μήπως κάποιος σοβαρά σκεπτόμενος άνθρωπος θα πιστέψει πως οι ίδιοι που έχουν φτάσει την ΕΡΤ σε αυτό το σημείο και την κοινωνία ολόκληρη στο ναδίρ, αυτοί που κλείνουν σήμερα έναν δημόσιο οργανισμό με μια τζίφρα, αύριο θα δημιουργήσουν έναν “ανεξάρτητο”, “δημοκρατικό” και “αξιοκρατικό” φορέα με … προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ ; Aλλά και κάποιους από τους παλιούς της ΕΡΤ (να καθησυχάσουμε και την πελατεία μας !)

Ας μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας. Τόσο το κλείσιμο της ΕΡΤ όσο και ο τρόπος με τον οποίο επετεύχθη είναι ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ, ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ, ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ.

Αν περάσει, θα έχει σοβαρό πρόβλημα ολόκληρη η κοινωνία.
Σε όλους τους τομείς.

Reply
Μαχαων 16 June 2013 at 18:38

Ωραία. Μηδενική ανοχή στις σπατάλες. Άρα σειρά έχει τώρα… για να δούμε … για να δούμε …ποιος άλλος σπαταλά…. α! η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ. Αυτούς να κλείσουμε και να τους βάλουμε και φυλακή!

Reply
Γιώργης 16 June 2013 at 20:17

Και για όλα τα κακά που αναφέρεις ευθύνονται οι υπάλληλοι της ΕΡΤ ή οι πολιτικοί τους προιστάμενοι;

Και ας υποθέσουμε ότι την κλείσαμε την ΕΡΤ, τους πετάξαμε όλους στο δρόμο, δικαίους και αδίκους, και προσλάβαμε μέσω ΑΣΕΠ αποφοίτους από το Χάρβαρντ, το ΜΙΤ, το Καίμπριτζ και την Οξφόρδη, …μόνο.

Με δεδομένο το ότι στην ηγεσία της χώρας θα εξακολουθήσει να υπάρχει ακόμα το ίδιο διεφθαρμένο πολιτικό κατεστημενο, είτε κόκκινο, είτε μπλε, είτε πράσινο, είτε ό,τι θέλεις, πες μου σε παρακαλώ, σε πόσους μήνες η ΝΕΡΙΤ, ή όπως αλλιώς την ονομάσουν, θα γίνει ξανά όπως ήταν η παλιά ΕΡΤ και χειρότερη;

Reply
Λαρισαίος 16 June 2013 at 23:02

Κύριε Λιναρδάτο,

αυτά που περιγράφετε συμβαίνουν σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του ελληνικού δημοσίου. Με αυτή τη λογική θα έπρεπε να κλείσουν και να ξανανοίξουν οι φυλακές, ο στρατός, η αστυνομία,οι εφορίες, η Βουλή…και ποιά εγγύηση υπάρχει ότι οι άνθρωποι που δεν είναι ικανοί να εξυγιάνουν την παλιά ΕΡΤ είναι σε θέση να δημιουργήσουν από την αρχή μιά νέα, καλύτερη και υγιή ΝΕΡΙΤ; Μην ξεχνάμε ότι είναι οι ίδιοι άνθρωποι που έχουν βάλει και αυτοί ένα σωρό καρφιά στο φέρετρο της ΕΡΤ κάνοντας αθρόες προσλήψεις ημέτερων. Ή μήπως ξεχάσαμε την Ανθή Σαλαγκούδη;

Reply
Πατριώτης 17 June 2013 at 09:44

Κατά την ταπεινή μου άποψη, το κλείσιμο της ΕΡΤ είναι μία ακόμη κίνηση φθηνού εντυπωσιασμού, απ’ αυτές στις οποίες μας έχει συνηθίσει ο Σαμαράς και το μάλλον κακό επικοινωνιακό του επιτελείο. Προσέξτε:

1) «ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ»: Τότε «πούλαγε» το λαθρομεταναστευτικό, λόγω ΧΑ. Ξεκίνησε την 4/8/2012, με προοπτική να απελάσει τους λαθρομετανάστες. Κάνανε τόσο ντόρο, λες και πράγματι θα «επανακαταλαμβάναμε τις πόλεις μας» (έτσι ακριβώς δεν είχε πει ο πρωθυπουργός;). Αποτέλεσμα; Μειώθηκαν οι εισροές μόνον από τον Έβρο και έτερον ουδέν. Οι εντός παραμένουν. Ξεχάστηκε η ιστορία αυτή.

