Tuesday 1 October 2024
Αντίβαρο
Δημήτρης Νατσιός Παιδεία Σχολικά εγχειρίδια

Νέρωνες και Διοκλητιανοί στα σχολεία

Γράφει ο Δημήτρης Νατσιός.

«Και οι απεργίες, Γέροντα, τι κακό κάνουν!

Ολόκληρο μήνα χωρίς μαθήματα τα παιδιά, να γυρίζουν στους δρόμους!

-Εγώ λέω τους δασκάλους ποτέ να μην κάνουν απεργία, εκτός αν πάνε να καταργήσουν τα θρησκευτικά, την προσευχή ή να κατεβάσουν τον σταυρό από την σημαία. Τότε πρέπει να διαμαρτυρηθούν….».

(Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι Α΄, «Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο», εκδ. «Ιερόν Ησυχαστήριον Ευαγγελιστή Ιωάννου του Θεολόγου», σελ. 297).

Αυτά ειπώθηκαν πριν από 40-50 χρόνια από τον άγιο. Σαν τους παλαιούς προφήτες μάς προειδοποίησε για την επερχόμενη λαίλαπα της αθεΐας και της εκκλησιομαχίας, που ξεβράζεται στον χώρο της παιδείας. Με τα νέα βιβλία των θρησκευτικών ολοκληρώνεται ο κύκλος της λυσσαλέας επίθεσης, των ποικιλώνυμων εθνομηδενιστών, κατά των τριών μαθημάτων που προσφέρουν στους μικρούς μαθητές ταυτότητα και ιθαγένεια.

Η αρχή έγινε με το βιβλίο ιστορίας της Στ΄Δημοτικού, τους συνωστισμούς στο λιμάνι της Σμύρνης και τους εξωραϊσμούς της φρικτής τουρκοκρατίας. Δεν πέρασε. Ο λαός έφτυσε το… κατάπτυστο βιβλίο και τους συγγραφείς του.

Στα βιβλία όμως ιστορίας Γυμνασίου και Λυκείου οι μαθητές εισπνέουν τις αναθυμιάσεις των προσκυνημένων ιστοριογράφων τύπου Ρεπούση.

Τα βιβλία της Γλώσσας μένουν στο απυρόβλητο και συνεχίζονται οι ανοησίες με «συνταγές μαγειρικής», οι κρανιοκενείς εμπνεύσεις για τον «Μέγα Αλέξανδρο και την Κοκκινοσκουφίτσα» ή τα βδελύγματα για έρωτες 25 χρόνων με μαθήτριες Γυμνασίου.

Στο μεσοδιάστημα, μέχρι να φτάσουμε στην απροκάλυπτη επίθεση κατά του μαθήματος των Θρησκευτικών ή, καλύτερα, κατά της Ορθοδοξίας έχουν καταργηθεί με ύπουλες μεθοδεύσεις και με καρυκεύματα περί δημοκρατικότητας, σεβασμού της διαφορετικότητας, συνοδοιπορίας με την σάπια Ευρώπη και λοιπά ηχηρά πονηρεύματα, τα εξής:

Πρώτον: Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών με την παρουσία των σχολείων στους ενοριακούς ναούς. (Μεγάλη ευθύνη φέρουν και οι εκπαιδευτικοί που πολλοί ξεχύνονταν την μέρα αυτή στα φραπεδοπωλεία των πόλεων, προκαλώντας την χλεύη και τον θυμό του κόσμου).

Δεύτερον: Ο εκκλησιασμός όλου του σχολείου, ως έμπρακτη φανέρωση της παιδαγωγίας «εν παιδεία και νουθεσία Κυρίου» του αποστόλου Παύλου.

Τρίτον: Η έπαρση της σημαίας μας, άπαξ του μηνός, με  την συνοδεία των παιδικών φωνών που ψάλλουν τον Εθνικό μας Ύμνο.

