Thursday 3 October 2024
Αντίβαρο
Κοινωνία/Οικονομία Τηλέμαχος Μιχαηλίδης

Η αλήθεια για την τρομοκρατία στην Ελλάδα

Νιος ήμουνα και γέρασα και τόσες δεκαετίες έχω ακούσει δεκάδες θεωρίες συνομωσίας για την τρομοκρατία στην Ελλάδα και τις ρίζες της.

Μια βρίσκεται σε «ξένα κέντρα» και «μυστικές υπηρεσίες», προβοκάτσιες, στις υπηρεσίες ενός «κράτους καταστολής», σε πολιτικούς αντιπάλους, σε κόμματα ή κυβερνήσεις.

Οι αιτίες της τομοκρατίας, βάσει των θεωριών αυτών, βρίσκονται στο να δυσφημιστεί το «λαϊκό κίνημα», να «αποσταθεροποιηθεί η χώρα», να ανατραπεί η (οποιαδήποτε) κυβέρνηση, να παρθούν σκληρά μέτρα καταστολής χωρίς αντιδράσεις, να συρθεί η χώρα κάτω από ομπρέλες μεγάλων δυνάμεων διεθνώς κ.ο.κ.

Μετά δε την εξάρθρωση μεγάλου μέρους της 17 Νοέμβρη και τη λεγόμενη «τρομοκρατία δεύτερης γενιάς» που πλήττει τη χώρα την τελευταία δεκαετία, και ειδικότερα την έξαρση της τρομοκρατίας των τελευταίων δύο ετών, έχουμε και μία ακόμη θεωρία που κινείται στη δημόσια σφαίρα. Ότι η τρομοκρατία της πρώτης λεγόμενης γενιάς (17Ν, ΕΛΑ κλπ) ήταν «ιδεολογική», ενώ η πρόσφατη είναι, ασ πούμε, «στεγνή πολιτικά».

Δεν έχω πειστεί για τίποτε από τα παραπάνω.

Η τρομοκρατία είναι ΜΙΑ

Η τρομοκρατία είναι ΤΥΦΛΗ.

Η τρομοκρατία είναι σκέτη βία. Πάντοτε έτσι ήταν.

[Σημείωση: Αξιοσημείωτη ήταν η παραδοχή του Χριστόδουλου Ξηρού στο δικαστήριο ότι πολλές φορές δεν γνώριζαν σχεδόν τίποτα για τους «στόχους» τους. Διάβαζαν τα αφιερώματα στις εφημερίδες μετά τις δολοφονίες τους και συνέτασσαν βάσει αυτών των στοιχείων τις προκηρύξεις τους!]

Την τρομοκρατία τη γεννά στην Ελλάδα η αριστερά. Θα πρέπει κάποτε να το πούμε δημόσια χωρίς φόβο και πάθος. Όχι βεβαίως όλη η αριστερά, αλλά το πιο ακραίο κομμάτι της.

Όλοι ανεξαιρέτως όσοι έχουν αποδεδειγμένα εμπλακεί σε τρομοκρατικές ενέργειες προέρχονται από αυτόν τον συγκεκριμένο χώρο.

Δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη ότι κάποιος εμπλεκόμενος τα τελευταία 35 χρόνια στην τρομοκρατία δεν ανήκει εκεί.

Και αν θέλετε να πιάσετε τους τρομοκράτρες της νέας γενιάς, υπάρχει ο τρόπος. Καταφύγετε στα στοιχεία των 900τόσων συλληφθέντων στο Πολυτεχνείο στις 17 Νοεμβρίου 1995, όταν ήρθη το πανεπιστημιακό άσυλο. Εκεί θα βρείτε τους ηγέτες της σημερινής τρομοκρατίας.

Το κακό έχει παραγίνει.
.

36 comments

Ανώνυμος 3 November 2010 at 19:35

Είναι τρομοκρατης ο αναρχικός που σπάει την τράπεζα, ή η τράπεζα που τον ληστεύει? Είναι τρομοκράτης ο βομβιστής ή το κράτος, οι δικαστές και οι αστυνομικοί του? Πολύ εύκολο να χρησιμοποιείτε την λέξη “τρομοκράτης”, ο πρώτος τρομοκράτης όμως είναι αυτός που σε τρομοκρατεί καθημερινά, χωρίς να τον αντιληφθείς, φορώντας το μανδύα της νομιμότητας. Η αριστερά γεννά τρομοκράτες λέτε…και η δεξιά δικτάτορες….ποιός είναι ο τρομοκράτης? Ακούστε το τραγούδι του Νικόλα Άσημου και ίσως ξεκολλήσετε λίγο από τις ιδέες σας

Reply
antifa 3 November 2010 at 19:38

Θεωρώ άθλιο για την ιστοσελίδα σας να φιλοξενείται αυτό το κατάπτιστο άρθρο….αν είναι δυνατόν! Οι τρομοκράτες δεν είναι αριστεροί κύριε φασίστα μας. Δυστυχώς, είναι οι ίδιοι οι ασφαλίτες σας….

Reply
arxoxris 3 November 2010 at 19:42

Θα συμφωνήσω πως η τρομοκρατία είναι βία…Είναι βία απ’ όπου κι αν προέρχεται και σίγουρα δεν αποτελεί λύση. Η αλήθεια στην οποία αναφέρεστε είναι υποκειμενική σας άποψη, άρα δεν μπορεί να είναι “η αλήθεια για την τρομοκρατία”. Είναι “η άποψη ενός δεξιού (βαθιά υπνωτισμένου) για την τρομοκρατία”. Τρόμος και κράτος….το λέει και η λέξη….Μην πιστεύετε πια τα ΜΜΕ, ξυπνήστεεεεε!!!! Οι τρομοκράτες είναι στη Βουλή!

Reply
Μπάμπης Κ. 3 November 2010 at 20:36

Ανώνυμε, ο αντιεξουσιαστικός χώρος είναι η μήτρα των τρομοκρατών.

Όταν κάποιος σκορπά τον θάνατο, αυτός είναι ο μεγαλύτερος εξουσιαστής.

Reply
astrojoggi 3 November 2010 at 20:36

Μπουρδες και μετριοτητες!
Βρε Τηλεμαχε…αιντε να δεις αν ο πατερας σου επεστρεψε…
εκεινος τουλαγιστον ειναι πολυμηχανος και θα σε συμβουλεψει…
και τωρα που τα ισοπεδωσες ολα πες μου…
Πουν το παλατι;

Reply
Μπάμπης Κ. 3 November 2010 at 20:42

Arxoxri, μα τα ΜΜΕ είναι που δεν πιστεύουμε. Τα ΜΜΕ που υποθάλπουν την καταστροφή και τον τρόμο

Αυτό για παράδειγμα

http://img13.imageshack.us/img13/6383/enet1.jpg

ή τον Λαζόπουλο ή χίλιους δυο άλλους.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 4 November 2010 at 05:07

Πιό ἐνδιαφέρον κι ἀπὸ τὸ εἰσαγωγικὸ σημείωμα (ἄρθρο δὲν εἶναι) ἔχουν τὰ σχόλια. Προφανῶς, ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ὁπλοφόρους, ὑπάρχει καὶ ὁμάδα δημοσίων σχέσεων. Ὁ στόχος της εἶναι νὰ παρουσιάσει τὴν βία ὡς κάτι ὄχι καὶ τόσο κακό. Πρὸς τὸ παρόν, μοιάζει νὰ εἶναι ἐξ ἴσου ἐρασιτεχνικὴ μὲ τὴν ὁμάδα τῶν ὁπλοφόρων. Ἀντὶ νὰ προσπαθεῖ νὰ πείσει, ἔστω μὲ λογικοφανῆ ἐπιχειρήματα, μεταφέρει τὴν βία μὲ ἀδεξία μεταμφίεση λόγου στὸ διαδίκτυο. Τὸ κακὸ εἶναι ὅτι τὸ κράτος μας εἶναι ἀκὸμη πιὸ ἀνεπαρκές. Τὸ καλὸ εἶναι ὅτι ἡ ἀνθρωπίνη φύση, ὅση προπαγάνδα κι ἂν κινηθεῖ σὲ ὅση ἀπελπισία κι ἂν βρίσκεται, ἀπεχθάνεται τὴν μπαμπεσιὰ καὶ τὴν βία.