2) Κατοχικό δάνειο και πολεμικές επανορθώσεις/αποζημιώσεις: Μάζευαν, λέει στοιχεία, λες κι αυτά δεν έχουν κατά καιρούς συγκεντρωθεί, υπολογισθεί και ξανα-υπολισθεί. Ενέργειες; ΚΑΜΜΙΑ (απ’ όσο ξέρω). Μάλλον ξεχάστηκε κι αυτή η ιστορία.

3) ΑΟΖ: Αναμείνατε στο ακουστικό σας.

4) «Αντιρατσιστικός» νόμος: Την ιστορία ξεκίνησε ο Ρουπακιώτης, αλλά ο Σαμαράς έδωσε συνέχεια, καταθέτοντας, ή σκοπεύοντας να καταθέσει, δικό του σχέδιο, ενώ αρχικά είχε πει ότι δεν χρειάζεται άλλος νόμος, διότι η κείμενη νομοθεσία αρκεί.

5) Κλείσιμο εν μια νυκτί της ΕΡΤ: Τόσα χρόνια πρέπει να γνώριζε, εκτός κι αν κατέβηκε από τον Άρη, τι γινόταν εκεί. Εφάρμοσε την πολιτική «πονά χέρι, κόβει χέρι», αντί του πολύ λογικότερου να διορθώσει (κι εκεί) τα κακώς έχοντα. Δεν ήταν ανάγκη να την κλείσει και κοντά στα ξερά να κάψει και χλωρά, πετώντας 2.600 ανθρώπους στον δρόμο. Ήθελε να ευαρεστήσει την τρόικα και να κάνει απολύσεις; Θα μπορούσε να αρχίσει από τους υπαλλήλους της Βουλής. Αλλά τολμά ο Αντωνάκης να τα βάλει μαζί τους, όταν τον έχουν τρέψει δύο φορές σε άτακτη φυγή, αφήνοντάς τον να υπόσχεται ότι θα επανέλθει δριμύτερος; Πού είναι ο Σαμαράς με την σιδερένια πυγμή, όπως θέλουν να τον παρουσιάσουν κάποιοι;

6) Χθες άκουσα (διάβασα;) ότι εξαγγέλλει και αλλαγή Συντάγματος. Δεν έδωσα περισσότερη σημασία, διότι το θεωρώ χάσιμο χρόνου. Θεός ξέρει πόσες μπαρούφες θα ακούσουμε ακόμη, πάντα στο ίδιο μοτίβο και με τα ίδια μηδενικά αποτελέσματα.

Ο άνθρωπος είναι πολιτικάντης, ένας κοινός σαλταδόρος και τίποτε περισσότερο.

Reply
Πατριώτης 17 June 2013 at 09:59

Μόλις τώρα το είδα (video) και σας το δίνω. Ο Παντελής Σαββίδης είναι πάντα ενδιαφέρων και έγκυρος. Δυστυχώς, και ι δική του εκπομπή, οι “ΑΝΙΧΝΕΥΣΕΙΣ”, έπεσαν θύμα του κλεισίματος της ΕΡΤ.

