Οι έμποροι, οι παραγωγοί και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων βλέπουν ως χρυσωρυχείο τη χρήση των social media ως εργαλείο για να προσεγγίσουν ένα στοχευμένο κοινό, όλο και περισσότερο.
Η χρήση εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση της επιχείρησής σας είναι πολύ σημαντική ακόμα και αν είστε ένας ηλεκτρολόγος από την ομάδα των texnikoi24/7 ή ένας κομμωτής ή ένας λιανοπωλητής. Επίσης είναι κάτι πολύ περισσότερο από την πραγματοποίηση μερικών τυχαίων δημοσιεύσεων που και που. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει μια μεγαλύτερη διάρκεια χρήσης των social media, την εύρεση και στόχευση του κοινού-στόχου, την χρήση συναφών λέξεων κλειδιών και πολλά άλλα που θα δούμε παρακάτω.
- Ορίστε συγκεκριμένους στόχους που θέλετε να πετύχετε
Πριν δεσμευτείτε σε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για να μεγαλώσετε την επιχείρησή σας, να έχετε έναν σαφώς καθορισμένο στόχο για το τι θέλετε να πετύχετε. Ρωτήστε τον εαυτό σας τις ακόλουθες ερωτήσεις: Ποιος είναι ο στόχος μου για τη δημιουργία των social media; Ποιος είναι ο στόχος μου; Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τα στοχευμένα κοινά;
Οι απαντήσεις σας σε αυτές τις ερωτήσεις θα εξαρτηθούν από το πόσο καλά είστε εξοικειωμένοι με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, κτλ.
- Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας και κατανοήστε τις ανάγκες τους
Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας τακτικά και αφήστε τους να δουν την ανθρώπινη πλευρά σας. Απαντήστε σε ένα ακροατήριο που δείχνει ενδιαφέρον για τη δημοσίευσή σας και θα είναι πρόθυμοι να παρακολουθήσουν και να διαβάσουν τις δημοσιεύσεις σας.
Όταν αλληλεπιδράτε με το κοινό σας, τότε κατανοείτε τις ανάγκες τους και θα νιώθετε πιο οικεία μαζί τους. Θα πρέπει να μπορείτε να καταλάβετε τι θέλουν να διαβάσουν, και όχι μόνο να προωθήσετε το brand σας.
- Συνδέστε τα social media με την ιστοσελίδα σας
Όταν κάνετε μια δημοσίευση σε οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, προσθέστε μια σύνδεση προς το site σας για να δημιουργήσετε περισσότερους υποψήφιους πελάτες. Σαφώς και οι μοναδικές υπηρεσίες SEO από την Lithos Digital είναι μια πολύ σημαντική κίνηση για την προώθηση της επιχείρησής σας. Επίσης, τα εικονίδια των social media στον ιστότοπό σας, βοηθούν τους επισκέπτες να δημιουργήσουν μια σύνδεση μαζί σας.
- Μοιραστείτε τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Αφήστε τους ανθρώπους γύρω σας να γνωρίζουν την επιχειρηματική σας παρουσία σε δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, μην μοιράζεστε τον λογαριασμό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ένα «ανεπιθύμητο» ή ενοχλητικό στυλ. Κάντε την παρουσία σας γνωστή σε δημοφιλή δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, έτσι ώστε το κοινό να είναι πρόθυμο να μοιραστεί το περιεχόμενό σας με άλλους.
- Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά και ετικέτες στους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Όταν χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εστιάστε στη χρήση λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Αν πουλάτε συστήματα ασφαλείας για παράδειγμα, τότε μπορείτε να επικεντρωθείτε στην λέξη κλειδί προσφορά συναγερμού από την 4Tec έτσι ώστε να προσεγγίσετε πιθανό κοινό που να ενδιαφέρεται.
- Συμπεριλάβετε τους συνδέσμους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο email σας
Κατά την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προσθέστε συνδέσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό πιθανότατα θα κάνει τους ανθρώπους περίεργους και πιο πιθανό να ελέγξουν τα social media και την ιστοσελίδα σας.