Reply
rabbit 4 November 2010 at 10:02

Την τρομοκρατία τη γεννά στην Ελλάδα η ακόρεστη δίψα για εξουσία και όχι η αριστερά (ποιά αριστερά?Ποιά δεξιά? ποιοί σοσιαλιστές?θεωρίες για να απασχολούμε το μυαλό μας. Η εξουσία και τα λεφτά είναι η ιδεολογία των πάντων). Όταν οι πόλοι συμφερόντων βλέπουν ότι τα πράγματα δεν εξελίσσονται όπως τα θέλουν ενεργοποιούν τα πλοκάμια τους χωρίς καμία ιδεολογία, πίστη, ιδανικά (αυτά είναι για τους 22χρονους και 24χρονους “χαμηλόβαθμους” και αναλώσιμους). Τώρα βλέποντας ότι δεν μένουν πολλές μέρες ως τις εκλογες για να μας φοβίσουν και να μας απελπίσουν μέσω της τηλεόρασης, ενεργοποίησαν το άλλο πλοκαμι με τους δήθεν αντιεξουσιαστές-μπέμπηδες.

Reply
Οδυσσέας 4 November 2010 at 10:10

Η αλήθεια αυτή είναι φυσικά αυτονόητη. Απλά στην Ελλάδα είναι τέτοια η ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς στα ΜΜΕ και στη δημόσια σφαίρα γενικότερα, που η αλήθεια φαντάζει τουλάχιστον “περίεργη”.
Είναι δυνατόν -σου λέει- πηγή της τρομοκρατίας να είναι τα γνωστά-άγνωστα ακροαριστερά γκρουπούσκουλα που δρουν πρακτικά εκτός νομίμου ελέγχου στα Εξάρχεια, στα “άσυλα” των πανεπιστημίων και αλλού τα τελευταία 30 χρόνια; Και τα οποία με κάθε ευκαιρία μας δηλώνουν περήφανα τις αντικοινωνικές εγκληματικές τους διαθέσεις; Μπα, αποκλείεται.
Είναι πιθανότερο (και βολικότερο) να φταίει η κακούργα κοινωνία, ο καπιταλισμός, οι σκοτεινές δυνάμεις του ιμπεριαλισμού κλπ.

Reply
Συγγραφέας 4 November 2010 at 11:29

Φίλε αναρχικέ, πολλές φορές σκέφτομαι πως αν σήμερα ζούσε ο Άσημος, όχι κροκ – ανθρώπους θα έψαχνε αλλά μάλλον το ανθρρώπινο είδος γενικότερα. Αφού η ύπαρξή του συνιστά αξιοπρέπεια και νοημοσύνη κι εμείς εδώ καταπίνουμε αμάσητη την κάθε σάχλα που μας πλασάρουν τα δελτία των 8, υποτιμώντας την νοημοσύνη μας στο έπακρο. Πέθαναν ιδεολογίες μαζί με &ταμπελίτσες αριστερών – δεξιών κλπ. Όλα για το κέρδος όλα! Αξίζει όμως να δει κανείς στο you tube τη συνέντευξη του μακαρίτη Άαρων Ρουσσώ, που μιλά για την τρομοκρατία όπως του την εξήγησε ο Νικ Ροκφέλλερ. Να δείτε τι ωραία που δεν υφίσταται το θεματάκι κι όλοι οι λαοί΄στρέφουν το βλέμμα τους σε αυτή τη φούσκα! Επιπλέον το γεγονός πως η δική μας αντιτρομοκρατική κινείται ΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ της Μοσάντ ΚΑΙ ΜΟΝΟ σας λέει κάτι;;;

Reply
Συγγραφέας 4 November 2010 at 14:46

Εκ παραδρομής αποκαλώ στο πιο πάνω σχόλιό μου το φίλτατο Ανώνυμο αναρχικό. (Προς αποφυγή παρεξηγήσεων). Επιπλέον να τον ρωτήσω για το τραγούδι “Το μαύρο γάτο” αναφέρετε; Γιατί στην παρούσα περίσταση στη χώρα μας ταιριάζουν πολλά του αείμνηστου δημιουργού.

Reply
Ανώνυμος 4 November 2010 at 17:23

Αναφέρομαι στο τραγούδι “Είμαστε τρομοκράτες”, του Άσημου http://www.youtube.com/watch?v=8TGePVrZoH8
Θα συμφωνήσω πως σήμερα δεν υπάρχει δεξιά, αριστερά και κέντρο. Υπάρχει κέρδος, βόλεμα, φιλοδοξία και απληστία…Ας μην τα μηδενίζουμε όλα όμως. Υπάρχουν άνθρωποι που παραμένουν καθαροί, είτε διότι είναι ακόμη νέοι(όπως εγώ), είτε διότι είναι ψυχικά δυνατοί. Καλώς ή κακώς η δική μου εμπειρία μου λέει πως οι περισσότεροι απο αυτούς τους ανθρώπους πιστεύουν σε “Αριστερές” ιδέες, όπως αλληλεγγύη, ισότητα, ελευθερία, δίχως απαραίτητα να εντάσσονται σε πολιτικούς χώρους.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 5 November 2010 at 06:45

Μεγαλώνοντας καταλαβαίνουμε ὅτι ἰδέες ὅπως ἀλληλεγγύη, ἰσότητα, ἐλευθερία σκέτες καὶ ἀφηρημένες συνεπάγονται ἀναγκαστικῶς ἀπανθρωπία. Ἡ σφαῖρα τῶν καθαρῶν ἰδεῶν δὲν μπορεῖ νὰ συμβιβασθεῖ μὲ τὰ πρόσωπα, αὐτὰ ποὺ μποροῦμε νὰ δοῦμε ἐδῶ στὴν γήινη σφαῖρα. Τὸ φιλοσοφικὸ σκέλος τοῦ ζητήματος ἔχει ξεκαθαρισθεῖ άπὸ τὸν 4ο αἰῶνα π.Χ. τοὐλάχιστον, ἂν ὄχι πολὺ ἐνωρίτερα. Δυστυχῶς ἡ ἡμιμάθεια ἔχει κι ἐδῶ τραγικὲς συνέπειες. Νὰ νομίζουν μερικοὶ ὅτι ἔχουν φάει τὸ μῆλο τῆς γνώσεως καὶ ἔχουν γίνει θεοί, μὲ ἐξουσία ζωῆς καὶ θανάτου ἐπὶ τῶν κοινῶν θνητῶν.