Τέταρτον: Η αριστεία, δηλαδή η συνέπεια, η επιμέλεια και ο ευεργετικός έπαινος που τροφοδοτεί την καθ΄όλα αξιέπαινη προσπάθεια κάποιων παιδιών να υπερέχουν. Απογυμνώνεται το σχολείο από τις δύο ιδρυτικές, θα λέγαμε, προϋποθέσεις του: την τιμωρία και την επιβράβευση. Καταντά η σχολική αίθουσα προέκταση του παιδικού δωματίου. (Με την ατιμωρησία-η καταστροφική αρχή του όλα επιτρέπονται, γιατί είναι παιδιά- επιβραβεύονται οι ασυνεπείς και απείθαρχοι, με την καταδίκη της αριστείας τιμωρούνται οι φιλόπονοι και φιλομαθείς).

Και βέβαια η παραπάνω κατάργηση υπονομεύει τον θεσμό των εθνικών παρελάσεων. Αυτό θα το καταλάβουμε, όταν γίνουν οι κληρώσεις και αρχίσουν οι αδικίες. Τα παιδιά του Δημοτικού τις «αριστερές», συριζαίικες παλαβομάρες δεν τις καταλαβαίνουν…

Πέμπτον: Το μάθημα των Θρησκευτικών, στις Ε΄και Στ΄Δημοτικού, από πέρυσι, μειώθηκε κατά μία ώρα, είναι μονόωρο. Εν ευθέτω χρόνω και μ΄αυτά που γίνονται, θα καταργηθεί.

Έκτον: Μνεία μόνο θα γίνει της λεγόμενης θεματικής εβδομάδας και των έμφυλων ταυτοτήτων, αποφάσεις που μαγαρίζουν την οικογένεια, την πάλαι ποτέ, «Μεγάλη του Γένους Σχολή».

Ερχόμαστε τώρα στα νέα βιβλία (φάκελλοι) των θρησκευτικών, τα βλάσφημα βιβλία. Δεν θα επιμείνουμε στην περιγραφή, μιας και οι εικόνες διαλαλούν τα μιάσματα. Από τους δαιμονόπληκτους εκκλησιομάχους και όλους τους καντιποτένιους που επικροτούν και ζητωκραυγάζουν για τα νέα βιβλία δεν περιμέναμε τίποτε καλύτερο. Αλλού είναι το πρόβλημα.

Υπάρχει κάποια αντίδραση από τα λεγόμενα συντηρητικά κόμματα;

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες (ΑΝΕΛ), μεταβλήθηκαν σε εξαρτημένους γραικύλους (ΕΞΑΓΡ) και υπογράφουν με χέρια και ποδάρια τις αισχρουργίες. Η ΝΔ, η χαριτόβρυτος Κεντροδεξιά, σιωπά ιχθυοπρεπώς και στηρίζει τα «παρδαλά» νομοσχέδια, διότι είναι κόμμα, βεβαίως, ευρωπαϊκό και όχι ελληνικό. Κόμμα το οποίο επιδίδεται σε κάποια τσιμπολογήματα πατρίδας, θρησκείας, οικογένειας για να παραπλανά τους αφελείς.

Άφετε τους νεκρούς… τις κομματικές κουρελούδες.

Δυστυχώς όμως το ισχυρότερο έρεισμα οι πολέμιοι του Γένους, το βρήκαν στην Ιερά Σύνοδο. Στην τελευταία του εισήγηση στην Σύνοδο ο Μητροπολίτης Ύδρας έλεγε:

«Κρίνεται αναγκαία η αναφορά σε σύγχρονα μεγάλα θρησκεύματα όχι όμως να αξιοποιήσει την διδασκαλία τους ως ερμηνευτικό πλαίσιο, αλλά για να δώσει στον μαθητή (σ.σ. στον οκτάχρονο;) την ευκαιρία να αντιληφθεί ότι το θρησκευτικό φαινόμενο βιώνεται ποικιλοτρόπως και ότι το νόημα της ανθρώπινης ζωής μπορεί να ερμηνεύεται μέσα από πολλές διαφορετικές και αντικρουόμενες οπτικές γωνίες. Έτσι το μάθημα των θρησκευτικών καθίσταται μάθημα που καταφάσκει στον διάλογο και στην ανάγνωση της θρησκευτικής ετερότητας»

«Κούφια καρύδια και ασκιά γιομάτ΄αγέρα» που θά΄λεγε και ο Μακρυγιάννης.