Πρωινή εκπομπή 16-06-13

Reply
Γιάννης Γιαννόπουλος 17 June 2013 at 11:30

Καταγγέλλονται από τον κ. Λιναρδάτο όσα ανεπίτρεπτα συμβαίνουν στην ΕΡΤ. Ερώτηση: η παρούσα κυβέρνηση με πρωθυπουργό τον κ. Σαμαρά δεν είναι εκείνη που διόρισε τη σημερινή διοίκηση της ΕΡΤ;
Αυτή δεν έχει την ευθύνη γιατί κάποιοι σύμβουλοι από την ίδια διορισμένοι ή όσοι ευνοούμενοί της με τους γνωστούς τρόπους παίρνουν χοντρά λεφτά; Η διοίκηση δεν είναι υπόλογη γιατί ανέχεται επίορκους υπαλλήλους που δεν ασκούν ευόρκως τα καθήκοντά τους; Ο κ. Σαμαράς και όλα τα στελέχη της Ν.Δ. εν χορώ καταγγέλλουν την ΕΡΤ για όσα οι ίδιοι είναι υπεύθυνοι, γιατί κανείς δεν τους εμπόδισε να εφαρμόσουν τον νόμο. Και δεν είναι μόνο αυτό. Κι εγώ που δεν είμαι στην ΕΡΤ αντιλαμβάνομαι ότι λένε χοντρες αναλήθειες για να δικαιολογήσουν την ενέργειά τους και να παραπλανήσουν τους πολίτες, ένα μέρος των οποίων, ο σκληρός πυρήνας της ΝΔ, με μεγάλη προθυμία αναπαράγει τις ίδιες χοντράδες. Φαιά προπαγάνδα ελπίζοντας να παρασύρουν τους φανατικούς, τους κακεντρεχείς, όσους χαίρονται με τα παθήματα του διπλανού τους, που θα μείνει άνεργος, απελπισμένος, δυστυχής, πεταμένος στον δρόμο, ενοχοποιημένος από πάνω ως πρόξενος του συλλογικού κακού. Για τον απολυμένο, πεταμένο στον δρόμο σαν πατσαβούρα, όλοι οι της ΝΔ έχουν ήσυχη συνείδηση. Αυτός δεν φταίει για όλα τα δεινά;

Reply
Φιλανθρωπηνός 17 June 2013 at 11:36

Εν πολλοίας καλύφθηκα από τον κο Σταθακόπουλο και τον Πατριώτη. Άς μου επιτραπούν, όμως κάποιες περαιτέρω σκέψεις : α) με τη λογική ότι για να επιτευχθεί αναδιάρθρωση (εξορθολογισμός, νοικοκύρεμα ή όπως αλλιώς) μίας, όντως προβληματικής, δημόσιας επιχείρησης θα πρέπει αυτή προηγουμένως να σταματήσει ολοσχερώς την λειτουργία της, τι θα πρέπει να αναμένουμε σε περίπτωση που η κυβέρνηση προβεί σε παρόμοιες διαπιστώσεις για τη ΔΕΗ ή την ΕΥΔΑΠ; Να προμηθευθούμε από τώρα λυχνάρια και κανάτια; Ο κος Σαμαράς διακηρύττει ότι δεν γίνεται ομελέτα χωρίς σπασμένα αυγά. Δεν βρέθηκε κάποιος να του πεί ότι δεν γίνεται ομελέτα και χωρίς κότες, που θα γεννήσουν αυγά; Διότι η δική του κίνηση δεν απέβλεπε στην ετοιμασία ομελέτας, αλλά σε πλήρη διακοπή λειτουργίας του ορνιθοτροφείου. β) Κατά την ταπεινή μου άποψη δεν ήταν διόλου απαραίτητο να διακοπεί ολοσχερώς η λειτουργία της ΕΡΤ. Όπως ήταν γνωστό, υπήρχαν τρείς τηλεοπτικοί σταθμοί και τουλάχιστον δέκα ραδιοφωνικά προγράμματα. Για να επιτευχθεί η απαιτούμενη μείωση προσωπικού, θα αρκούσε να παύσει η λειτουργία ενός τηλεοπτικού σταθμού και 2-3 ραδιοφωνικών προγραμμάτων. Η αδικαιολόγητη σπουδή φανερώνει ότι σκοπός δεν ήταν ο εξορθολογισμός μίας δημόσιας επιχείρησης ή η μείωση προσωπικού, αλλά περισσότερο η επίδειξη πυγμής. Δε νομίζω ότι ήταν αυτή η ενδεδειγμένη κίνηση, ούτε η κατάλληλη περίοδος.