Reply
Συγγραφέας 5 November 2010 at 08:16

Πάλι στον εαυτό σας αναφέρεστε κύριε Γεωργάνα! Διότι αυτά τα χαρακτηριστικά περί μήλου γνώσεως και διαχωρισμό απο εμάς τους απλούς θνητούς είναι δικά σας γνωρίσματα, όπως πολλοί συνομιλητές μας μέσα απο τούτο το ιστολόγιο συμφωνούμε, πάντα σύμφωνα με τα λεργόμενά σας! Παρεμπιπτόντως εκτιμώ, πως ο φίλος Ανώνυμος, επιμένει στις παραπάνω ιδέες -αξίες (και δεν είναι ο μόνος ευτυχώς), ακριβώς επειδή έχει κρατήσει την ανθρωπιά του! Εσείς βέβαια τα αντιμετωπίζεται όπως μας λέτε ως φιλοσοφικά ζητήματα, αλλά ο άνθρωπος σας μιλά για κάτι που αξίζει κανείς να παλαίψει, να αντιταχθεί και να πολεμήσει, προκειμένου να μη χαθούν!Για να παραμείνουν ή δυνατόν και οι γενιές των παιδιών μας ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ σε κρίση – σκέψη κι ελευθερία έκφρασης. Εξηγήστε μου όμως, γιατί μεγαλώνοντας οι έννοιες αυτές (αφηρημένες και σκέτες) συνεπάγονται ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΩΣ απανθρωπιά; Και πως το εννοείτε, διότι φοβάμαι πως κάτι άλλο έχετε στο νου σας ακούγοντας αυτές τις λέξεις γι’ αυτό μπαίνετε στη διαδικασία να τις “στολίζετε” ως αφηρημένες & σκέτες.

Reply
Γεώργιος Ἰακ. Γεωργάνας 5 November 2010 at 17:31

@Συγγραφέας
Μᾶλλον ‘σεῖς ἀναγνωρίσατε τὸν ἑαυτό σας στὴν «ἡμιμάθεια», γι` αὐτὸ καὶ προχωρήσατε σὲ ἀπολύτως ἀπρόκλητη προσωπικὴ ἐπίθεση. Τὸ φαινόμενο ἔχει ἀναλύσει ἐπαρκέστατα ὁ Χρῆστος Γιανναρᾶς. Ὁ καθ` ἕνας ὑποψιάζεται ὅτι ἡ ἀφεντιά του εἶναι προικισμένη μὲ κάποια σημαντικὴ ἀρετή. Ὅταν κάποιος τοὺς ἀποδείξει ὂτι δὲν τὴν ἔχουν, προσπαθοῦν νὰ τὸν σχίσουν μὲ νύχια καὶ μὲ δόντια. Κάθε συνεννόηση καθίσταται ἀδύνατος.
Ἂν τὸ ζητήσει ὁ ἐνδιαφερόμενος γιὰ τὴν οὐσία, εἶναι εὔκολο νὰ μάθει πῶς οἱ ὑψηλές άρχές, χωριζόμενες άπὸ τὰ πρόσωπα, ὁδηγοῦν ἀναγκαστικῶς στὴν ἀπανθρωπία. Ἀλλὰ χρειάζεται καλόπιστη ἔρευνα, ἀπὸ τὴν ὁποία μόλις ἐξαιρέσατε ἑαυτὸν ὁριστικῶς. Καλὴ φώτιση !

Reply
Συγγραφέας 5 November 2010 at 18:36

Ευχαριστώ επίσης! Επιπλέον δε θα έπρεπε να εξοργίζεσθε τόσο. Άλλωστε οι προσωπικές επιθέσεις που έχω δεχθεί απο εσάς σε άλλα άρθρα, όπως και οι χαρακτηρισμοί θα μπορούσαν να μας βάλουν αν ασχοληθούμε επί μακρόν κάνοντας την πιο ανούσια κουβέντα! Για να μην αερολογούμε όμως, πείτε μου αυτό: Το τραγούδι που αναφέρει ο φίλος ανώνυμος το έχετε ακούσει; Κι έπειτα κουβεντιάζουμε!

Reply
Aνώνυμος 6 November 2010 at 12:26

Φίλε Συγγραφέα,
έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα λες…και χαίρομαι που βρίσκονται σε αυτό το site και ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι. Ο κύριος Γεωργάνας, ο οποίος έχει μείνει ακόμη στο πολυτονικό σύστημα (!!!!), αναφέρει πως οι έννοιες ισότητα, αλληλεγγύη, αξιοπρέπεια συνδέονται άρρηκτα με την απανθρωπιά….Από που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα κύριε μου? Και ποιές έννοιες συνδέονται με την ανθρωπιά? Επίσης απορώ γιατί σχεδόν ποτέ οι συντάκτες των άρθρων δεν απαντούν στα σχόλια!
Να είστε καλά

Reply
Τρομοκρατημενοι πολιτες 9 November 2010 at 15:26

Μιλατε για τρομοκρατια;

Ξεκινατε απο την 11η Σεπ 2001 που “τρομοκρατησαν” τους ουρανοξυστες και απ το φοβο τους πεσανε μονοι τους!
Τι επεσαν δηλαδη; Σκονη εγιναν.
Εκει βρισκονται και τα “κουμπια” της Αλεξως.

Κι απ’ αυτους μαθαινουμε κι εμεις!
Η για να ειμαι πιο σαφης “αυτοι μας μαθαινουνε” τρομοκρατια και προπαγανδα. Γιατι τα δυο αυτα πανε χερι-χερι.

Reply
Απ' του Λυκου το στομα 9 November 2010 at 15:38

ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑ: ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΩΝ ΟΙ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ»

Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2010

“Από την Ειδική πτέρυγα των Φυλακών Κορυδαλλού, ελεύθερη παρέμβαση στην εκπομπή «Ανοιχτή Γραμμή» (Life 92.,1 fm) και στον Πάνο Παπαδόπουλο, από τον «μαχητή και ήρωα» όπως είχε προβληθεί σε γνωστό site του αντιεξουσιαστικού χώρου

ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ:

Προδόθηκα από τον περιβόητο αντιεξουσιαστικό χώρο…

ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ!

*Για τις αλήθειες που θα πω σήμερα σε σένα, δύσκολα θα πειστούν κάποιοι, και επέλεξα ραδιόφωνο της Ξάνθης από κάτι άλλα ΛΑΜΟΓΙΑ, ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ .Έχω να πω ότι ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ δεν θα ήταν κι ούτε πρόκειται να υπάρξει η ζωή κάποιων άλλων ψευτομαφιόζων , ψευτοαναρχικών και ψευτοτρομοκρατών. Όλοι αυτοί είναι ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΩΝ!

ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ

*«Εγώ αποχώρησα από τη ζωή , το ψέμα και συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου. Θα προχωρήσω με το Θεό, παίρνοντας την ελευθερία της ψυχής μου μαζί και κλειδώνοντας όλους τους άλλους έξω».

«Λυπάμαι για τους αγνούς πιτσιρικάδες που έρχονται σε αυτό το χώρο.»