«Εκ στόματος νηπίων και θηλαζόντων κατηρτίσω αίνον» λέει η Γραφή. Τα μικρά παιδιά ήδη δυσφορούν από την «ποικιλότροπη βίωση του θρησκευτικού φαινομένου» και κραυγάζουν δεν θέλουμε θρησκείες, θέλουμε τον Χριστό!!!

Λοιπόν. Τώρα που «οι ανθρωποκάμπιες μαραζώνουν το πνευματικό ολόδροσο δέντρο της φυλής μας», (Κόντογλου), οι ύπουλοι Διοκλητιανοί και Νέρωνες, όσοι δάσκαλοι, όσοι πιστοί πετάμε τα βιβλία και διδάσκουμε Ευαγγελικές Περικοπές και Βίους Αγίων. Είναι αντίσταση κολοκοτρωναίικη είναι ομολογία πίστεως.

Οι γονείς υπογράφουν την γνωστή δήλωση και επιστρέφουν τα κουρελουργήματα ως απαράδεκτα και επικίνδυνα. Και οι ίδιοι θα κερδίσουν πνευματικά και στα παιδιά τους θα δώσουν ένα λαμπρό μάθημα και παράδειγμα ανδρείας και φιλοπατρίας.

Δημήτρης Νατσιός

δάσκαλος-Κιλκίς

 

5 comments

ΝΙΚΟΛΑΟΣ 5 October 2017 at 11:16

ΕΥΓΕ ΔΗΜΗΤΡΙΕ, ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΙΣΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ !!!!ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥ Ξ Ε Σ Η Κ Ω Μ Ο Υ ??? ΛΕΓΩ ,ΜΗΠΩΣ ??? ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ !!!!ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΚΟΥΠΙΔΟΜΥΑΛΑ ΠΕΡΡΙΤΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΑΡΧΟΥΝ !!!!

Reply
Amfoterodexios St. 6 October 2017 at 22:56

-Εγώ λέω τους δασκάλους ποτέ να μην κάνουν απεργία, εκτός αν πάνε να καταργήσουν τα θρησκευτικά, την προσευχή ή να κατεβάσουν τον σταυρό από την σημαία. Τότε πρέπει να διαμαρτυρηθούν….».
(Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου)
https://amfoterodexios.blogspot.gr/2017/10/blog-post_38.html

Reply
Ιωάννης Σταματόπουλος 7 October 2017 at 11:57

Κύριε Νατσιέ σας ευχαριστώ πολύ για τον κόπο που κάνετε να μας δείχνετε και με φωτογραφίες όσα είναι γραμμένα στο καινούργιο βιβλίο θρησκευτικών. Σας ευχαριστώ και σας παρακαλώ να συνεχίζετε για του Χριστού την πίστη μας την Αγία και της πατρίδας την ελευθερία.. Προσωπικά το βιβλίο όπως το είδα από τις φωτογραφίες και μόνο, το θεωρώ βλάσθημο και ως προς το ύφος και ως προς το περιεχόμενο. Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε το αληθινό με το ψεύτικο, τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό με τις θρησκείες των ανθρώπων, όχι κύριοι στο Υπουργείο, να με συγχωρείτε δεν μπορούμε. Δεν θα έπρεπε και οι γονείς να διαμαρτυρηθούν κε. Νατσιέ;
Με τιμή
Ιωάννης Σταματόπουλος