Reply
Kakarelidis 17 June 2013 at 21:14

Κάπως ‘ἐκτός’, αὐτὰ πού περιγράφει ὁ κ. Λιναρδᾶτος. Καὶ αὐτὸ διότι:

α)- Δὲν ἀφοροῦν τὴν συντριπτική πλειονότητα τῶν ἐργαζομένων, ἐκ τῶν ὁποίων οἱ περισσότεροι ἔχουν προσληφθῆ σὲ ὀργανικὲς θέσεις κατόπιν ἐξετάσεων. Αὐτὰ πού γράφει ἀφοροῦν καμμιὰ πεντακοσαριὰ ἄτομα τὰ ὁποῖα ἔρχονται καὶ παρέρχονται μὲ κομματικὲς λίστες ὅπως γίνεται μὲ τούς διοικητές οργανισμῶν. Ἀφοροῦν ἐπὶ (παχυλῇ ἤ ὄχι, ἀδιάφορο) συμβάσει ‘δημοσιογράφους’, ‘συμβούλους’ καὶ λοιποὺς ἀργόμισθους.

Δὲν μπορεῖ λοιπόν, γιά χάρη λίγων ξερῶν, νὰ καῖς ὅλα τὰ χλωρὰ καὶ μάλιστα ὁμολογῶντας τὴν χρόνια ἀποτυχία σου. Ἤ ξεφορτώνεσαι τὰ ξερὰ, ἤ ἁπλᾶ, καταθέτεις τὴν ἐντολή.

β)- Ἡ ρεμούλα μπορεῖ νὰ γίνῃ στὰ ἑξῆς σημεῖα: προμήθειες, ἔργα, παραγωγὲς καὶ ἀναθέσεις.
Ἔρώτημα: σὲ ποιὰ ἀπὸ αὐτὰ ἀποφασίζουν οἱ ὑπάλληλοι; Ἀπάντηση: σὲ κανένα. Μόνο τὰ ΔΣ . Ας ψάξουν ἐκεῖ.

Ἄ!, μπορεῖ νὰ γίνῃ ἀπὸ ἐξωθεσμικοὺς δρῶντες, μεταφορὰ κονδυλίων ὑποστήριξης συγκεκριμένων συμφερόντων καὶ πολιτικῶν. Ὅμως, ἔχουν συμφέρον αὐτοὶ νὰ μπουκώσουν, ἔστω καὶ τοὺς μεγαλόσχημους τῆς ΕΡΤ (πχ ὑπὲρ τοῦ Σχεδίου Ανάν ἤ ὑπὲρ τῶν μνημοιακῶν πολιτικῶν); Φυσικὰ ὄχι, ἀφοῦ ἡ ΕΡΤ ἀκολουθεῖ ἀπαρέγκλιτα τὶς κυβερνητικὲς ἐντολὲς καὶ ὁδηγίες. Συνεπῶς τὰ χρήματα διατίθενται ἀποτελεσματικώτερα, σὲ ἄλλα ‘κανάλια’, ὥστε στεντορείως καὶ μὲ τὸ ἀζημίωτο, νὰ κόπτονται συνεχῶς, ὑπὲρ τοῦ πχ μνημονίου, Ανάν, Ρεπούση, Αντιτρομοκρατικὰ σχέδια νόμων καῖ λοιπὲς ἀθλιότητες.