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ!

«Θα πολεμηθώ περισσότερο μετά από αυτή την παρέμβαση , άντεξα πολλά σχέδια εξόντωσης αλλά αν θέλουν συνέχεια θα την έχουν με άγρια δικαιοσύνη σε όποιο χρόνο, χώρο και διάσταση επιθυμούν .

Εγώ πέρυσι προειδοποίησα από τη Χίο πέρυσι ότι μπορώ να συνεχίσω μόνος.

ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΞΑΝΘΗΣ

Συμπαράσταση έχω λίγη και αναγκαστική αφού όλοι με θεωρούσαν νεκρό. Απευθύνομαι δημόσια συγνώμη στον Μητροπολίτη Ξάνθης μία μεγάλη «ΣΥΓΝΩΜΗ» και θα ήθελα κάποια στιγμή να με δει από κοντά, είτε στο δικαστήριο , είτε στις φυλακές».

(Σ. Σ. Αύριο Παρασκευή ο Μητροπολίτης Ξάνθης, στο δικαστήριο στην Ευελπίδων, στο πλευρό του…)

…….

Από την Ειδική πτέρυγα των Φυλακών Κορυδαλλού, με ελεύθερη παρέμβαση στην εκπομπή «Ανοιχτή Γραμμή» (Life 92.,1 fm) και στον Πάνο Παπαδόπουλο, ο ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ που έχει προβληθεί «μαχητής και ήρωας»

σε γνωστό site του αντιεξουσιαστικού χώρου, ξέσπασε στη κυριολεξία κατά των πρώην «συντρόφων» του, αποκαλύπτοντας ότι «προδόθηκε από τον περιβόητο αντιεξουσιαστικό χώρο».

«Για τις αλήθειες που θα πω σήμερα σε σένα, δύσκολα θα πειστούν κάποιοι, και επέλεξα ραδιόφωνο της Ξάνθης από κάτι άλλα ΛΑΜΟΓΙΑ, ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ .Έχω να πω ότι ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ δεν θα ήταν κι ούτε πρόκειται να υπάρξει η ζωή κάποιων άλλων ψευτομαφιόζων , ψευτοαναρχικών και ψευτοτρομοκρατών. Όλοι αυτοί είναι ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΩΝ», τόνισε ο ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ και συνέχισε καταπέλτης:

«Ένα έχω να πω χωρίς υπεκφυγές, ότι μάγισσες , νεράιδες , ξωτικά και χίλια δυο άλλα πλασματάκια, βρυκόλακες του δημιουργού μπορεί να κρύβουνε μυστήρια αλλά ωχριούν απέναντι στην μπόχα, την προδοσία και το δηλητήριο που στάζει ο αντιεξουσιαστικός χώρος!!!»

Στην ερώτηση του Πάνου Παπαδόπουλου, πως βλέπουν πλέον από δω και πέρα, «τα νέα του μάτια, τα νέα του ταξίδια και τι μήνυμα θέλει να δώσει στη νεολαία…», ο Νίκος Κουνταρδάς απάντησε με νόημα:

-«Εγώ αποχώρησα από τη ζωή , το ψέμα και συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου. Θα προχωρήσω με το Θεό, παίρνοντας την ελευθερία της ψυχής μου μαζί και κλειδώνοντας όλους τους άλλους έξω».

Λυπάμαι για τους αγνούς πιτσιρικάδες που έρχονται σε αυτό το χώρο.»και συνέχισε: «Ξέρω ότι θα πολεμηθώ περισσότερο μετά από αυτή την παρέμβαση , άντεξα πολλά σχέδια εξόντωσης αλλά αν θέλουν συνέχεια θα την έχουν με άγρια δικαιοσύνη σε όποιο χρόνο, χώρο και διάσταση επιθυμούν .

Εγώ πέρυσι προειδοποίησα από τη Χίο πέρυσι ότι μπορώ να συνεχίσω μόνος!»

ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΞΑΝΘΗΣ

Σε ερώτηση του Πάνου Παπαδόπουλου αν στις δύσκολες στιγμές που περνάει, έχει κάποια συμπαράσταση στις φυλακές Κορυδαλλού, ο Νίκος Κουνταρδάς απάντησε: «Συμπαράσταση έχω λίγη και αναγκαστική αφού όλοι με θεωρούσαν νεκρό. Απευθύνω δημόσια συγνώμη στον Μητροπολίτη Ξάνθης μία μεγάλη «ΣΥΓΝΩΜΗ» και θα ήθελα κάποια στιγμή να με δει από κοντά, είτε στο δικαστήριο , είτε στις φυλακές».

(Σ. Σ. Αύριο Παρασκευή ο Μητροπολίτης Ξάνθης, στο δικαστήριο στην Ευελπίδων, θα συναντηθεί σύμφωνα με πληροφορίες μας με τον Νίκο Κουνταρδά…)

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑ ΣΤΟΝ LIFE 92.1 FM

Από την Ειδική Πτέρυγα των φυλακών Κορυδαλλού ο Νίκος Κουνταρδάς επέλεξε να μιλήσει αποκλειστικά στην εκπομπή «Ανοιχτή Γραμμή» του Πάνου Παπαδόπουλου, το μεσημέρι της Τετάρτης, μέσα από τον Life 921 fm.

O πρώην «μαχητής και ήρωας» του αντιεξουσιαστικού χώρου, ξεκαθάρισε από την αρχή τις προθέσεις του, τονίζοντας τα παρακάτω:

«Ήθελα κάποια στιγμή να το κάνω αυτό και να μιλήσω στους αγαπημένους μου Ξανθιώτες, 6 μήνες μετά την παράδοσή μου.

Κατάγομαι από το χωριό της Μάνδρας, όπου με ακούνε και θέλω να στείλω την αγάπη μου στο καφενείο της Μάνδρας. Εκεί μεγάλωσα….»

-Σε ερώτηση του Πάνου Παπαδόπουλου πως έτσι «ξαφνικά» αποφάσισε να προβεί σε μια τέτοια εξομολόγηση και τι ήταν αυτό που τον έκανε να παρέμβει ελεύθερα στην εκπομπή του, ο Νίκος Κουνταρδάς συνέχισε με έμφαση:

«κ. Παπαδόπουλε… Παραδόθηκα και πέθανα.

Αγωνίστηκα για κάποιες ιδεολογίες, για πράγματα που πίστευα ως άνθρωπος και προδόθηκα από τον περιβόητο αντιεξουσιαστικό χώρο.

Έμαθα ότι έγινε μία επιθετική ενέργεια εις βάρος σας και επικηρύξατε τους αναρχικούς με χρηματικό ποσό. Όσα και να δίνατε και ένα εκατομμύριο Ευρω να δίνατε, ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να σας τους παραδώσουνε ποτέ τους υπεύθυνους της τρομοκρατικής ενέργειας εις βάρος σας. Κατά τη γνώμη μου, κοιτάξτε προς Τουρκία ή Ισραήλ ή τους μασόνους, γιατί οι περισσότεροι από αυτούς τους ψευτο-επαναστάτες τα παίρνουν από αυτές τις χώρες. Δεν υπάρχει περίπτωση να συλληφθούνε ποτέ. ΣΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ. ΤΟΥΣ ΕΖΗΣΑ. Αγωνίστηκα στην Ξάνθη, έγινε μία διαδικασία κάποιους μήνες , γνωρίζετε την καθαρότητά μου , λυπάμαι για τους συντρόφους μου αλλά οι μισοί από αυτούς τα παίρνουν από αυτούς!!!»

