Γράφει ο Ανδρέας Σταλίδης.
Δημοσιεύθηκε στην Εστία στις 12 Φεβρουαρίου 2019
Από την ανάληψη της εξουσίας από τον Κώστα Σημίτη, συγκροτήθηκε μία σχολή σκέψης με σκοπό να αλώσει τα πνευματικά θεμέλια του ελληνισμού: την Ιστορία, την Παιδεία, την ταυτότητα, τις παραδόσεις, την θρησκεία του. Ο όρος «εκσυγχρονισμός» δεν ήταν ένα ρηχό ρητορικό επικοινωνιακό τέχνασμα. Εξέφραζε την αποδόμηση της εθνικής μας ταυτότητας.
Δημιουργήθηκε ο «Όμιλος Προβληματισμού για τον Εκσυγχρονισμό της Κοινωνίας» (ΟΠΕΚ) με επικεφαλής τον Αντώνη Λιάκο, ο οποίος έγραφε δημοσίως ότι η εθνική μας ταυτότητα χρειάζεται επειγόντως «ανακαίνιση». Ο χαρακτηρισμός που δόθηκε στην τάση αυτή ήταν «ιστορικός αναθεωρητισμός».
Σε ημερίδα του 2007 ο πρώην Κοσμήτωρας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Εμμανουήλ Μικρογιαννάκης διηγήθηκε ότι κατά την εκπαιδευτική άδεια το 1996 προκειμένου να διδάξει στην Κίνα είχε εγκρίνει τις θέσεις δύο υποψήφιων διδακτόρων για την Ελληνική επανάσταση του 1821. Όταν επέστρεψε διαπίστωσε ότι κατά την απουσία του, οι θέσεις είχαν γίνει διακόσιες! Πού να κατέληξαν άραγε όλοι αυτοί;
Παρήγγειλε η τότε κυβέρνηση την συγγραφή περίπου 150 σχολικών εγχειριδίων, ένα πραγματικό τσουνάμι στην παιδεία. Το πιο κραυγαλέο παράδειγμα ήταν το περιβόητο βιβλίο Ιστορίας Στ’ Δημοτικού, το οποίο ο ελληνικός λαός έκλεισε στο χρονοτούλαπο της Ιστορίας το 2007. Πύρρειος νίκη όμως, διότι όλα τα υπόλοιπα παρέμειναν. Αποχώρησαν σπό την σχολική ύλη εγνωσμένοι πεζογράφοι, ποιητές, οι Μύθοι του Αισώπου και αντικαταστάθηκαν από αστρολόγους, διαφημιστές των ΜΚΟ και οδηγίες συναρμολόγησης καφετιέρας. Το βιβλίο Γλώσσας Γ Γυμνασίου παιανίζει κείμενο μέχρι και του ιδίου του Κώστα Σημίτη από το βιβλίο του «Εθνικιστικός λαϊκισμός»!
Στο απόσπασμα του πρώην πρωθυπουργού διαβάζουμε ότι την «ανάπτυξη από την ελεύθερη διακίνηση πολιτιστικών προϊόντων δεν θα ανακόψει η προσήλωση στις εθνικές, θρησκευτικές ή άλλες ιδιαιτερότητες που δήθεν κινδυνεύουν». Ταυτόχρονα μιλάει για «διαστρεβλωμένη και χωρίς απήχηση χριστιανική παράδοση».
Το 2000 κλιμάκωσαν με κατά μέτωπο επίθεση στην Εκκλησία. Κέρδισαν μεν την αφαίρεση αναγραφής του θρησκεύματος, αλλά όλα τα υπόλοιπα μέτρα που σχεδίαζαν έμειναν στο ράφι έκτοτε. Το 2004 προπαγάνδιζαν υπέρ του Σχεδίου Ανάν. Δεν τους έκανε το χατήρι η Κύπρος και το απέρριψε συντριπτικά. Συνέχισαν με την αμφισβήτηση της γενοκτονίας των Ποντίων, τον εξωραϊσμό των Οθωμανών κοκ. Οι ίδιοι και οι ίδιοι άνθρωποι εμφανίζονται σε συλλογές προσωπικοτήτων για όλα τα μεγάλα θέματα σε έναν άτυπο πόλεμο αξιών. Ξεσάλωσαν με το Μακεδονικό.
Όλο αυτό το «σύστημα» επανήλθε στην εξουσία με τον ΣΥΡΙΖΑ. Ο Αντώνης Λιάκος έγινε επικεφαλής της παιδείας. (Πρόεδρος της Επιτροπής του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία). Αντιγράφω μία φράση του όταν κυρώθηκε στη Βουλή η Συμφωνία: «Είπαμε ότι η συνθήκη των Πρεσπών δεν αφορά τόσο τους Βορειομακεδόνες, αλλά εμάς τους Ελληνες».
Αξιοσημείωτο μεν ότι ντρέπεται και ο ίδιος να τους αποκαλέσει «Μακεδόνες» και εφευρίσκει τον όρο «βορειομακεδόνες», ο οποίος δεν απαντάται στο κείμενο των Πρεσπών. Ανατριχιαστική όμως η ομολογία του ότι η Συμφωνία έγινε για μας.
Εμείς πρέπει να πάψουμε να χρησιμοποιούμε τον όρο «Μακεδόνας» (να γίνουμε δηλαδή «πληθυσμός της βόρειας περιοχής» της χώρας), να σβήσουμε την Ιστορία της Μακεδονίας και του Μακεδονικού Αγώνα, να απαγορεύσουμε ομιλίες όπως πχ στο Πολεμικό Μουσείο, να κάνουμε ΕΔΕ σε δασκάλους που επιμένουν να μιλούν για Μακεδονία, όπως στην Σταυρούπολη.