γ)- Μποροῦσαν οἱ ὑπάλληλοι νὰ κάνουν κὰτι; Οὔτε κατὰ διάνοιαν, ἀφοῦ ἐλοχεύει παντοῦ τὸ ….πειθαρχικὸν!!! Πού ἄν ἔστω καὶ στραβοκοιτάξουν ἤ ἀμφισβητήσουν ἐντολὰς, χάθηκαν· θεωρεῖται συμπεριφορὰ ἁπάδουσα πρὸς ‘δημόσιον ὑπάλληλον’. Πολὺ δὲ περισσότερο νὰ συγκρουστοῦν γιὰ συμφέροντα ἤ ἄθλιες πολιτικὲς τακτικὲς. Φαντάζεσθε τοὺς ΕΡΤ-ιανούς νὰ προβάλλουν συνεχῶς τὸ ‘Λάθος πολιτκὴ’ ποὺ ἐκστόμισε ὁ σημερινὸς Πρωθυπουργὸς, στὸ Ζάππειο σὲ μιὰ ἄλλη ζωὴ;

δ)- Ἄν ὁ κ. Πρωθυπουργὸς κόπτεται (ὅπως φάνηκε ἀπὸ τὴν ΤΒ) ὅτι θέλει σύγχρονο ὀργανισμὸ κι᾽ὄχι κυβερνητικὸ, κομματικὸ ἤ συνδικαλιστικὸ φερέφωνο, δὲν ἔχει παρὰ νὰ βουτήξῃ τὸ καταστατικὸ, τὸ green paper καί τὸν ὀργανισμὸ λειτουργίας τοῦ BBC καὶ νἀ τὸν κάνῃ ἱδρυτικὸ νόμο τῆς ΕΡΤ. Τολμᾶ?

Γιατὶ τὸ σχέδιο ποὺ ἔδωσε δὲν ἔχει καμμιὰ ἐλπίδα νὰ ὁδηγήσῃ σὲ καλυτέρευση. Ὅπως καὶ καμμιὰ διοικητικὴ μεταρρύθμιση πουθενὰ στὸν δημόσιο τομέα. Ἀκόμα καὶ τόν Ράϊχενμπαχ νὰ φέρουμε, δὲν θὰ κάνῃ τίποτε. Κὶ αὐτὸ γιατὶ ὅλες οἱ ἐξουσίες ασκοῦνται μόνο ἀπὸ τὸν πρόεδρο / Δήμαρχο κτλ., ἤ ΔΣ. Οἱ ὑπόλοιποι μόνο …. εἰσηγοῦνται!! Δὲν ὑπάρχει σἐ κανένα ὀργανισμὸ ἐπικοινωνία (θεσμική) Προϊσταμένων ἤ Διευθυντῶν (πχ Board of Directors). Ἐν τέλει ἀποφασίζει μὀνο ὁ Υπουργὸς, δηλαδὴ τὸ Υπ. Συμβούλιο, ἤτοι ὁ Πρωθυπουργὸς. Πρακτικᾶ δηλαδή, ὁ ΠτΔ ποῦ διοικεῖ τὴν χώρα μὲ Π.Δ.

ε)-Θὰ μποροῦσε ὁ Πρωθυπουργὸς νὰ κάνῃ κάτι ἄλλο; Εἶναι σὰν νὰ ρωτᾶμε ἄν θὰ μποροῦσε ὁ Πιλᾶτος νὰ κάνῃ κάτι διαφορετικὸ. Ἄν καὶ οἱ δυὸ εἶχαν ἄλλη ἐπιλογὴ;

Φυσικὰ! Ἀρκεῖ νὰ μήν ἀντιδροῦσαν κάτω ἀπὸ τὴν πίεση τῶν Ἀρχιερέων, τῆς Τρόϊκας ἤ ἰδεοληψιῶν συμβούλων.