Reply
Λευτέρης 8 October 2017 at 11:04

κ. Νατσιέ, δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα. Αυτό ζήτησαν οι «έλληνες» πολίτες, αυτό έλαβαν. Αυτός είναι ο ορισμός του αυτεξουσίου. Το περιεχόμενο των βιβλίων απλως αντικατοπτρίζει τη «νέα Ελλάδα και τους νέους Ελληνες». Νομίζω ότι το έχουμε ξανασυζητήσει ή ισως το αναφέρατε εσείς στα άρθρα σας. Ο Θεός δέν εχει ανάγκη την ελλάδα. Εάν οι έλληνες αποφάσισαν να αυτοκτονήσουν «ἥ ἀποφοιτῆσαι τῆς ἀρετῆς, ὅπερ ἐστὶν ὲν τῆ κακία γενέσθαι καὶ ἀκολουθῆσαι τῶ Διαβόλω πρὸς ταύτιν καλοῦντι ἀβιάστως» (Ι.Δαμασκηνός), η Εκκλησια θα επιβιώσει εκεί όπου υφίσταται το πλήρωμα της Εκκλησίας, στην Ουγκάντα, στην Αλάσκα, οπουδήποτε.

Ακολουθεί ο Καθηγητής Β.Βέλλας από το βιβλίο του “ἐκλεκτοί ψαλμοί” (γιὰ τὸν πρῶτο ψαλμό).
Τὸ διδακτικότερον ὅμως σημεῖον, τὸ ὁποῖον παρέχει ὁ ψαλμὸς εἶναι τοῦτο, ὅτι ἡ ἐκτίμισης καὶ ἡ ἀνἀδειξις τῆς πνευματικῆς κληρονομίας τῶν πατέρων ἐνταῦθα δὲ τῆς θρησκείας, εἶναι τὸ ἀσφαλέστερον μέσον τῆς συγκρατήσεως, τῆς διασώσεως τῆς φυλετικῆς ὑποστάσεως παντός λαοῦ, ὅστις ἤθελε εὑρεθῆ εἰς ἅς εὑρέθη ὁ Ἰουδαϊκὸς λαὸς. Ἔθνος, τὸ ὁποῖον, ἐνῷ ἀντιμετωπίζει τὸν κίνδυνον τῆς φυλετικῆς καὶ πνευματικῆς ἀφομοιώσεως ὑπ’ἄλλων λαῶν, ὑποτιμᾷ, ὑποσκάπτει ἤ καὶ ἀπεμπολεῖ τὴν πνευματικὴν κληρονομίαν του, χάνει μίαν τῶν ἰσχυροτέρων βάσεων τῆς ὑπάρξεως αὑτοῦ.

Reply
Κατερίνα 30 October 2017 at 16:27

Αγαπητέ κε Νατσιέ,

Είμαι μητέρα μαθήτριας της Δ΄ Δημοτικού. Το βιβλίο των θρησκευτικών το επέστρεψα. Έμαθα πως ήμουν η μόνη από όλο το Δημοτικό σχολείο (βόρεια προάστια γαρ…). Ευτυχώς φέτος η δασκάλα είναι ευσυνείδητη, δεν τους το διδάσκει. Την 28η Οκτωβρίου ΔΕΝ την εόρτασαν τα παιδιά. Την εβδομάδα που προηγήθηκε της 28ης τα παιδιά μάθαιναν τραγούδια για την γιορτή του Πολυτεχνείου… Ό,τι μάθανε για την 28η τους το έκανε η κανονική τους δασκάλα (τα τραγούδια της απάτης του πολυτεχνείου τους τα έκανε η δασκάλα της μουσικής, που έπαιρνε ώρες γι΄αυτόν το σκοπό και από άλλα μαθήματα). Η κατάσταση είναι για κλάμματα. Το μόνο που ενδιαφέρει τις μανούλες είναι “οι εξωσχολικές δραστηριότητες” (ρομποτική κλπ.). Μία άλλη μάνα, χριστιανή με μυστηριακή ζωή, μου δήλωσε πως δεν θα το επιστρέψει, διότι “θα είναι το παιδί δακτυλοδεικτούμενο”. Αν βρείτε χρόνο μου απαντάτε ως προς το τι να διδάξω στο παιδί μου στο σπίτι και από ποια βιβλία να πάρω υλικό.
Ευχαριστώ πολύ

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.