Να επιβραβεύσουμε εμείς τους μύθους των γειτονικών εθνών, αλλά να σβήσουμε, να μηδενίσουμε τελείως το δικό μας έθνος. Να τινάξουμε στον αέρα τα ιερά και τα όσιά του.
2 comments
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΛΑΧΟΣ / 21. 2. 2019
Στενοχωριέμαι, που κανένας μέχρι τώρα δεν γράφει σχόλιο, για ένα τόσο σοβαρό θέμα. Πολύ καλά τα παρα-δείγματα που παραθέτει ο αξιότιμος κ. Σταλίδης. Εγώ όμως θα αποκαλύψω, ποιες είναι οι διεθνείς σκοτεινές δυνάμεις που στο παρασκήνιο προωθούν τον εθνομηδενισμό. Και κάνω την αποκάλυψη διότι, υπάρχουν αρκετοί που δεν γνωρίζουν ποιοι : α) προωθούν τον εθνομηδενισμό, β) δαιμονοποιούν τον ‘’εθνικισμό’’, γ) απεχθάνονται τη λέξη έθνος, δ) δεν θέλουν ισχυρά έθνη. Είναι τα απάνθρωπα στελέχη της Νέας Παγκόσμιας Τάξης και προέρχονται από διάφορες παγκόσμιες οργανώσεις : Τεκτονισμός, Iλλουμινάτι, Λέσχη Μπίλντερ-μπεργκ, Συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων, Τριμερής Επιτροπή. Επιπλέον, μαζί μ’ αυτές τις παγκόσμιες οργα-νώσεις, την ίδια επιδίωξη έχουν και τα μεγάλα στελέχη της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης. ΄Ολοι αυτοί, μαζί με το Σιωνιστικό Ιερατείο, έχουν ως στόχο τη δημιουργία παγκόσμιας κυβέρνησης. Και επειδή τα έθνη είναι εμπόδιο στο απάνθρωπο σχέδιό τους, γι αυτό αποδομούν οτιδήποτε εθνικό.
ΑΥΤΟΣ Ο ΛΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΑΣΧΕΤΟΛΟΓΙΑΣ, ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΥΡΥΤΕΡΑ. ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΑΔΕΣ. ΕΔΩ ΤΙ ΕΓΡΑΦΕ ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΟΠΟΥ ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΛΑΒΕ ΚΡΑΞΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ :
https://www.facebook.com/antonis.liakos.98/posts/1205814442958611
Antonis Liakos
August 29 ·
Λοιπόν για να τελειώνουμε με τις ανοησίες για πανεπιστήμια και υποψήφιους κάτω από τη βάση, που κατακλύστηκε το διαδίκτυο, δείχνοντας την έκταση της κοινωνικής μοχθηρίας στην κοινωνία μας, και πέραν από το ερώτημα τι θα τα κάνουμε τα παιδάκια –μερικές χιλιάδες που δεν πιάνουν τη βάση – (μήπως στον Καιάδα;) , έχω να πω με μια σαρανταπεντάχρονη εμπειρία διδασκαλίας, ότι εναπόκειται στο πανεπιστήμιο να τα μορφώσει. Εκείνο κρίνεται αν τα καταφέρει ή όχι. Η γνώση δεν είναι σωρευτική. Έλεγα στους φοιτητές μου που έρχονταν από το λύκειο ότι πρέπει πρώτα να ξεχάσουν τι ξέρουν, προκειμένου να μπορέσουν να καταλάβουν πώς να μάθουν να μαθαίνουν και τι να μαθαίνουν. Και δοκίμασα πολλές φορές τη χαρά να δω τους τελευταίους να γίνονται πρώτους, και την απογοήτευση τους πρώτους να είναι κλεισμένοι τόσο πολύ στον ναρκισσισμό τους, ώστε να μην ρισκάρουν στην περιπέτεια της νέας γνώσης.
Και κάτι προσωπικό. Τέλειωσα το δημοτικό με 7 (άριστα το 10) και το γυμνάσιο με 14 (άριστα το 20). Και διαγωγή κοσμία (ο κανόνας ήταν κοσμιοτάτη). Μπήκα με εξετάσεις στη Φιλοσοφική Σχολή Θεσσαλονίκης, μετά από ένα εξάμηνο φροντιστήριο το καλοκαίρι του 65 που η καρδιά μου ήταν κάθε βράδυ στους δρόμους των διαδηλώσεων που σε ξεμυάλιζαν. Αγαπούσα όμως τη σχολή που μπήκα, αυτό ήθελα να κάνω, και αυτό έκανα. Το ζήτημα επομένως δεν είναι η απόκλιση από τη βάση, αλλά αν σε ενδιαφέρει αυτό που κάνεις, αν αυτό θα κινητοποιήσει τις ψυχικές σου δυνάμεις και την ενεργητικότητά σου. Τα άλλα είναι μιζέρια και μοχθηρία ανθρώπων στην μετακλημακτήριο εποχή.
Ενας χαιρετισμός στα αγόρια και τα κορίτσια που μπήκαν με κάτω από τη βάση. Καταπλήξτε τους, και φτύστε τους. Ετσι πάει μπροστά ο κόσμος.