Ἐπὶ παραδείγματι νὰ ἐφαρμόσουν στὴν ΕΡΤ τὸ ἀντίστοιχο παράδειγμα τῶν Τραπεζῶν. Βάζοντας ἕνα Ἐπίτροπο (ἱκανό, ποὺ γιὰ μικρὸ διάστημα λειτουργεῖ , ὡς τα κορυφαῖα ὄργανα που προβλέπονται στο ΒΒC) ποὺ θὰ ἄλλαζε τὴν ΕΡΤ σύμφωνα μὲ τὸ καταστατικὸ τοῦ BBC. Ὅμως αὐτὸ εἶναι ποὺ ἠθελε ὁ Πρωθυπουργὸς σύμφωνα μὲ την κυβερνητικὴ ἀνακοίνωση γιὰ τὴν ΕΡΤ ἤ ἁπλῶς ἔψαχνε γιὰ 2500 κεφάλια, ὅπως ἀναφέρθηκε στὴν ὁμιλία του στό Ναύπλιο;

Παρεμπιπτόντως, γιὰ τὴν Ἱστορία, ὁ Πιλᾶτος δέν θὰ μποροῦσε νὰ φυλακίσῃ τὸν Ἰησοῦ στὸ ἐξωκείμενο Κάστρο Αντονια, μέχρι νὰ περάσουν οἱ δυὸ μέρες τοῦ Πάσχα ;

Reply
Γαληνός 18 June 2013 at 12:10

Υπέροχα.Μία συντεχνία από αυτές που ταλαιπώρησαν τον τόπο πέθανε.Το κράτος-μάνα πρέπει και λίγο να ελαττωθεί γιατί ήταν πολύ συγκεντρωτικό.Μετά τις φιλελεύθερες μεταρρυθμίσεις σειρά έχει η αποκέντρωση του κράτους σε κοινοτιστικά πρότυπα.

Reply
a 18 June 2013 at 19:55

Φτηνο αρθρο Κε Λιναρδατε. Ιστοριες με αγριους λενε συνηθως οι γιαγιαδες στα παιδια. Για ΔΕΔΟΜΕΝΑ ποιοι και ποσο βολευτηκαν στην ΕΡΤ ουτε κουβεντα. Πεiτε επιτελους και ενα ονομα, μην τρεμετε τοσο πολυ τον “δικηγορο”.

Οσο για την ΕΡΤ, εγω θελω να ειμαι πολιτης ΧΩΡΑΣ και οχι ΜΠΟΔΑΣ (Μορφωμα Περιορισμενης Οικονομικης και Διοικητικης Αυτοτελειας). ΧΩΡΕΣ εχουν δημοσια τηλεοραση. ΜΠΟΔΕΣ ασχολουνται με Ευρωβιζιον και Live-Μαγειρεμα.

Διαλεξτε.

Reply
Κοζανίτης 6 July 2013 at 01:39

Δηλαδή είναι κομματισμός να λέει κανείς ότι πρέπει να κλείσει η ΕΡΤ; δεν το καταλαβαίνω. Ξεκίνησε ΕΙΡ, έγινε ΕΙΡΤ, έγινε ΕΡΤ, συμπληρώθηκε με την ΥΕΝΕΔ, έγινε ΝΕΤ, τώρα θα γίνει ΝΕΡΙΤ, δηλαδή Νέα ΕΡΤ μαζί με Ιντερνετ. Τόσο πολύ πειράζει η τρίμηνη διακοπή; βασικά ξέρω τι πειράζει και ποιοι ενοχλούνται. Οι κομματικοί στρατοί που ζουν εκεί μέσα. Η Ελλάδα έχει ενάμιση εκατομύριο ανέργους. Το ένα εκατομύριο από αυτούς απολύθηκαν την τελευταία τετραετία. Απολύθηκαν από τον ιδιωτικό τομέα. Ακόμη κανένας από το δημόσιο. Κανένας δεν έκλαψε γι’ αυτούς. Κανένας. Η Ελλάδα δεν είναι μόνο το δημόσιο και οι κρατικοδίαιτοι. Πάρτε το χαμπάρι.