Σε ερώτηση του Πάνου Παπαδόπουλου, τι δουλειά έχει αυτός, ένα φτωχόπαιδο από τη Μάνδρα, όταν οι περισσότεροι αναρχικοί στα Εξάρχεια είναι παιδιά βιομηχάνων ή οικονομημένων του Κολωνακίου…Τι δουλειά έχει με αυτό το σύστημα…», ο Νίκος Κουνταρδάς απαντά:

«Τον αντιεξουσιαστικό χώρο όπως τον έζησα, αφού υποτίθεται είναι εναντίον όλων, έχουν κάνει επιθετικές ενέργειες ακόμα και στην εκκλησία. Εγώ έχω μετανιώσει για πολλά πράγματα και ο Θεός με έχει σώσει .Έχω γλιτώσει πολλά σχέδια εξόντωσης . Ακούνε κάποιον τώρα που τον θεωρούνε νεκρό, αλλά χαμογελάω με αυτούς! Έξη μήνες από την παράδοσή μου στη Γάδα είμαι πιο δυνατός και συγκεντρωμένος στον εαυτό μου και έφτασε το πλήρωμα του χρόνου να προχωρήσω πιο δυναμικά. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ.

Για τις αλήθειες που θα πω σήμερα σε σένα, δύσκολα θα πειστούν κάποιοι, και επέλεξα ραδιόφωνο της Ξάνθης από κάτι άλλα ΛΑΜΟΓΙΑ, ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ .Έχω να πω ότι ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ δεν θα ήταν κι ούτε πρόκειται να υπάρξει η ζωή κάποιων άλλων ψευτομαφιόζων , ψευτοαναρχικών και ψευτοτρομοκρατών. Όλοι αυτοί είναι ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Θα λιμάρω σιγά -σιγά και δικαιωματικά πια την έβδομη σφραγίδα του μεγάλου μυστικού και αναφέρομαι στο κράτος του Ισραήλ που πιστεύει ότι μπορεί αιώνια να κάνει κουμάντο και να εξουσιάζει ψυχές ανθρώπων.»

-Πάνος Παπαδόπουλος: Από πόσο χρονών κύριε Κουνταρδά μπήκατε στον αντιεξουσιαστικό χώρο;

«Από τα 14… Έχω περάσει από όλες τις μπάντες της κοινωνίας για να τις ζήσω και μπορώ να μιλήσω. Έχω περάσει από Κολωνάκι, από Εξάρχεια, από Ξάνθη και Μάνδρα, στη Μητρόπολη στην Αθήνα έχω ζήσει.

Ένα έχω να πω χωρίς υπεκφυγές: Ότι μάγισσες , νεράιδες ξωτικά και χίλια δυο άλλα πλασματάκια, βρυκόλακες του δημιουργού μπορεί να κρύβουνε μυστήρια αλλά ωχριούν απέναντι στην μπόχα, την προδοσία και το δηλητήριο που στάζει ο αντιεξουσιαστικός χώρος. Μπορεί να θέλανε αυτά τα δειλά φαντασματάκια, το κερασάκι από την τούρτα μου αλλά έφτασε η ώρα να πω ότι όταν πρότεινα να επιτεθούμε στην πρεσβεία του Ισραήλ, δεν δέχτηκαν!!! Τα είχα σκεφτεί όλα για αυτή την ενέργεια που θα αποκτούσε παγκόσμιο κύρος και θα σήκωνα όλο το βάρος μόνος μου, όλη την ευθύνη. Θέλω να μεταφέρω ότι με την αγνότητα του πολεμιστή και με ένα μίσος εναντίον όλων , θα μπορούσαμε να επιτεθούμε και σε προξενεία Τούρκων, Ισραηλινών κτλ. αλλά ΣΤΡΙΒΑΝΕ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ.

Θα το βρούνε από τον Θεό και πίστεψε πως δεν υπήρξε κανένας πιο ΑΘΕΟΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ!!!

«Ο λόγος που παραδόθηκα ήταν να καταγγείλω το σχέδιο εξόντωσής μου. Μήνες έξω κατέστρωσαν πολλά σχέδια για να με εξοντώσουν αλλά τα αντιλήφθηκα όλα. Με τα χρόνια απέκτησα διορατικότητα, παρατηρητικότητα. Δεν είμαι υπερβολικός. Μπόρεσα και τους ξέφυγα.

ΤΙ ΑΝΑΡΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΕΒΡΑΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ή ΣΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ.

«14 χρονών στην Ξάνθη είχαμε φτιάξει μία δήθεν ομάδα παραβατικότητας με συμμαθητές στο 1ο Γυμνάσιο Ξάνθης. Από τότε ξεκίνησα.

Το θέμα είναι να είσαι ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΜΕ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΩ!

Η Ιστορία έχει αποδείξει τρία πράγματα: υπάρχει Θεός και αυτός μας δημιούργησε όλους , δεύτερον ότι ως εξεγερμένος υπήρξα «αντί» σε όλα, ένας ειλικρινής μηδενιστής και τρίτον, ότι οι φανατικότεροι αντισιμίτες είστε οι ίδιοι οι Εβραίοι περιφρονώντας όχι μόνο τον Εβραίο μέσα σας αλλά και γύρω σας».

«Εγώ αποχώρησα από τη ζωή , το ψέμα και συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου. Θα προχωρήσω με το Θεό, παίρνοντας την ελευθερία της ψυχής μου μαζί και κλειδώνοντας όλους τους άλλους έξω».

Λυπάμαι για τους αγνούς πιτσιρικάδες που έρχονται σε αυτό το χώρο…».

«Θα πολεμηθώ περισσότερο μετά από αυτή την παρέμβαση , άντεξα πολλά σχέδια εξόντωσης αλλά αν θέλουν συνέχεια θα την έχουν με άγρια δικαιοσύνη σε όποιο χρόνο, χώρο και διάσταση επιθυμούν .

-Φοβάστε για τη ζωή σας δηλαδή;

-Εγώ πέρυσι προειδοποίησα από τη Χίο πέρυσι ότι μπορώ να συνεχίσω μόνος. Συμπαράσταση έχω λίγη και αναγκαστική αφού όλοι με θεωρούσαν νεκρό. Απευθύνομαι δημόσια συγνώμη στον Μητροπολίτη Ξάνθης μία μεγάλη «ΣΥΓΝΩΜΗ» και θα ήθελα κάποια στιγμή να με δει από κοντά, είτε στο δικαστήριο , είτε στις φυλακές…

-Πάνος Παπαδόπουλος: Τι θα κάνετε από δω και πέρα δηλαδή…;

ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ: «ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ»

«ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ, ΑΛΛΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΠΑΡΑΧΩΡΗΜΕΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Αυτό προς όλους τους ξεφτίλες».