Reply
admin 14 July 2013 at 23:21

Ήρθε η ώρα της απάντησης στις αιχμές διαφόρων

1. Το Αντίβαρο είναι ένα βήμα. Ο καθένας εκφράζει επωνύμως τις απόψεις του. Αυτό γίνεται εδώ και 12 χρόνια. Αν κάποιος θέλει α. να διαβάζει απόψεις με τις οποίες να συμφωνεί απόλυτα πάντοτε, τότε να γράφει ο ίδιος και να διαβάζει τον εαυτό του. Δυστυχώς όμως, κι αυτό ενέχει κινδύνους διαφωνιών, β. να διαβάζει στο Αντίβαρο «δόγματα» ή πράγματα από τα οποία θα «παίρνει γραμμή» με στεγανά την οποία θα ακολουθεί πιστά, τότε μάλλον βρίσκεται στον λάθο ιστότοπο.

2. Επί προσωπικού λοιπόν, δηλαδή σε ό,τι με αφορά και μόνο, με ένα διπλό πρόσφατο κείμενό μου (Ρίζες και Φτερά), αναφέρθηκα και στο ζήτημα της ΕΡΤ με την ακόλουθη παράγραφο

«Για την ΕΡΤ κυκλοφόρησαν ευρέως οι εξής απόψεις: η ΕΡΤ έκλεισε επειδή δεν χώνευε το επιτελείο του Σαμαρά τη διοίκηση (ολίγη μικροπολιτική), επειδή μία εβδομάδα μετά υπήρχε ένας διαγωνισμός για τις ψηφιακές συχνότητες και η ΕΡΤ «έπρεπε» να απέχει (ολίγη συνομωσιολογία), επειδή ο Σαμαράς ήθελε να ρίξει την κυβέρνηση και βιαζόταν να πάει σε εκλογές (λίγη ακόμη καφενειακή μικροπολιτική), επειδή υπήρχε μακρόπνοο σχέδιο αναδιάρθωσης (ολίγη προπαγανδούλα), επειδή η ΕΡΤ ήταν «αμαρτωλό άντρο διαφθοράς» (λίγη ακόμη προπαγάνδα). Όλα αυτά τα υπονοούμενα, ανοιχτά ή κεκαλυμμένα, δεν έχουν σχέση με τον πραγματικό λόγο, και απορώ με την έκταση που πήραν ως πιθανές ερμηνείες. Ίσως επειδή μας αρέσει να διαβάζουμε παραμύθια και έχουμε εθιστεί σε πολύπλοκες εξηγήσεις με ίντριγκες. Η ΕΡΤ έκλεισε για έναν και μόνο απλούστατο λόγο. Οι δανειστές μας, ζητούσαν 2000 απολύσεις ως τα τέλη Ιουνίου. Αυτό μάλιστα ήταν ήδη γνωστό από τον Ιανουάριο. Σύννομη διαδικασία απόλυσης από το δημόσιο δεν υπάρχει σήμερα, εκτός από ποινή πειθαρχικού οργάνου. Η διαδικασία των επιόρκων είναι χρονοβόρα και δεν επαρκεί, αριθμητικά. Η μόνη νομότυπη διαδικασία απόλυσης από το δημόσιο λοιπόν, είναι το κλείσιμο ενός δημοσίου φορέα. Η ΕΡΤ επελέγη ως ένας φορέας με 2659 υπαλλήλους, δηλαδή περισσότερους από 2000, χωρίς τον οποίον θα μπορούσε να επιβιώσει η χώρα για ένα διάστημα. Έτσι απλά. Αυτό ήταν το σκεπτικό. Και στο νέο φορέα θα εργάζονται περίπου 1000 άνθρωποι. Προσοχή: δεν το δικαιολογώ, το ερμηνεύω. Το ότι δεν υπήρξε σχέδιο αναμόρφωσης της ΕΡΤ και όλα προχωρούν με εντυπωσιακή προχειρότητα, είναι σαφές από τα ίδια τα γεγονότα. Περιττεύει η τεκμηρίωση.»

Περισσότερα: http://www.antibaro.gr/article/8713, αυτό είναι από το δεύτερο μέρος του άρθρου)

(Το πρώτο μέρος εδώ – http://www.antibaro.gr/article/8703 )

Ανδρέας.

ΥΓ. Όσο για την «κομματικοποίηση», παρακαλώ να βλέπετε όλα τα άρθρα και όχι τα μισά.

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.