Reply
Nik 9 November 2010 at 22:06

Ντροπή να γράφετε τέτοια φριχτα ψεύδη Τηλέμαχε Μ για την παράταξη που πρώτη γνώρισε την τρομοκρατία του δοσίλογου και του κατακτητή στην Κοκκινιά και στην Καισαριανή. Η Χούντα δεν ήταν μια Δεξιά τρομοκρατία διαρκείας, τι θέλετε να γυρίσουμε τον πολιτικό διάλογο 50 χρόνια πίσω? Έλεος πια…

Reply
γιώργος 9 November 2010 at 23:40

“Την τρομοκρατία τη γεννά στην Ελλάδα η αριστερά.”

Μέγα σφάλμα. Την τρομοκρατία στην Ελλάδα τη γεννά το ίδιο το σύστημα. Το σύστημα της χούντας, του Ανδρέα, του Καραμανλή, του Σημίτη κ.λπ.
-Αυτό που έφερε την Ελλάδα στη σημερινή κατάντια,
-αυτό που ξεπούλησε την Κύπρο και κανείς δεν τιμωρήθηκε, αυτό που θεώρησε τη χούντα στιγμιαίο αδίκημα,
-αυτό που κόβει τις χαμηλές συντάξεις και χρυσοπληρώνει συνταξιούχους βουλευτές, στρατιωτικούς και δικαστές.
-Αυτό που κάνει τα δημόσια έργα στην Ελλάδα να κοστίζουν πολλαπλάσια απ’ ότι στην αναπτυγμένη Ευρώπη και υποθηκεύει το μέλλον των επόμενων γενιών… και τόσα άλλα.

Και ψάχνετε να βρείτε ποιός γεννά την τρομοκρατία;

Reply
Οδυσσέας 10 November 2010 at 19:21

Άρα την χούντα την χρεώνετε στην δεξιά συνολικά, έτσι δεν είναι; Μπορεί ενδεχομένως να βρίσκετε και την χούντα “ξενοκίνητη”, αλλά αυτό δεν σας κάνει καθόλου να αφαιρείτε από την δεξιά τις ευθύνες της, αντιθέτως.
Γιατί λοιπόν δεν κάνετε το ίδιο και για την αριστερή τρομοκρατία, αλλά προσπαθείτε να πετάξετε την μπάλα στην εξέδρα;

Και τελοσπάντων εσείς πώς αντιλαμβάνεστε τον διάλογο που δεν θα γυρίζει “50 χρόνια πίσω”; Ότι ακόμα και τα εγκλήματα της αριστερής τρομοκρατίας θα πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε με … σεβασμό και κατανόηση; Να μην λέγεται το αυτονόητο για να μη θιχτούν δήθεν οι ευαισθησίες κάποιων; “Ευαίσθητοι” όχι για τις βόμβες και τους φόνους, αλλά μην τυχόν τα χρεωθεί η παράταξη και η ιδεολογία τους.

Reply
ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΟΣ 11 November 2010 at 18:14

Απο το 1770 στη Βαυαρία, ξεκίνησαν τα οργανωμένα σχέδια για την αντιμετώπιση της ανθρωπότητας ως απλά μάζες! Πως αυτές μπορούν να χειραγωγηθούν “με το γάντι”, να εξοντωθούν κατά μεγάλους αριθμούς σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά και πως να εδραιωθεί το “διαίρει και βασίλευε” ανάμεσα στους πολλούς, ώστε να επωφελούνται μονίμως οι λίγοι που θεωρούσαν τον εαυτό τους Ελίτ της κάθε εποχής. Έτσι κάπως καλλιεργήθηκε το πανέξυπνο – εγωιστικό θεματάκι με τις ταμπελίτσες! Αριστεροί – Δεξιοί, Πράσινοι- Βένετοι, Φιλολαϊκοί – Φιλελεύθεροι, Ρεμπουμπλικανοί – Δημοκράτες κλπ, κλπ, (τα ζευγάρια είναι τυχαία). Οι βαρύγδουπες ονομασίες τους αρκούν πολλές φορές να δείξουν τον τρόπο σκέψης έκαστου. Παρ’ όλα αυτά, η ουσία του πράγματος παραμένει σταθερή κι αμείωτη. Και βέβαια δεν είναι άλλη, απο το να τρώγονται οι μεν με τους δε, αφήνοντας χώρο και χρόνο στους ισχυρούς να κινούν τα νήματα κατά το δοκούν! Εκτιμώ όμως πως η σημερινή γενιά, όπως και η αμέσως επόμενη (ανά τον κόσμο ίσως αλλά στη χώρα μας σίγουρα), συμφωνούν πως οι πάλαι ποτέ πολιτικές ιδεολογίες δεν υφίστανται, ούτε κι εκφράζουν κάτι συγκεκτριμένο. Συνεπώς νομίζω, πως η τρομοκρατία προέρχεται απο τον ίδιο χώρο, που προήλθε η δανειοδότηση των όλων με όρους γραμμένους σε ψιλά γράμματα, (προκειμένου σήμερα να έχει γονατίσει το κάθε νοικοκυριό, να δουλεύει ασταμάτητα το ζευγάρι και να μην καλύπτει ουσιαστικά ούτε τα απαραίτητα, όπως τα ερμηνεύει κανείς αυτά!). Είναι κατά την προσωπική μου άποψη λάθος τρισμέγιστο, σήμερα εν έτη 2010, με πολλές μάσκες (πολιτικών και δημοσιογράφων) να έχουν πέσει, αλλά και θεωρείες ή πολιτικές να έχουν καταρρεύσει, κάποιοι ακόμη να καταδεχόμαστε να ασχοληθούμε, με το αν έφταιξε περισσότερο ή λιγότερο η δεξιά ή η αριστερά ή ο Χατζηπετρής κατά το λαό μας! Η αλήθεια είναι πως αυτά που σήμερα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε οι παλαίοτεροι αγνοούσαν εντελώς. Αρα δεν ξέρω πόσο μεγάλο είναι το μερίδιο ευθύνης τους, αφού είχαν πεισθεί πως πράγματι υπήρξε διαφορά μεταξύ του Α και του Β! Ας μην επαναλάβουμε εμείς τα δικά τους λάθη, διότι το μόνο σίγουρο είναι πως άπαντες οι πολιτικοί βρίσκονται στην ίδια παρέα. Και αν κάποιος πει πως τα κόμματα της αριστεράς ουδέποτε συμμετείχαν σε κάποια “σύναξη της Μπίλντεμπεργκ πχ) είναι μόνο γιατί απλά δεν είναι κόμματα εξουσίας, απλά αρκούνται στο νιαούρισμα κι αυτό όχι μόνο δεν ενοχλεί, αλλά εξυπηρετεί πολύ περισσότερο!

Reply
Αλεξάνδρα Καλούδη 13 November 2010 at 14:22

Τρομοκρατία δεν θεωρείται επίσης το να προσπαθούμε να κυβερνήσουμε έναν λαό με απειλές, τις ακούσαμε από επίσηματα χείλη αυτά του πρωθυπουργού, και σπέρνοντας τον τρόμο και τον πανικό; Όταν προσπαθούν κάποιοι να μας τρομοκρατήσουν με το να μας λένε ότι η χώρα βουλιάζει και ότι δεν υπάρχει ελπίδα σωτηρίας δεν είναι τρομοκρατία; Το να αφαιρείς από έναν άνθρωπο την ελπίδα είναι ότι χειρότερο μπορείς να του κάνεις. Αυτό είναι και το μόνο μέσον που έχουν όμως κάποιοι για να μπορέσουν να επιβιώσουν. Αυτή η στρατηγική δείχνει ότι οι άνθρωποι αυτοί καταλαβαίνουν ότι το παιγχνίδι χάνεται, η απειλή και η τρομολαγνεία δείχνουν πανικό και έλλειψη επιχειρημάτων. Είναι η αναγνώριση του ότι βρίσκονται με την πλάτη στον τοίχο.
Από την άλλη προσπαθούν να απομακρύνουν τον πολίτη από την άσκηση του υψίστου δικαιώματος και υποχρέωσής του: την συμμετοχή στις εκλογές. Φοβούνται την απόφαση των πολιτών και γι’ αυτό προσπαθούν να τους αποτρέψουν από το να ψηφίσουν. Όλα τα κόμματα φοβούνται. Γι’ αυτό και κάποια κόμματα αποτρέπουν τους ψηφοφόρους τους από το να πάνε να ψηφίσουν. Και αυτό για να δημιουργηθεί αποσταθεροποίηση. Εάν αυτό δεν είναι καθοδήγηση σκέψης και η χειρότερη μορφή δικτατορίας τότε τί είναι;

Reply
Γιάννης3 13 November 2010 at 15:36

Ειλικρινά έμεινα έκπληκτος από τα σχόλια. Φαίνεται ότι υπάρχει απόκλιση στους ορισμούς.

Τρομοκρατία είναι να υπάρχει μία οργανωμένη ομάδα και να εκτελεί ανθρώπους εν ψυχρώ και μάλιστα μετά από μακρά διάρκεια οργάνωσης του χτυπήματος. Τρομοκρατία είναι η 17Νοέμβρη, ο ΕΛΑ, η Αντικρατική Πάλη, αλλά και οι πιο πρόσφατες που αναδείχθηκαν την τελευταία 2ετία, ο Επαναστατικός Αγώνας, η Σέχτα Επαναστατών, η Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς και διάφορα άλλα παρεμφερή.

Αυτές είναι οι τρομοκρατικές ομάδες στην Ελλάδα, είτε το θέλουμε είτε όχι.

Η δράση τους και η προκηρύξεις τους δεν είναι κρυφές. Όλοι τις γνωρίζουμε.

Αυτό που λέει το άρθρο είναι επίσης σαφές και ήδη γνωστό. Ότι η ιδεολογία αυτών των οργανώσεων αναπηδά από την αριστερά.

Αυτό είναι προφανές. Όποιος δεν το βλέπει είναι μάλλον τυφλός.

Η αριστερή ιδεολογία είναι η μήτρα της τρομοκρατίας. Τελεία και παύλα.

Ο αντιεξουσιαστικός χώρος των Εξαρχείων δεν συμπεριλαμβάνεται στην τρομοκρατία. Είναι όμως ένας χώρος που μπορεί να τον χρησιμοποιούν οι τρομοκράτες για ψάρεμα.

Τώρα, η άλλου είδους χρήση της λέξης τρομοκρατίας μόνο μπέρδεμα μπορεί να φέρει στη συζήτηση. Βρείτε άλλη λέξη.

Η τρομοκρατία οδηγεί στην αφαίρεση ζωής, που είναι κατά βάση η μεγαλύτερη εξουσία που μπορεί να επιζητά κανείς στον κόσμο.

Reply
arxoxris 13 November 2010 at 17:25

Φίλε Γιάννη,
Η τρομοκρατία δεν προυποθέτει τη σύσταση ομάδος, ούτε αναφέρεται σε δολοφονία αποκλειστικά.η
Ο ορισμός της είναι ο εξής: “οργανωμένη άσκηση βίας”.
Ο δικός σου ορισμός είναι ο ορισμός που θα έδιναν τα ΜΜΕ,μάλλον απο εκεί επηρεάζεσαι…
Όταν μιλάμε για βία, εννοούμε είτε σωματική είτε ψυχολογική. Ακόμη και το τηλεφώνημα μιας εισπρακτικής εταιρίας αποτελεί βία.
Η βία που προέρχεται απο την αριστερά, πχ αναρχικούς, είναι αντίδραση στην κρατική και κοινωνική βία. Άρα δεν αποτελεί τρομοκρατία φίλε μου…Τρομοκράτης είναι ο δράστης, όχι το θύμα.
Σαν να μας λέτε όλοι εσείς ότι: μπαινει ο εγκληματίας στο σπίτι μου και επειδή τον τραυματίζω προσπαθώντας να προστατέψω τη σωματική μου ακεραιότητα, μετατρέπομαι εγώ σε εγκληματία.
Φυσικά δεν ασπάζομαι τη δολοφονία ως μέσο αντίστασης και τιμωρίας, δεν ασπάζομαι όμως και τις φυλακές ως μέσο συμμόρφωσης και αναμόρφωσης…
Τέλος, δεν είναι η τρομοκρατία το πρόβλημα μας. Άλλωστε πολύ αμφιβάλλω για το κατά πόσον υπάρχουν πράγματι στην Ελλάδα τρομοκράτες ή είναι κάτι ανάλογο (σε μικρότερο βεληνεκές), από την κατάρρευση των δίδυμων πύργων απο την ίδια την αμερικανική κυβέρνηση….
ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΟΒΟ

Reply
Γιάννης3 13 November 2010 at 20:51

Μα δε λέμε το ίδιο πράγμα;

που συνίσταται η “οργάνωση” (λες οργανωμένη άσκηση βίας) αν όχι σε μία ομάδα που λέω εγώ;

θα μας τρελλάνεις;

δεν ξέρω αν “η τρομοκρατία είναι το πρόβλημά μας”, πάντως η τρομοκρατία είναι καθαρόαιμη αριστερή. Το αν είναι ΤΟ πρόβλημά μας ή όχι, αυτό είναι άλλο θέμα.

Και όχι. Το τηλεφώνημα δεν είναι βία. Ρώτησε τη μάνα του Αξαρλιάν να σου πει τι είναι βία και τι είναι τρομοκρατία.

Με πήρε τηλέφωνο η εισπρακτική εταιρεία και νομιμοποιούμαι να κάψω μία τράπεζα με τρεις υπαλλήλους μέσα. Αυτό θα μας πεις σιγά σιγά ρε φίλε. Δεν πάτε καλά.

Reply
arxoxris 14 November 2010 at 14:11

Σου είπα ότι διαφωνώ με την οργανωμένη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται. Μήπως οι ταγματασφαλίτες και οι ρουφιάνοι δεν είναι ή ήταν τρομοκράτες? Άρα άκυρα τα λεγόμενα σου….

Reply
Αλεξάνδρα Καλούδη 15 November 2010 at 09:58

Η αφαίρεση ζωής δεν γίνεται απαραίτητα άμεσα, μπορεί να γίνεται και έμμεσα. Όταν αφαιρείς την ελπίδα από τους ανθρώπους και με τις ενέργειές τον ρίχνεις στην απελπισία και στην φυγή η αυτοκτονία παραμονεύει κάπου εκεί. Και αυτή αφαίρεση ζωής δεν είναι; Ο ηθικός αυτουργός φέρει εξ ίσου την ευθύνη.

Reply
Μιχαλης 17 November 2010 at 00:25

Υποπτο και προβοκατορικο το αρθρο. Και για να μη φλυαρω, σας παραπεμπω στο αρθρο του Γριβα. Η τρομοκρατια ειναι προβοκατσια – παει και τελειωσε και δεν σηκωνω κουβεντα!

εδω: http://www.grivas.info/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=79:2009-04-12-21-34-41&catid=105:2009-04-10-17-32-46&Itemid=162

Reply
Bla - bla 17 November 2010 at 05:21

Αλεξάνδρα έχεις διαβάσει πάρα πολλά βιβλία επιστημονικής φαντασίας. Παράτα τα και πήγαινε να πλύνεις και κάνα πιάτο γιατί βρωμήσαμε.

Reply
Stefanos 17 November 2010 at 07:45

Καλό είναι πριν ασχοληθούμε με τον αντιδρώντα, να κοιτάμε ποιός και γιατί του προκάλεσε την αντίδραση!!!!!!!!!
Τόσο ο λόγος όσο και ο τρόπος της αντίδρασης του, πηγάζουν από αυτόν-αυτούς που τον προκάλεσαν!

Reply
Nik 17 November 2010 at 10:07

Η κάθε ιδεολογία μπορεί να χρησιμοπιηθεί για να πατήσει πάνω της η τρομοκρατία, όπως και η κάθε θρησκεία. Δαιμονοποιώντας την Αριστερά έχετε μπροστά σας τη μισή όψη του θέματος. Η Δεξιά ιδεολογία οταν υπήρχε η αντίστοιχη “ανάγκη” χρησιμοποιήθηκε από τρομοκράτες, τόσο στην Ιταλία παλαιότερα, όσο και στη χώρα μας πιό πρόσφατα από τους Χρυσαυγίτες. Η Εξουσία χρησιμοποιεί τρμοκρατία με αντιεργατικούς νόμους, διώξεις, αποκλεισμούς πληροφόρησης, κατασταλτικούς μηχανισμούς κλπ, είτε είναι Δεξιά είτε Αριστερή. Όσο επιμένουμε να θεωρούμε μόνο τό ένα μισό του πολιτικού χώρου ύποπτο ως μήτρα της τρομοκρατίας απλά εθελοτυφλούμε απλώνοντας βούτυρο στο ψωμί των προβοκατόρων. Προκαλούν το φόβο για να κρατάνε το λαό πάντα υποταγμένο, και όταν πάει να σηκωθεί κανά κεφάλι, έχουμε και από μια τρομοκρατική ενέργεια. Αποτέλεσμα περισσότερη καταστολή, περισσότερο ρουφιανιλίκι, νομιμοποίηση της κρατικής βίας και πάει λέγοντας…
Να δω σε λίγο καιρό που θα αρχίσει να αυξάνεται η Δεξιά τρομοκρατία (βλέπε προβλήμα με γκέτο μεταναστών) τι θα λέτε.

Reply
imago 17 November 2010 at 13:48

@Nik
Ωραία αντίληψη των πραγμάτων στην βάση περίεργων συμψηφισμών.
Συμψηφίζουμε γεγονότα με προγνωστικά!
Αυτό είναι ο κατεξοχήν ορσιμός της ιδεολογικής τρομοκρατίας.

Reply
Μπάμπης K. 17 November 2010 at 14:24

Ο Γρίβας στο κείμενο που παρατέθηκε πιο πάνω λέει το εξής. Η τρομοκρατία μετά το 1971 γίνεται είτε από μυστικές υπηρεσίες απ’ ευθείας, είτε γίνεται από αριστερές ομάδες στις οποίες παρεισφρύουν και πάλι οι μυστικές υπηρεσίες.

Δηλαδή ο κόσμος είναι έτσι όπως μ’ αρέσει να τον βλέπω και αν δεν μου κάθεται καλά τον γυρίζω ανάποδα και τον βλέπω πάλι όπως θέλω.

Συνέλθετε! Το ακριβές του άρθρου επιβεβαιώνεται ότι παίρνουν σβάρνα όλοι οι αριστεροί να δικιολογήσουν τ’ αδικιολόγητα. Δεν το βλέπετε ότι βάζετε αυτογκόλ;

Επειδή στην Ελλάδα είχαμε και συλλήψεις και δίκες και καταδίκες τρομοκρατών που ομολόγησαν την ενοχή τους, αντί να γράφει θεωρίες ο αξιότιμος κατά τα άλλα κ. Γρίβας, θα του πρότεινα να μας πει την άποψή του για τη 17Ν, για τον ΕΛΑ, για τον Μαζιώτη, τους Πυρήνες, τη Σέχτα κλπ.

Τι πιστεύει από τα δύο; είναι όλοι αυτοί πράκτορες ή αριστεροί που παρασύρθηκαν σε τρομοκρατικές ενέργειες από άλλους πράκτορες που παρεισέφρυσαν στις ομάδες τους; Αν ισχύει το πρώτο ποιοων πράκτορες ήταν; γιατί δεν προστατεύθηκαν; αν ισχύει το δεύτερον τι σκοπό είχαν στις ομάδες τους αν όχι την τρομοκρατία εξαρχής; ποιοι από τις ομάδες τους ήταν οι πράκτορες και ποιοι οι αριστεροί που ξεκίνησαν με άλλες ιδέες;

Για να επιβεβαιωθεί μία θεωρία επί χάρτου θα πρέπει να ικανοποιεί τα δεδομένα. Στις επιστήμες είναι πειραματικά δεδομένα. Σ’ αυτά τα θεωρητικά θα πρέπει να ικανοποιεί τα στοιχεία. Γιατί δεν κάνει κουβέντα για τα στοιχεία; Γιατί δεν εφαρμόζει τη θεωρία του στην ελληνική τρομοκρατία;

Reply
Γερασιμάτος 5 December 2010 at 19:21

Τρόφη στην τρομοκρατία έδωσαν η πλειοψηφία των ψευτοπροοδευτικών,αριστεριστών, πολιτικών και δημοσιογράφων που στην πλειοψηφια τους είναι άνθρωποι που δεν είναι ρεαλιστές έμπειροι είτε οι ίδιοι είτε οι γονείς τους. Την τρομοκρατία την υπέθαλψαν οι κυβερνήσεις των τελευταίων δεκαετίων.
π.χ. Όταν δολοφονούσε η τρομοκρατία οι ψευτοπροοδευτικοί δημοσιογράφοι έγραφαν κατευθυνόμενοι απο τους φίλους τους πολιτικούς ότι έγινε έκτελεσις και όχι δολοφονία όπως έπρεπε. Έπίσης μας εγκομίαζαν τις συμμορίες αυτές περγράφοντας τες σαν τέλοιες οργανώσεις, θυμόμαστε όλοι τι έγραφαν οι εφημερίδες ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΛΙΓΟΜΕΛΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΛΟΓΥΜΝΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ Τελικά ήταν κάτι κοιλαράδες!!!!!!!!!!!!!!!
΄Πρόσφατα ήρθε ο λογαριασμός πολύ βαρύς, δισβάσταχτός, ασήκωτος, οδηνυρός κ.λ.π. Αφού η Ελλάδα ήταν και είναι η χώρα του δώστα όλα φάτα όλα τσιμέντο να γίνει τι με νοιάζει εμένα ωχαδελφισμός κ.λ.π.

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.